Sosyal medyada insanlar neden kendi istediğini yaptırmaya çalışıp tepki gelmeyince hemen engelliyor?

Bazen karşımızdakine kendi isteklerimizi dayatma çabası sosyal medyada çok bariz oluyor. Paylaşımlar, yorumlar hatta küçük beğeniler üzerinden bile bir etki kurmaya çalışıyorlar. Asıl komik olan ise, istedikleri tepkiyi alamadıkları anda direkt engelleme yoluna gitmeleri. Ortada bir sebebiyet yokken, tek taraflı olarak ‘ben istediğimi alamadım, sen kaybettin’ tavrı sergilemek… Bu hem gülünç hem de çok anlamsız. Kendi egolarını tatmin etmek için başkalarını zorlamaya çalışmak yerine, belki de insanlar kendi hesaplarını ve davranışlarını sorgulamalı.

Sosyal medyada insanlar neden kendi istediğini yaptırmaya çalışıp tepki gelmeyince hemen engelliyor?
Cevapla