Hoslandigim erkek ondan yasca buyuk oldugum icin bana abla dedi konusma arasinda hatta birden fazla kez her cumlesinde abla demesi moralimi cok bozdu ve aslinda benden onunda hoslandiginin farkindayim sadece o ona bakmiycagimi dusunuyor o gozle gibime geliyor. Siz olsaniz ne yapardiniz boyle drumda? Bu durumdan hoslanmadigimi soylemeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
o 18 ben 26 ama ben de 18 gibi gosteriyorum
Hoslandigim kisi bana abla diyor ama hoslaniyor siz olsaniz naparsiniz?
ciddi misin ya hsshhs ben ona ergensin ugrasamam senle falan demistim ozur dilerim abla dedi bisey sorucam falan dedi konu arasinda sorabilirsin ablacim dedim yalandan gicikligina oda sinir olmus mudur acaba hahaha
Kafayi mi yedin ya sen? Neyin kafasi ki bu daha yeni 18 olmus genc bir cocuk ve ondan hoslaniyorsun oyle mi? Daha gecen sene resit degildi pedo musun kizim sen? Olacak is var olmayacak is var bide kabullendirmek icin bende 18 gostoroyorom diyo yaa civrivicaamm simdi bak her halti normallestirmeye calismayin lan! Bak sonunda lan dedirttiniz Iyi sinirlendim haa gece gece
2
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
pardonda farkinda misin bilmiyorum karsimdaki kisi resit kanunen gayet normal herkesin kendi hakki var gidip 50 yasinda adamla 20 yasinda kizin evliliklerini normallestirin ama kadin 8 yas buyuk olunca pedo oluruz zaten s’ktir ordan kasar
pedofili 13 yas ve altina ilgi duyan insanlara soylenir resit olana degil git once ogren ondan sonra konus kasmer seni bos laf yapma burada ikile hadi 18 yasinda insan istedigi yasta biriyle beraber olabilir anlasilan o ki sen o kadsr cirkinsin ki kendinden kucuk birinden red yemissinnyazikkk
Ben senin gibi olmadigim icin kendimden kucuklere Ablalik yapiyorum sadece. Erkek sinege bile costugun o kadar belli ki Ezik. Insanin bi standarti olurr bee 😂Kasmermis vaross senii. Hala savunuyor bide. Hadi git cabala sen 😂
hoşlansa abla demez ki niye desin kendisine duvar örsün
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
8 yas buyugum her ne kadar dis gorunus karakter olarak belli etmesem de mecbur hissetmis olabilir mi ona asla o gozle bakmiycagimi dusunup cunku ona ergensin demistim
yok senin tepkini ölçmek için abla diyodur yaşadığım için biliyorum
Soran
+1 yıl
ciddi misin ya hsshhs ben ona ergensin ugrasamam senle falan demistim ozur dilerim abla dedi bisey sorucam falan dedi konu arasinda sorabilirsin ablacim dedim yalandan gicikligina oda sinir olmus mudur acaba hahaha ne yaparsam abla demez artik ciddden n
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Aklıma sevdiğim kız bana abi diyince isimli şarkı geldi.
hahahahahahahha aynen o drami yasiyorum ama 8 yas buyugum bu yuzden mecbur hissetmis olabilir mi?
Şaka bir yana bence saygılı davranmak istediği için abla diyor. Eğer abla demezse senden kötü bir karşılık gelecek diye de düşünüyordur belki.
ciddi misin ya hsshhs ben ona ergensin ugrasamam senle falan demistim ozur dilerim abla dedi bisey sorucam falan dedi konu arasinda sorabilirsin ablacim dedim yalandan gicikligina oda sinir olmus mudur acaba hahaha
Nasıl da bildim... :D
hshshshs napmam lazim ki oyle dusunmemesi icin
Laf arasında şakayla karışık "Abla deme lazım olur de" anlar :D
hahahahah onu desem kesin anlardi ama onda gozum
oldugundan emin olurdu onu istemedimm
Başka yöntemler de var da yazman lazım, çıkayım mi gizliden
cikarsan iyi olur
Çıktım yaz
burdan anlatsan?
