Sosyal medyanın insanları bu kadar mahvettiği ortadayken neden hala sınırlandırılmıyor?

Açıkcası ben sigaradan hatta ve hatta uyuşturucudan bile daha tehlikeli buluyorum. İnsanlar gerçek olmayan hayatlara özeniyor ve kendi kurdukları ütopyalarda mutsuzlaşıyor. İnsanlar mahvolurken büyük şirketler parayı cukkalıyor. Her şey bu kadar açıkken nasıl oluyor da hala bir sınırlama getirilmiyor daha kaç milyon hayatın mahvolması gerek?

Sosyal medyanın insanları bu kadar mahvettiği ortadayken neden hala sınırlandırılmıyor?
Cevapla