Hayatına dahil edeceğin kişinin dış görünüşü senin için çok mu önemli?


Bir insanı hayatına dahil etmeden önce genellikle zaten ilk dış görünüş olarak beğenir ilginizi çeker daha sonra konuşmaya çalışarak hayatınıza alırsınız. Kim ben önem vermiyorum dese de bebce bu konu böyle. Tabiki bazı istisnalar oluyor
Cevap
11Cevap
Dünya güzeli olmasına gerek yok. Benim gözüme güzel gözüksün, gönül güzelliği ağır bassın ben de kâfi.
Evet öyle ama tabikide kişiliği bana uymuyorsa yine sevgilim olamaz
Çok güzel olmasına gerek yok zeki ve anlayışlı olması yeterli..
Önemli muazzam güzellik beklemiyorum zaten ama ortalama ve üstü herkes ister
Yooo kalbj guzel olsun. Toplum için Oturmasını kalkmasını
Önem sıralamasında ilk üç sırada karakter gelir. Sonrasında dış görünüş
Bir parça önemli, çok değil.. Zaten hep çirkin bulduğum kızlara aşık oldum neden anlamam
Önemli, bu konuda seçiciyim.
Önemli tabiisi. Ruhlar aleminde yaşamıyoruz.
Çok değil de önemli tabi
Değil. Ergen değiliz, tipe aldanmak yok
Önemli değil diyen yalan söylüyordur
Dış görünüşe asla itimat etmem
İlk başta önemli
Tabii ki de önemli
Ben seversem görünüş kalmaz
Değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?