Sevgilim doğuya gidicek yani bikac yil olmucak nasıl olucak çok uzuluyorum?

Doğu görevine gidecekama ben gidemem peşinden benim daha okulum var ve ailem beni yollamaz bir yandan okul. bitse de ben oraya tasinamam biz hayaller kuruyorduk birlikte ama şu an çok garip hissediyorum nasıl olcak böyle onunda kafasi karışık sanırım mutlu değil şu ara nasıl yanında olabilirim onu anlamaya çalışıyorum ama biraz uzaklaştı şu sıra bu durumlardan dolayı nasıl davranayim
Güncellemeler
+1 yıl
Biraz olumlu yorum yapacak yok mu ayrılmak gibi niyetim yok
Sevgilim doğuya gidicek yani bikac yil olmucak nasıl olucak çok uzuluyorum?
Cevapla