Srvgilinizle kelle paca yemeye gidiyorsunuz.
Nasil bir tepki verirdiniz.
Kiz veya erkek fark etmez.
@lilium
Nasil bir tepki verirdiniz.
Kiz veya erkek fark etmez.
@lilium
Bunda tepki mi vermem gerekiyor? Bişi yapmam götürebilir sevdiğim adam beni işkembeciye de götürebilir kelle paça mıdır nedir o çorbasına da sadece ben çorba sevmem orda sıkıntı yoksa simit bile yerim sevdikten sonra öyle erten püften şeylerle üzmem ben sevdiğim insanı canı sağolsun
Ohaaa bayilirim yaaa, ben bayilirim kelle pacaya.. birazcik sarimsak, cok az tereyag... off canim cekti bak 😍😍😆 hayalimdeki erkek, yuru evleniyoruz 😂😂😂😝
sevgilim yarında kıraathaneye gider okey oynarız derim :D
adam daha ne yapsıın beee :))
Cevap
46Cevap
ben yeriim valla güzel yemek bence ayıp değilki ne var bunda yanii siz kılarda sanki evlenince hiçmi yemeyecemisiniz :((
Eğer özel bir gün değilse elbette karşı çıkmam. Demek ki benimle bunu yemek istemiş der giderim nedir yani.
Gider yerim ustune şırdan yemeyede giderim midyede yeriz
Böyle bir kızla mı çıkıyorum? Allah cezamı vermiş herhalde
Ayila bayila giderim bak nasil canım cekti simdi :/
Ben yemiyorum ama o isterse gideriz yani mercimek çorbası falan da vardır sonuçta :)
Bayılırım kelle pacaya eşimle sık sık gideriz de :)
Ne var bunda ya yenilemez mi yapılamaz mı. Seviyorsa isterse gidilir bize her yer şanzelize :)
Sevgilim seviyosa ben içerim onu bende aşk sınırsız :d
rus sevgilim her hafta sonu beni kelle paça içmeye götürüyor...
hesabı kendisi ödüyor...
dudaklaeından öpwrim hoşuma gider doğal olsun doğal kasıntı olmasın ;)
^^ bu ne kızım :))))) neyse ben. yatar iyi geceler ;)
birkez daha aşık olurdum. benimkinin üzerine tereyağıda gezdirsinler :)
sıcak kaşarlı ekmekle şimdi ne iyi giderdi kelle paça
O kelle paçasını içerdi bende bana uygun bir çorba nolcak ki giderim yani yadırgamam
çok iyi l*n öyle sevgilim olsun isterim he gece corbacıya gideriz
Baban annenle hiç kellepaça yememiş mi sorsana bir
Sevgilim olsun da kuaföre ağda yaptırmaya bile giderim
kamyoncuların içinde ne işimiz var derim herhalde :D :D :D
Daha önce hiç yemedim ama sevgilim götürüyosa güzel olmasa götürmez diyip giderdim :D
o beni götüremez istemez zaten ben götürünce gelsin yeter :D
Hali saha maçlarina falan cagiririm Sonra okey oynarik :)
işkembe yerdik beraber bol sarımsaklı kasşıkalrı birbirimiz ağzına veriştirdik güzel olurdu yaw
Yemediğimi söylerim kalkıp başka bir yere gideriz:))
Kokoreç de yiyelim derimm :D
Çok komik ve tatlı bir soru. @lilium
Gidersem yemeden gelirim.
Ortaya da karışık salata söylerdim
Ve bolca ekmek
çok anormal bişey değil ki ya gideriz tabi
giderdim... corbamizi icerdik oh mis...
Yeriz sorun yok tepkim olmazdı..
okadar romantık olamıyorum bir teşekkür ederdim :)
Halısahaya çağırır kahveye okeye 4. götürürüm
sevgilim beni kelle paça yemeye götürmez.
THE END
Düşündüm de ben onu götürürüm lan.
10 numara sevgilim var diye sevinirdim
yerim cok severim hemde oo :)
Gece 1-2 halı saha maçına çağırırım :D
Hiç sevmem. Lahmacun falan alsın banane :/
beni götürmüştü, yedik =D
Ben herşeyi yerim zaten, ama sevgilim yediriyosa hepherşeyi yerim
kendi yesin bana bulaşmasın
sarımsak döker yerim..:)
Ben kelle paçayı çok severim
Gitmişiz madem yemek lazım :)
Ağzına kürekle vururum nefret ederim
Booooggg vegan im ben
onu yerdım :D
o ne bee
sevinirim severimmm
Onu ben içmiyorum kızı nasıl götüreyim :D
#Ben yimem derim @lilium
ben yemediğim yemegi kızamı yedircem:D
Bicaklarim
Kelle paçaya bayılırım
Öperim <3
yeriz anam :D
Afiyetle yerim
yerim napıyım
O kızı bırakmam :)
Ben Adanalı yım severim yani kelle paça falan ve Adanalı kız arkadaşlarım kız kuzenlerimle falan yediğimiz çok oldu o yüzden pek garip gelmez yani severim
Koşa koşa giderim :D
kusarım :D
O yer ben izlerim :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar