Merhabalar,
yaklasik 4.5 süren bir uzak mesafe iliskim var. gecen sene nisanlandik.
iliski süresinde elbet inis, cikislar oldu fakat vazgecmemize sebep olmadi.
kasim ayinda yaklasik 2-3 hafta hafif geri cekildim ve ona göre yeterince onunla ilgilenip onu sormadim, ve o da bu süreyi herseyi bastan sona kadar sorgumalak icin kullanmis.. ve olumsuz bir sonuca varmis.. kendince ayrilik kararina varmis yani, haliyle benden uzaklasti ve mesafe aldi.
ben kendi hatalarimin cok iyi farkindayim, icten pismanlik ve üzüntü duyuyorum. hatalarimin düzelecegine inancim tam, kendime o konuda güvenim tam, biliyorum asilabilecek seyler, ve bitirmek icin tek bir neden yok.. fakat tek tarafli inanmam yetmiyor, o pek umutlu bakmiyor, yine tekrari olacak diye. oysa ki gelecekle ilgili bir kanit yok elinde.
su siralar öyle bir asamaya geldi ki; gercekten ayrilmak istiyor..
ben arasam, sorsam, ilgi göstersem de sanki Şu an hic bir faydasi ve etkisi yok, Şu an gercekten sadece negatif seylere odaklanmis ve ayrilik kararina variyor kendince
onu kaybetmek istemiyorum, gecem gündüz oldu, gündüz gecem.. bensiz huzurluysan, bitir dedim kendisine. onun huzuruna asla engel olmak istemem, onun icin fazla seviyorum onu..
lütfen bana yardimci olun, benim ne yapmam gerekiyor? devam arayip sorayim mi? yoksa gercekten tamamen rahat mi birakayim? acil yardima ihtiyacim var
NOT: son olarak dün dedi ki; yüz yüre görüselim ve öyle karar alalim diye. benim kararim belli, ugruna devam savasmak.
görüsmemize daha 2 hafta var
yaklasik 4.5 süren bir uzak mesafe iliskim var. gecen sene nisanlandik.
iliski süresinde elbet inis, cikislar oldu fakat vazgecmemize sebep olmadi.
kasim ayinda yaklasik 2-3 hafta hafif geri cekildim ve ona göre yeterince onunla ilgilenip onu sormadim, ve o da bu süreyi herseyi bastan sona kadar sorgumalak icin kullanmis.. ve olumsuz bir sonuca varmis.. kendince ayrilik kararina varmis yani, haliyle benden uzaklasti ve mesafe aldi.
ben kendi hatalarimin cok iyi farkindayim, icten pismanlik ve üzüntü duyuyorum. hatalarimin düzelecegine inancim tam, kendime o konuda güvenim tam, biliyorum asilabilecek seyler, ve bitirmek icin tek bir neden yok.. fakat tek tarafli inanmam yetmiyor, o pek umutlu bakmiyor, yine tekrari olacak diye. oysa ki gelecekle ilgili bir kanit yok elinde.
su siralar öyle bir asamaya geldi ki; gercekten ayrilmak istiyor..
ben arasam, sorsam, ilgi göstersem de sanki Şu an hic bir faydasi ve etkisi yok, Şu an gercekten sadece negatif seylere odaklanmis ve ayrilik kararina variyor kendince
onu kaybetmek istemiyorum, gecem gündüz oldu, gündüz gecem.. bensiz huzurluysan, bitir dedim kendisine. onun huzuruna asla engel olmak istemem, onun icin fazla seviyorum onu..
lütfen bana yardimci olun, benim ne yapmam gerekiyor? devam arayip sorayim mi? yoksa gercekten tamamen rahat mi birakayim? acil yardima ihtiyacim var
NOT: son olarak dün dedi ki; yüz yüre görüselim ve öyle karar alalim diye. benim kararim belli, ugruna devam savasmak.
görüsmemize daha 2 hafta var
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer