Sorumu zaten gizli soruyorum egoya bak vs demeyin kendimi güzel bulmuyorum kendime özgüvensizim insanlara karşı açık görüşlüyüm ama bir egom vs yok öncelikle bunu açıklamak istedim…
.
.
ESAS KONU ŞU
Ben bir iş yerinde çalışıyorum isim vermeyeyim bir iş yeri işte her neysee
Kızlar var falan ama öyle standart tipli kızlar ben de çok dikkat ederim kaşına gözüne falan kaşlarına özellikle makyaj yapışına giyimine vs hatta karakterine daha çok dikkat ederim yavv bakıyorum bir iyi yanı yok o kızların ama erkek arkadaşları va çok uzun zamandır var…kalpleri de iyi olabilir belki ama şimdi az çok biliyoruz dış görünüşe de dikkat edip önem veriyoruz dürüst olalım kendimizi kandırmayalım…yani hatta soru soranlar oluyor senin var mı birileri falan yok hayır diyorum nasıl ya diyorlar işte 8 aydan ya da 1 yıldan uzun süren hiç ilişkin olmadı diyorum şaşırıyorlar…hatta geçen biriyle tanıştık kadındı böyle ayak üstü çok güzelsiniz dedi nasıl yok hayatınızda nasıl kapmadılar dedi bende gülmüştüm.. yani beni biri sevsin ben onu seveyim istiyorum güzel ilişkileri görüp neden benim olmuyor diyorum bende eksik ne diyorum doğalım yapmacık değilim diyorum neysem oyum diyorum ama yok 1 kişi bile yok…hatta şey böyle çok açık saçık giyinen biri de değilim kendime özgü bir tarzım var herkes çok beğenir akıl almaya çalışırlar…ama hayatıma giren ya da girmeye çalışanlar hep amaçları farklı kalbime değil vücuduma önem veren tipler diyorum ya bunlar neden bana denk geliyor? Sizce nedir bu durum yani düşünceleriniz nedir
.
.
ESAS KONU ŞU
Ben bir iş yerinde çalışıyorum isim vermeyeyim bir iş yeri işte her neysee
Kızlar var falan ama öyle standart tipli kızlar ben de çok dikkat ederim kaşına gözüne falan kaşlarına özellikle makyaj yapışına giyimine vs hatta karakterine daha çok dikkat ederim yavv bakıyorum bir iyi yanı yok o kızların ama erkek arkadaşları va çok uzun zamandır var…kalpleri de iyi olabilir belki ama şimdi az çok biliyoruz dış görünüşe de dikkat edip önem veriyoruz dürüst olalım kendimizi kandırmayalım…yani hatta soru soranlar oluyor senin var mı birileri falan yok hayır diyorum nasıl ya diyorlar işte 8 aydan ya da 1 yıldan uzun süren hiç ilişkin olmadı diyorum şaşırıyorlar…hatta geçen biriyle tanıştık kadındı böyle ayak üstü çok güzelsiniz dedi nasıl yok hayatınızda nasıl kapmadılar dedi bende gülmüştüm.. yani beni biri sevsin ben onu seveyim istiyorum güzel ilişkileri görüp neden benim olmuyor diyorum bende eksik ne diyorum doğalım yapmacık değilim diyorum neysem oyum diyorum ama yok 1 kişi bile yok…hatta şey böyle çok açık saçık giyinen biri de değilim kendime özgü bir tarzım var herkes çok beğenir akıl almaya çalışırlar…ama hayatıma giren ya da girmeye çalışanlar hep amaçları farklı kalbime değil vücuduma önem veren tipler diyorum ya bunlar neden bana denk geliyor? Sizce nedir bu durum yani düşünceleriniz nedir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer