Neden bir iliskim olmuyor neden begendikleri halde istemiyor uzak duruyorlar gerek sosyal medyada gerek gercekte?

Bugune kadar hep beni istemeyen hatta baskasina karsiliksiz aşik birinden dahi hoslandim ilk adimi ben attim. Sonuc hüsran tabi bunlar sosyal medya uzerinden oluyor ama karsi karsiya gelsem yuzune bile dogru duzgun bakamiyorm insanlarin. Disarida soguk gorundugumun farkindayim aslinda bu yanlis anlasilmaktan ve kirilmaktan kendi koruma yontemim kendimce. Mesela bazi kizlar goruyorum disarida erkeklerle kim oldugu onemsizce sohbet etmek icin can atiyorlar resmen ayni seyi erkeklerde yapiyor evli olsun olmasin sohbet acmaya calisiyorlar bense hep kisa öz sesimi asla inceltmeden direk konusuyorm bu bi refleks gibi bisey benm icn zorlamiyorm oyle davranmaya yani bilemiyorm belkide disarida tanimadigim erkeklere gulucukler sacmadigm uzak durdugum icin yaklasmiyolardir ama sosyal medyada da durum ayni oda bi muamma yok cok guzelsin yok kiskanirim yok eger soyle durum olmasaydi seninle olurdum evlenirdm vs vs iste bilemiyorm insanda nasip sans olacak demekki.
Neden bir iliskim olmuyor neden begendikleri halde istemiyor uzak duruyorlar gerek sosyal medyada gerek gercekte?
Cevapla