Kimin nasıl birisi olduğunu bakınca anlayan birisi olduğum için dış görünüş çok önemli değil. Sevgililik konusunda dış görünüş önemli önce gözüm doymalı
Yani ortalama güzellikte olmasını beklerim çok guzel/yakışıkli olmasını istemem aynı şekilde çirkin birini de arkadaş sevgili olarak istemem. Kimse istemez yani