Yakışıklı erkekler neden çirkin kızlarla sevgili?
Yolda caddede sevgililer görüyorum genelde kız çirkin erkek yakışıklı oluyor
Yolda caddede sevgililer görüyorum genelde kız çirkin erkek yakışıklı oluyor
Çirkin diyip geçme, onlar kendilerini güzel zannedenlerden daha güzel gözüküyor erkeğine, bunun yanında komik, zeki, karakter sahibi, güven veren sadık insanlar ve aynı şekilde bunların hepsini de erkeğine hissettirebiliyorlar.
Cevap
6Cevap
Ay cidden valla bende aynı şeyi düşünğyorum kanser şeyler ya niye öyle harbiden hani yargılamak için demiyorum ama yana beyan ortada oluyo kalp güzelliğine çok önem verenler heralde
Ya gerçekten nerde yakışıklı bir çocuk yanında aşırı alakasız bir kız anlamıyorum niye böylelerini seçiyorlar göz var nizam var
Allah çirkin şansı versin diye boşuna dememişler
Onlardan cıkarları vardır veriyolardır
Ben çirkinim benim yanımda neden güzel kız yok 😂
Kime göre çirkin neye göre yakışıklı
Aşk denen bir şey var bilir misin
Onların marifeti güzel kızlarda yok
Yani olmasinlarmi knk yani
Evet paçoz da olabiliyolar
Genelde tam tersi olur ama.
Sana göre mi o erkeğe göre mi
Sır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?