Doğu görevine gidecekama ben gidemem peşinden benim daha okulum var ve ailem beni yollamaz bir yandan okul. bitse de ben oraya tasinamam biz hayaller kuruyorduk birlikte ama şu an çok garip hissediyorum nasıl olcak böyle onunda kafasi karışık sanırım mutlu değil şu ara nasıl yanında olabilirim onu anlamaya çalışıyorum ama biraz uzaklaştı şu sıra bu durumlardan dolayı nasıl davranayim
Güncellemeler
+1 yıl
Biraz olumlu yorum yapacak yok mu ayrılmak gibi niyetim yok
Sevgilim doğuya gidicek yani bikac yil olmucak nasıl olucak çok uzuluyorum?
Hayır gelecek düşünüyorum sayılı zamam yinede yani sonusza dek gitmeyecek ya ama çok zor olacak bunun farkındayım yan ynayken herkes güzel uzaktan yürütmek zordur
Walla bilmiom. benim. icin o dediğiniz geçerli değilde insanlaea guvenemiyorm. ordan birini bulabilir erkekler cunki kadın olsunda hani o sıkıntı var açıkçası yoksa ben aldatmam
Valla için daha çok karardı bu sitedekiler sayesinde hahahahahah ya ben onu bekledm. ama. askerdeyken bile çünkü yapım öyle insanlarla uğraşmayı sevmiom flört falan da sevmem pek yani
Bence sende boşta durma 😁 vakit geçer 😁 dalgana bak takıl birileri ile 😁 ha illa bir erkekle olmaz diyorsan hemcinslerinle takil onlardan bir zarar gelmez 😁😁😁😁
aslında bizim bölümden bi çocuk vardı benle çok ilgilenio falan yakisiosta o gözle bakmadm sevgilim var die ama şimdi düşündüm yanımda olcak onla olsam birlikte vakit geçiririz kafam çok karışık ama sevgilimi de seviom
Madem ilgileniyor vakit geçir işte... Tek başına yalnız napacan tam hir bir can sıkıntısı olur. İkisini bir idare et işte 😁 finaldede hangisinin maaşı daha fazla olursa onu tercih et 😁
Valla bilmiom o askere gitti ben bekledm onu o zaman bir kere gözüm dissrda değildi yani o bana güveniyor da ben hiçbir erkeğe güvenemiyorum işte napicam bilmiyorum cidden
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
ee dostum asker ya da polisse 3 sene 5 sene gideceğini biliyordun hayat masaldan ibaret değil
Aynen de o mesleği yapmak ustemiyordu ama şimdi şartlar işte kendi mesleğini yapicak mecburen
bende subaydım askerde evet kutsal meslek ama ömürlük yapılmaz kafayı yersin net allah sabır versin
Ay yok asker değil öğretmen kendi mesleği of her türlü uzağa gidecek polis falanda öyle ya
Hiç boşuna üzülme numarası yapma. Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Bulun başka birini dalgana bakarsın olanda oğlana olur.
Hayır onu seviyorum ayrı kalmak çok zor ve o mesleği yapmayı düşünmüyordu amasimdi mecbur o mesleği yapacak işte
Onu sevsen böyle kafanı bulandırmazdın. Kendine itiraf et seninkisi sevgi değil alışkanlığın gidecek sadece
Hayır gelecek düşünüyorum sayılı zamam yinede yani sonusza dek gitmeyecek ya ama çok zor olacak bunun farkındayım yan ynayken herkes güzel uzaktan yürütmek zordur
Ya boş ver takma kafana aşkmış sevgiymiş geçecen bunları 😁 her şey seksten ibaret 😁
Walla bilmiom. benim. icin o dediğiniz geçerli değilde insanlaea guvenemiyorm. ordan birini bulabilir erkekler cunki kadın olsunda hani o sıkıntı var açıkçası yoksa ben aldatmam
Eğer öyle düşüncem. olsa zaten takmazdm başkalarıyla takılmak gibi
Erkek adam, işi gücüde var ben olsam boş durmam yani 😁 duran maldır ki zannetmiyorum kimsenin öyle bir başına sevgisine ihanet etmeyen kalmadı.
Valla için daha çok karardı bu sitedekiler sayesinde hahahahahah ya ben onu bekledm. ama. askerdeyken bile çünkü yapım öyle insanlarla uğraşmayı sevmiom flört falan da sevmem pek yani
Bence sende boşta durma 😁 vakit geçer 😁 dalgana bak takıl birileri ile 😁 ha illa bir erkekle olmaz diyorsan hemcinslerinle takil onlardan bir zarar gelmez 😁😁😁😁
Farklı bir deneyim olur hemcinslerinle takılman 😁😁😁😁
Yani ayrılma ama kendi kafana göre tskil bekleme mi dion yani Sadik kalma ama kenarda dursun falan
Evet
aslında bizim bölümden bi çocuk vardı benle çok ilgilenio falan yakisiosta o gözle bakmadm sevgilim var die ama şimdi düşündüm yanımda olcak onla olsam birlikte vakit geçiririz kafam çok karışık ama sevgilimi de seviom
Madem ilgileniyor vakit geçir işte... Tek başına yalnız napacan tam hir bir can sıkıntısı olur. İkisini bir idare et işte 😁 finaldede hangisinin maaşı daha fazla olursa onu tercih et 😁
Sacmaladiniz ben zaten onu çok açık bir bölümde okuyorum kwndimi her türlü idare ederim ben sevgi saygı istiyorum
O zaman hangisi sana daha çok değer veriyorsa onu seçersin
Sakin ol yanında olduğunu söyle sana ihtiyaç duyucaktır
Bende biraz ters davrandım sonra pişman oldum bide öğretmenlik. icin gidecek olur mu sizce
Ortak nokta bulun okul bitince gidebilirsin belki doğunun her yeri kötü değil ya da o eş durumundan gelebilr belki
Askeri personel mi
Yok ogretmen
Anlıyorum. Valla mesafeleri göz ardı ediceksiniz artık birbirinizi seviyorsanız tabi
Evet ama nasıl davrancami bilmiom. uzak ilişkide iyi deilim aldatmam asla ama mesjla falan kavga oluo ya yanyanayken bu kar olmuyo sıkıntı işte
Seven insan bekler. Birbirinizi kandırmayın. Yapamayacaksaniz ayrılın. Kendinizi karamsarliga sürüklemeyin.
Valla bilmiom o askere gitti ben bekledm onu o zaman bir kere gözüm dissrda değildi yani o bana güveniyor da ben hiçbir erkeğe güvenemiyorum işte napicam bilmiyorum cidden
Güven azizim güven. Güven olmadan olmaz demiş şair. O sana güven hissettirmiyorsa sal.
Zaten bitecek
Neden bitecekmjs
Her iliski birgün biter gözden ırak gönülden irak
Siz ayrılırsınız
Neden böyle diyorsunuz
Tecrübe
Nedenini sordum sebep ne mesafe mi
Evet