hani sevgililerden biri başka biri ile fazla samimidir buda diğer sevgilinin gözünden kaçmaz falan sorduğunda da o kız ya da erkek kardeşim gibidir diye cevap alır ya işte karşılık olarak ne cevap verirsiniz
annen mi doğurdu onu derdim herhalde
hani sevgililerden biri başka biri ile fazla samimidir buda diğer sevgilinin gözünden kaçmaz falan sorduğunda da o kız ya da erkek kardeşim gibidir diye cevap alır ya işte karşılık olarak ne cevap verirsiniz
annen mi doğurdu onu derdim herhalde
Bu kardeş mevzusuna ben çok katılmıyorum ya. Ya da bana pek samimi gelmiyor. Kimse sorsan zaten kardeşim gibidir diyor. Herkesin bir mesafesi olması lazım. Fazla lakayt durumlara gelemem.
Cevap
2Cevap
Ben bunu hoş karşılamam.. arkadaşım diyebilir ama kardeşim gibi dememeli
Benim de kardeşlerim çok derim erkek arkadaşlarimi pardon kardeşlerimi örnek veririm
Verecek cevap yok güzelim kardeşler tatlıdır
E ananin.. derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?