Çekici bir kızın hayatında neden kimse olmaz?

Ortamci bir kız değilim. Ama davetlerde düğünlerde sık bulunurum. Akrabalar bile mesaj atıp övgülerde bulunuyor güzel olduğumu söylüyorlar. Ama bu güne kadar sadece 1 kişi duygularını itiraf etti onu da ben kabul etmedim. İnsanlar dışardan bakınca paşanın kızı gibi yürüdüğümü söylüyor ondan olabilir mi. Asla kibirli bir insan değilim ama dış görünüşüm sanırım öyle.
Çekici bir kızın hayatında neden kimse olmaz?
Cevapla