İnsanlar neden sosyal medyan arkadaş veya sevgili olmak istemiyoru?

dışarıda hiç arkadaşım yok sevgilim de hiç olmadı sosyal medyadan bir tane kızla tanıştık benimle aynı şehirde oturuyormuş hatta mahallemiz bile aynıymış konuştuk tanıştık görüşecektik ondan sonra bana dedi ki işte sosyal medyadan biriyle tanışıp görüşme bana çok mantıklı gelmedi dedi ilk konuşmaya başladığımızda onaylamıştı olur dedi ondan sonra böyle dedi ve gitti niye böyle oldu anlamadım bu durum beni çok üzdü arkadaş bulduğumu sanmıştım nasıl arkadaş olacağım kadın erkek fark etmiyor konuşacak sohbet edecek arkadaşlarım olsun istiyorum sevgili eşine daha sonra geçer önce arkadaş bulayım da

İnsanlar neden sosyal medyan arkadaş veya sevgili olmak istemiyoru?
Cevapla