İnsana ulaşan yol insandan geçer. Yani çevrenle etkileşimi sürdürmeye devam et. Böyle böyle ilgini çekecek birisine denk gelir ve tanımaya, fark edilmeye zemin olusturursun.
netten de olsa başka yerden de olsa bir şans vermen lazım sayın meslektaşım..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Disardan tanidigin da nette ekliyor birilerini. Sabit fikirli olma. Ama halk egitime git haftasonlari, ordan tanirsin cevre edersin kendine. Kesin ise yarar
Seven değer veren insan olması lazım rabbim hayırlı insan çıkarsın uzak yakın farketmez bende aynı dua ediyorum Allah hayırlı insan çıkarsın güzellik görsellik önemi yoktur insan olması lazım evine eşine değer vermeli bakmalı insan
bilemicem ama saçı görünmeyen pek ilgimi çekmiyor, lisede kafası yamuk bir kız vardı kapanınca yamukluğunun anlaşılmadığını fark ettim, o yüzden kapalı kutu olduğundan ilgimi çekmiyor ne çıkacağı belli değil
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
İnsana ulaşan yol insandan geçer.
Yani çevrenle etkileşimi sürdürmeye devam et.
Böyle böyle ilgini çekecek birisine denk gelir ve tanımaya, fark edilmeye zemin olusturursun.
cut.
Öğretmensen öğretmen arkadaşın polissen polis arkadaşın
Öğretmenim öğretmen istemiyorum aynı meslek kötü
Sıkılırız aynı muhabbet döner sürekli
Bul bi tane zengin aşiret çocuğu nikahı bas
Sevgili yapmak için sevgili yapma arıyorum bulamıyorum sevdiğin elbet çıkar karşına
O dışarda gördüğün adamların da nette olması çok muhtemel
O kadar saçma ki neti yadırgayan ama netten tavsiye isteyen insanların olması
Sanki dışarda olanlar nette istek atmıyor veya dışarda farklı kişilerin peşinde takılmıyor
Bir farkı yok burası orası iyi varsa iyidir kötü varsa kötüdür her yerde
bunu sizin için yazmadım sadece geneli böyle düşünüyor
Aşiret paket passatı olan birini bul aşirete gelin git senin adına özel okul bile dikerler
netten de olsa başka yerden de olsa bir şans vermen lazım sayın meslektaşım..
Disardan tanidigin da nette ekliyor birilerini. Sabit fikirli olma. Ama halk egitime git haftasonlari, ordan tanirsin cevre edersin kendine. Kesin ise yarar
Belkide o seni bulur ki onun seni bulması daha doğru olur bir gün karşına çıkar ve hayatın değişir.
Kız işi biliyor
Seven değer veren insan olması lazım rabbim hayırlı insan çıkarsın uzak yakın farketmez bende aynı dua ediyorum Allah hayırlı insan çıkarsın güzellik görsellik önemi yoktur insan olması lazım evine eşine değer vermeli bakmalı insan
Mardin’de iyi insan olması lazım
ne acalen var bekle biraz, çevren olunca yanasanlar illaki olacak, türbanlı değilsen şansın her zaman daha fazla
Türbanlı kızlara Daha çok yürüyorlar :(
sanmıyorum, güzel ne görse ona yürüyorlardır :D
Şu an yeni nesil kapalılar çok bakımlı Güzel giyiniyor çevremde kapalıların daha çok sevgilisi var
bilemicem ama saçı görünmeyen pek ilgimi çekmiyor, lisede kafası yamuk bir kız vardı kapanınca yamukluğunun anlaşılmadığını fark ettim, o yüzden kapalı kutu olduğundan ilgimi çekmiyor ne çıkacağı belli değil
Sıkıntılı yerdesin
O ilçeden olmaz küçük yer ama yine de tanıdığın ve uzaktan olabilir
Netten ekleyenler sapık öyle mi... Sen adam gibi adama ya denk gelmemissin.. Bizim gibilerin kıymeti bilinmiyor işte
beklentin nedir, bir sene sonra mazeret verebilirsin resmi nikah olursa sanırım. mardinde sağlıkcı ya da adli personel yok mu?
Nasip kısmet çıkar karşına biri ama sosyal medyadan uzak dur kesinlikle
Sen kapalımısın
Değilim
Alımlı bakımlı temiz misiniz?
Çevremde beğeniyorlar
Kapalılık ne alaka onların mı şansı var
Hayır ya sadece sordum
Çevreniz tarafından beğeniliyorsanız illaki çıkar birileri karşınıza kaç yılldır Ordasınjz?
Şehir küçük o problem işi gücü olan falan bulmak
Haklısın batıda daha çok şansın olur
Polis ile evlilik düşünürmüsün
Polis misin ahahah
😂😂😂
Neden sordunuz
Merak ettim ister misiniz Polis?
Öğretmen olmadığı sürece farketmez meslektaş istemiyorum muhabbet sıkar
Hmm anladım haklısınız o sana maceralarını anlatır sende ona çocukları😀😀
Kısmet
Beni dürtme şansınız var mı
Siz misiniz?
Evet
Günaydın
Mardin yakınmış bana da 🙂
Her insan aynı değil hanımefendi ama
Sevgili yapmayanı dövüyorlar mı 😛
batıdan birini bul evlenip batıya gelirsin
hangi doğudasın sen?
yani şehir olarak sordum.
Hangi ildesin şu an bende doğudayim
Cevap mi versen acaba
Mardindeyim
Ne iş yapıyorsunuz
Saglikciyim
Hangi il desin ilçe falan mı
Mardin Midyat
Orada kurumlar olur ama ne gerek var adını çıkarmaya
elbet bulursun :)
ben de doğudayım hangi ildesin özelden yazsana
ben de öğretmenim hangi ilçe
orada sapık yok mu?
Ne olarak atandın
Ordan Mardin'den başka yere tayin olabilirsin
Görevim sürem uzun
Evlilik ile tayin oluyor ☺
Öğretmen misin sen
Okulda yokmu sana göre öğretmen
Neredesin ki