30 yaşıma geldim halen bekarım. İşin tuhaf yanı ilişkim bile olmadı. Yuva kurmak istiyorum ama nasıl olcak bu iş?

Ben kendimi bildim bileli hep eğitime kafa yordum. 2 tane üniversite okudum. Okul hayatımda tüm teklif edenleri Red ettim nedense hiç içimden gelmezdi ilişki yapmak vs. Hep derdim zamanı gelince olur. Şimdi okulda bitti ne gelen var ne giden 😅 tek bi bekar arkadaşım kalmadı ve en üzücü yanı arkadaş çevrem neredeyse kalmadı hepsi uzağa gelin gitti... Çocuk ozlemide var biraz içimde, bi yandan ailemi düşünüyorum yaşları geciyo iyice üzülüyorum.. 🙄 görücü desen oda kalmadı.. hayat neden zor..
30 yaşıma geldim halen bekarım. İşin tuhaf yanı ilişkim bile olmadı. Yuva kurmak istiyorum ama nasıl olcak bu iş?
Cevapla