Bazı çirkin erkekler neden güzel kızlara çamur atar?

Mesela bir anımı anlatayım. Geçenlerde arkadaş ortamında normal bir şekilde sohbet edilirken çocuğun biri sebepsizce konuyu benim dış görünüşüme getirdi. Bana "sen çok güzel değilsin, güzelsin ama orta düzeyde" gibi bir şey söyledi. Arkadaşı ise gülerek "kızı niye gömdün ki şimdi" dedi. Çocuk ise "gerçekleri konuşuyoruz burada" dedi iğrenç bir şekilde sırıtarak. Oysa ben pek çok kişinin güzel dediği bir kızım, hatta en çok iltifat aldığım konu güzelliğimdir. Bana öyle söyleyen çocuğu da bir görseniz, Allah affetsin ama yüzüne bakılacak gibi değil, o derece çirkin. İri yarı bir şey, tip olarak zaten yerlerde. Yani tam bir kazulet. Onun yerinde olsam sokağa bile çıkamam. Ama egosu da tipiyle ters orantılı ne yazık ki. Herkese çamur atma peşinde, kendini nasıl bir şey olarak görüyorsa artık.. Bir keresinde de bu siteden dedem yaşında bir adam sürekli dış görünüşüne saldırıyordu, muhtemelen amacı dikkat çekmek falandı, pedofiliydi muhtemelen. Tek bu olaylar da değil, nerede tipsiz birini görsem güzel birini görünce direkt saldırıya geçiyor. Yakışıklı erkekler bu konuda daha mütevazi oluyor nedense, güzel birini görünce güzel olduğunu kabul ediyorlar. Peki sizce bunun sebebi nedir?
Bazı çirkin erkekler neden güzel kızlara çamur atar?
Cevapla