Kısa süre öncesine dek bu konuda üzerime yoktu... Ama akıllandım geç olsa da.. Artık doğru insanları seçmeye özen gösteriyorum.. Aşk olsun , dostluk olsun.. Tipine, kıyafetine , cebine , karizmasına veya popülerliğine bakmadan.. Hatta eğitimine... Peki gücünüz kaldı mı? ...
Yanlış insanları seçmekten yoruldunuz mu? ya peki Doğru insan için harcayacak gücünüz kaldı mı?
Bu durum beni fazla yıprattı. Biri çıkıyor doğru insan sanıyoruz, güveniyoruz, her şey oluyor. Yanlış seçimin çok çok sonradan farkına varıyoruz gerçekten yoruyor insanı bu durum bir daha ne insan tanıyacak halin kalıyor nede birine güvenip yola çıkacak...
Yanlis insan secme konusunda secmemeyi tercih eduyor uzak duruyordum. Biri cok sucak samimi. Candan icten nasil tabir edecegimi bilemedugim duygularla sevdigini hissettirince adina Ask dedigi duyguya inanmayi sectim sanirim lakin yanlis insan demeye dilim varmasada yanlışmış ve hala o yanlış insanin incittigi kalbimi hayatımı dogrultmaya çalışıyorum ve o hala ayni yanlis ve hala duzelmis değil Gucum var mi diye sormussun ya su hayatta umutsuz oldugumda Sunu hatirlarim "Latahzen innallahe meana" icime su serpilir ve bi elemnesrahleke okur Bu dunyaya gelişimin kulluktan baska bi amaci mutlaka var dayan derim. Kisacasi en caresiz durumlarda bile cok güçlü bi kadinim ben tum olumsuz seylere ragmen
Yanlış kişiler bizi yorup yıprattığı için Doğru kişilere verecek sabrı ve mecali bulamıyoruz. Aşk doğru ile yanlısı ayırt edemiyor. Bizi eline geçirdiği anda yolumuzu ters çeviriyor resmen. Mutlu ya da mutsuz olabileceğimizi düşünemiyoruz tamamen duygulara kapılıp gidiyoruz. O yorgunluğu da üzerimizde taşırken bir de karşımıza zamansız çıkan doğru kişilere ne zaman ayırabiliyoruz ne de görebiliyoruz o kişileri.