Abla diyen çocuk hoşlandığını belli ediyor ama hâlâ çekiniyor. Sizce neden?

Bir tanıdığımın arkadaşı kendisi. Ben 20, o da 17 yaşında. Tanıştığımızdan beri benimle çok iyi geçiniyor nerde görse hemen selam verip abla nasılsın der hep. Oyundan da birbirimizi ekledik, hep abla iyi ki seni tanımışım der dururdu bende seni tanımışım ablacım iyi ki derdim. Oyunda belirli bir süre oyuncularla oynadıktan sonra kanka, can dostu, kardeş ve sevdalı olarak profilinize ekleyebiliyorsunuz. Bu abla diyen çocuk bana sevdalı olma isteği atmış. Arkadaşıma dedim, lan cocuk senden hoşlanıyor kesin zaten hep seninle oyunda takılıyor dedi. Dedim belki yanlışlıkla atmıştır. Oyunda dün sohbet ettik nasılsın ablacım falan dedim iyiyim abla seni sormalı dedi. Ben seni kardeş kısmına ekliyimmi istersen, hem beraber karakter partnerliği yaparız Oyunda istersen dedim çocuğun ses bi kesildi. Olur abla dedi tek. Tamam o zaman oyuna girince haber ver ekliyim sana istek atcam dedim tamam dedi çıktı. Arkadaşım da yanımdaydı duydu bunu, lan çocuk yutkunamadı hayal kırıklığına uğradı dedi. E ama çocuk bana abla diyor. Niye hayal kırıklığına uğramış olsun ki dedim abla diyenleri gördük zamaninda bak bu sana açılmaya korkacak sen kardeş dediğin için gör dedi. Sizce Arkadaşım haklı mı?
Abla diyen çocuk hoşlandığını belli ediyor ama hâlâ çekiniyor. Sizce neden?
Cevapla