Hesabı bir kuş ismi gerçek adını kullanmıyor, çevresinden kimse yok hesabında hep İnstagram da tanıştığı kişiler, aramız o kadar mükemmel ki arkadaş gibi konuştuk hep 2 sene sadece normal sohbet çevresini ailesini soyadını nerde yaşıyor bilmiyorum söylemiyor hiç sorduğumda ben burayı böyle kullanıyorum ama seni kaybetmek istemiyorum asla diyor, hiç bir şekilde evlenmeyi düşünmüyorum kimseyi hayatımda istemiyorum deyip geçiştiriyor. Onu beğendiğimi ailenle tanışmak istiyorum dedim yine yanaşmıyor hiç bir şekilde böyle insanlar neden var ne yapmaya çalışıyorlar görüşmeye de gelmez gerçekten sorguluyorum amacı nedir diye, sevdiğim biri?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Belki a sosyaldir
Nasıl yani gerçekten güzel açıklama bekliyorum görüşelim deyince yok hep sosyal medyadan konuşma var daha önce cinsel travma yaşadım dedi ve 2 defa aldatıldım dedi sebep olabilir mi?
2 yıldır sosyal medyadan mı konuşuyorsunuz, fotoğrafını gördün mü
Evet fotoğraflarını gördüm ama görüntülü konuşmadım hiç ona ait olduğuna inanmıyorum çünkü nerde yaşar nerde kalıyor hiç bir şeyini anlatmaz sesli konuştuk sadece
2 sene konuştuk sosyal medyadan ve 10 ay önce bitirdim yapmamasını söyledim dün yazdı yine özledim seni sesini seninle sohbet etmeyi cvp vermedim msjlarına
2 yıl boyunca insan konuştuğu kişiye adını neden söylemez. Sakladığı bir şey vardır, güvenmiyordur ya da farklı düşüncesi vardır. Senin gösterdiğin ilgiye, konuşmaya alışmıştır onu özlüyordur. Yoksa insan neden 2 yıl konuştuğu üstelik sevdiğini söylediği birisinden kendini saklasın ki
Yakınlaşmaktan istemiyor da olabilir ben de öyleyim sosyal medyadan insanlarla sohbet etmek için konuşuyorum. Bir süre sonra beklentiler yakınlaşmalar oluşuyor buna girmek istemiyorum ve kendimi tam olarak açamıyorum karşı tarafı daha fazla beklentiye sokmamak için konuşmayı sonlandırıyorum. Sadece sosyal medyadan konuştuğum bir kişiye her şeyimle açıldım kimseye numaramı vermem (güvenemiyorum) ona
Ona güvenip birkaç gün içinde numaramı vermiştim kimseye kendimi açmayan ben ona her şeyimi açtım, her an onunla konuşmak istedim bu yakınlaşma da bir yerde beni huzursuz etmeye başladı. Yani garip hem onunla olmak isteyip hem de istemiyordum kafamda oturtamadığım şeyler vardı belki böyle bir şey de olabilir
Adı dışında hiç bir şeyini bilmiyorum. Ve söyledim 2 senedir konuşuyoruz geçen sene umut verme istemiyorsan beni yazma dediğim halde seni kaybetmek istemiyorum dedi, ve sevgili evlilik düşüncem yok arkadaş gibi görüyorum seni dedi, bende yazma dediğim halde yazıyor sana çok alıştım yapamıyorum diyor
Dm yazar mısın bana ordan anlatmak istiyorum
Bu bana benziyor.
Lütfen açıklama yapar mısın güzel yorum bekliyorum zamanın varsa şayet
Ben öylesine konuşuyorum. Fotoğraf çekilmeyi çok sevmiyorum pzçoz vermeyi dahi bilmem. Evlenmek istemiyorum çünkü daha okul iş vb olmaısn gerek. Gelecek kaygılarım ve evlilik korkularım var kendime göre. Veya istediğimi bukamadım. Ama ilk defa birini beğendim ama onda da gelecek kaygısına düştüm okulum bitmedi sınavdır kpps çalış iş de bulayım odur budur derken çocuğa kendimi ifade edene kadar çocuk gitti. Ama söylemedim tabi param olmadığı için gelemediği
Ben buna onu sevdiğimi söyledim kendisi Avrupa’da yaşıyor ben o zamanlar İzmir’de yaşıyordum ve Fransa’ya taşındım artık pariste yaşıyorum dün yazdı ama arkadaş olarak konuşmak istiyorum yine dedi bende fikirlerin değişmediği için kib yazma bana dedim belki buralara ona yakın olduğum için fikri değişir dedim ana aynı halen, mesleği var çalışıyor bende çalışıyorum burada. Ama yine yok yanaşmıyor aynı.
O zamana bilemem. Bende foroğraf çekilmeyi bilmiyorum poz vermeyi yani. Ama kendimin farkında değilim daha. İnsnalsr güzelsin diyor da. Ama okudum şimdi kpss var ders çalışmaktan bıktım tam ile başladım atamalı geldi. Ağlamaktan tuhaf oldum. Sonra dedim derse dön ama canım artık alıştım ya mesleğini yap ders çalışma diyor. Bende robot gibi derse ders işse iş olacak ikisini aynı anda yapamıyorum. Burada olsun instadan olsun çevreden olsun. Sırf iyiyim düzgünüm diye. Küçüklükten beri bir damga var evlenilecek kızsın diye. Yemin ederim beni sırf bu yüzden ağlatıyotlar biri ile konuşuyorsun hemen hadi evlenelim. Ya korkularım var diyorum. Tek çocuğum biri ile aynı evde nasıl yaşanılır. Annem yemektir odur budur eşyadır o yıkıyor. Bend aha çok temizlik. Perde o bu. Ama bu yap bunu koy derse yaparım. Dar gelirliyiz paramız yok. Ee iş de yok. İnsanları ağırlamaya evde yok evimiz uygun değil haliyle kendimi geri çekiyorum
Kurban olayım sana ya eskiden bende öyleydim hayatımı kendim değiştirdim bana yaz ar mısın?