Sen yaz gerisine karışma
Kafayi mi yedin ya sen? Neyin kafasi ki bu daha yeni 18 olmus genc bir cocuk ve ondan hoslaniyorsun oyle mi? Daha gecen sene resit degildi pedo musun kizim sen? Olacak is var olmayacak is var bide kabullendirmek icin bende 18 gostoroyorom diyo yaa civrivicaamm simdi bak her halti normallestirmeye calismayin lan! Bak sonunda lan dedirttiniz
Iyi sinirlendim haa gece gece
pardonda farkinda misin bilmiyorum karsimdaki kisi resit kanunen gayet normal herkesin kendi hakki var gidip 50 yasinda adamla 20 yasinda kizin evliliklerini normallestirin ama kadin 8 yas buyuk olunca pedo oluruz zaten s’ktir ordan kasar
Kasar sensin kendinden kac kucuk cocuga asiliyosun! Yasli adamla genc kizin iliskisini de dogru bulmuyorum yemeye calistigin halti savunma ve evet pedosun! Gizliden cik oyle konusalim bence klavye canavari cesaretin bile yok aciktan sormaya ezik!
pedofili 13 yas ve altina ilgi duyan insanlara soylenir resit olana degil git once ogren ondan sonra konus kasmer seni bos laf yapma burada ikile hadi 18 yasinda insan istedigi yasta biriyle beraber olabilir anlasilan o ki sen o kadsr cirkinsin ki kendinden kucuk birinden red yemissinnyazikkk
Ben senin gibi olmadigim icin kendimden kucuklere Ablalik yapiyorum sadece. Erkek sinege bile costugun o kadar belli ki Ezik. Insanin bi standarti olurr bee 😂Kasmermis vaross senii. Hala savunuyor bide. Hadi git cabala sen 😂
hahahahha anca kendini oyle tatmin edersinnn
Kendini tatmin eden sensin bi baksana😂 te allahim yaa neyse hadi sana hayirli islerr
ben ilgileneyim abla felan demem hiç canımmm derim :D plaka neresi
kanka burasi evlilik sitesi degil
plaka neresi :D
18 yaş da yani bilemedim. bu durumda abla demesi çok normal. gerçekten ablasın yani. bekle birkaç sene hiç olmazsa. acelen ne büyüsün velet
hoşlansa abla demez ki niye desin kendisine duvar örsün
8 yas buyugum her ne kadar dis gorunus karakter olarak belli etmesem de mecbur hissetmis olabilir mi ona asla o gozle bakmiycagimi dusunup cunku ona ergensin demistim
sanmıyorum gene de denmez bende de var öyle biri ben abla demem mesela
Bunu bende yaşadım başta abla demiştim sonra ismiyle hitap etmeye başladım bende olmaz diye düşündüm hep
Çok fazla yaş farkı sizin
hoslansa bile bu yuzden mi abla diyor yani imkansiz gorup
Olabilir ama yaş farkı fazla be gülüm
arada cok yas farki var iliski yurumez ama cocuk arzuluyo seni cinsellik olur anca 🥲
arzuladigina nerden vardin
arkandan bakarken yakalamışsin bir seyler istedigi belli ama bence sadece tek gecelik falan
Senden hoşlandığına kesinlikle eminsen söylemen gerekiyor çünkü o hoşlanıyorsa da söylemez
aramizda 8 yas var ama bu yuzden boyle dusunuyor sanirim ya bu yastan oturu imkansiz goruyosa :(?
o 18 ben 26 yim ama 18 gibiyim dis gorunus olarak
Bnmde basımdan boyle bı olay gectı konusabılırsın ıstersen cocukla
nasil yanii sen de hoslanmama ragmen yasca buyuk birine abla mi demistin
Abla demedım ama acıldım
bende öyle derim söyle ona
aramizda 8 yas var ama bu yuzden boyle dusunuyor sanirim ya bu yastan oturu imkansiz goruyosa ?
yok senin tepkini ölçmek için abla diyodur yaşadığım için biliyorum
ciddi misin ya hsshhs ben ona ergensin ugrasamam senle falan demistim ozur dilerim abla dedi bisey sorucam falan dedi konu arasinda sorabilirsin ablacim dedim yalandan gicikligina oda sinir olmus mudur acaba hahaha ne yaparsam abla demez artik ciddden n
sen öyle yaptıkça abla der normal yaşıtın gibi davran
Böyle milf heyecanlar benim başıma gelmiyor yaa, ya da ben de burdaki eleman gibi peşin hükümlü mü düşünüyorum?
hadi ordan git ya surdan
s*** gt
Sevdiğim kız bana abi demesi gibi.
Abimi dedi hakkatten 🤣
hdjdhsjshs @exodusvortex yasayan varmis
Kac kilosun arzuluyor mu
evet fizigim cok begeniliyo genelde yururken hep arkamdan bakiyo bana gizliden fark ediyorjm donunce
Gercekten ablasi oldugun icin diyo da olabilir
O değilde bir güzellik gördüm sanki
gercekten ablasi derken
bnce unut onu
Söylemelisin
aramizda 8 yas var ama bu yuzden boyle dusunuyor sanirim ya bu yastan oturu imkansiz goruyosa ?
E siz baya anya ile konya bilemiyorum neyi neden yapar da her şey olabilir yani
Sende abi de
hdhdjchwnwhdhhsjshs cocuk soka girerdi