Aşk İlişkileri Girdiğiniz iddiayı kaybeden sevgilinize ceza olarak ne yaptırırsınız? Kara_gözlü Takip Et FenomenYoda Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Evet ne yaptırırsınız, zor olsun😅 ama kazanmanında hakkını versin. Girdiğiniz iddiayı kaybeden sevgilinize ceza olarak ne yaptırırsınız? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Depresyonunellitonu Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Boyle mesela turkcell sapkalari oluyor ya ya da rengarenk ilgi cekici bi sapka ya da ceketle kalabalik ortamda 10 dakika yurume😂 2 1 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Hahahahahah bu iyi değerlendirilebilir😂 Yorumla
AlabamaDükü Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Yanımda kalmasını isterim. En zoru bu olsa gerek. Cümleten selamınaleyküm 1 1 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Aleykümselam. Yorumla
Staarsky Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl lunaparka mı gitsek ya da başka randevu ceza vermeye kıyamam ki minnoşuma 1 1 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Fena fikir değil😅 Yorumla
mysticalstarfish Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kolları sıvayıp çiğköfte yoğurucak benim içinHa birde türkü söylemeli mutlaka ne söyler oda ona kalmış 😀 1 1 Yorumla YavrummmBabanNereli +1 yıl 😂😂😂😂 Yorumla
Gentlewoman__ Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Topuklu ayakkabı giydiriririm bakkala o şekilde markete gönderirim 🤣 1 4 Yorumla Gentlewoman__ +1 yıl Markete işte Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Hahaja bu çok ağır😅 Yorumla Gentlewoman__ +1 yıl Ee ceza böyle olmalı 🤣🤣 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Yaaani😅 Yorumla
AkıtGelsinn Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Ben onun istemediği , korktuğu , acı çektiği tek bir şeyi istiyorum o da her defasinda kaybedeceğini bile bile giriyor o iddiaya çok garip 😂 0 3 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Naptirirsiniz ki😅 Yorumla AkıtGelsinn +1 yıl Söyleyemem maalesef ama gerçekten iddia kaybeden biri için ağır bir ceza 😂 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Anladım, Yorumla
Khrysopelea Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 94% +1 yıl Sevgilim kişisi zaten benim isteğimi yapar iddiaya luzum yok 0 1 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Hahaha anladım Yorumla
Savagexxx Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl O ne istiyorsa onu yapsın. Kıyamam.. 3 3 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Vay be erkekler hep aynı şeyi demişler:) mecbursa peki Yorumla Savagexxx +1 yıl Pasta yaptırım en fazla :)) Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Çok iyi:)👌🏻 Yorumla
yksinkertainen Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yapsın güzelinden bize yemek.😋 2 3 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Bu da iyi😅👌🏻 Yorumla yksinkertainen +1 yıl Gdjsk sağ ol Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Rics ederim😅 Yorumla
Submissivé1isi Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Hic bisi kiyamam sevdigime 2 5 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl E mecbur😅 Yorumla Submissivé1isi +1 yıl Mecbur ise ayaklarina kapanmama izin ver derim o da verir o da mutlu olur ben de konu kapanir Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Vay be enteresan Yorumla Submissivé1isi +1 yıl Kolelik boyle bisi naparsin Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Anladim luzum yok ya Yorumla
Ispectraaaa07 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Ben tipsizim valla hiç sevgilim olmadı bu tiple de olmaz zaten. 0 0 Yorumla
azelcan Takip Et Master Yaş: 47 , eic 66% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Bir saatliğine sen olsun, sende o. Empati için iyi olur. 0 0 Yorumla
sonsuz39 Takip Et Xper 5 Yaş: 44 , eic 57% +1 yıl Kaybettiği iddaya bağlı 😊😇 1 9 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Yani alanında iyi olduğu bir şeyse😅 Yorumla sonsuz39 +1 yıl Ona bir şey yapmaya gönlüm el vermez ama kendi isteğiyle bana güzel bir hediye almasını söylerdim sadece 😉 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Anladım😅👍🏻erkekler fazla kıyamamış anlaşılan Yorumla sonsuz39 +1 yıl Yani insan sevdiğine koyabiliyorsa ona sevgi gözüyle bakmam Yorumla sonsuz39 +1 yıl Kıyabiloyorsa olacaktı 😉😊 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Anladım çok haklısınız:) Yorumla sonsuz39 +1 yıl Teşekkür ederim anlayışınız için iyi geceler 😊 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl İyi geceler, rica ederim😊👍🏻 Yorumla sonsuz39 +1 yıl Teşekkür ederim 😊 Yorumla
ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Lehmacun alsın bana 4 3 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Bu da iyi😅 Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl 🤭🤣Sağ ol bencede Yorumla Kara_gözlü +1 yıl 😅👍🏻 Yorumla
LOSTREAL Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Evlilik düşünüyorsam kıyamam ama sevgilim olsun diye takılıyorsam sanırım cinsellik ile alakalı olurdu cezası 🤣😂 0 0 Yorumla
242424ey Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Vurucan kırbacı vurucan kırbacı 😂 2 3 Yorumla _Asyacik_ +1 yıl Tosuncuk muyuz ayol xD Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Ya he😅😅😅 Yorumla YavrummmBabanNereli +1 yıl 😂😂😂ahahahhah Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Hımmmm ona bağlı 😂 uslu durmalı 1 0 Yorumla
WusLaTttt Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Tatlı 😀erkeğin kalbine giden yol mideden geçer😀 1 2 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl 😅😅😅 Yorumla HırçınSabrina +1 yıl @WusLaTttt tatli yapmayi ceza olarak görmezdim ben erkeğim ne zaman isterse yaparim hiç gücenmem Yorumla
HırçınSabrina Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Ayy ben kiyamazdim ki ona 🤗 1 3 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Ama mecbur😅 Yorumla HırçınSabrina +1 yıl O zaman ceza olarak tatli yaptirirdim Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Bu da güzel😅 Yorumla
kizlaryardimedin01 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl höööömmmm iddiayı kaybederse benle barışsın 0 0 Yorumla
CappuccinoGibiyiim Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 21,2b cevap paylaştı. Cinsellikle alakalı şeyler olurdu :D 1 0 Yorumla
Yüce_Türk Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 881 cevap paylaştı. Pokumu yesin jdndndmd 0 0 Yorumla
cnklc Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı. Evi temizletirim 1 1 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Anladım😅👌🏻👍🏻 Yorumla
Ecedde Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Şeytan var içimde istekli bir biçimde 1 2 Yorumla Ecedde +1 yıl "istekli" yazmadım şarkı nakaratı * Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Tamamdır:) Yorumla
serenita_ Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Pc kırmak. 0 3 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl O ne😅 Yorumla serenita_ +1 yıl Kötü bişi 😂 Yorumla Kara_gözlü +1 yıl Bilmiyorum😅 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Boyle mesela turkcell sapkalari oluyor ya ya da rengarenk ilgi cekici bi sapka ya da ceketle kalabalik ortamda 10 dakika yurume😂
Hahahahahah bu iyi değerlendirilebilir😂
Yanımda kalmasını isterim. En zoru bu olsa gerek.
Cümleten selamınaleyküm
Aleykümselam.
lunaparka mı gitsek ya da başka randevu ceza vermeye kıyamam ki minnoşuma
Fena fikir değil😅
Kolları sıvayıp çiğköfte yoğurucak benim için
Ha birde türkü söylemeli mutlaka ne söyler oda ona kalmış 😀
😂😂😂😂
Topuklu ayakkabı giydiriririm bakkala o şekilde markete gönderirim 🤣
Markete işte
Hahaja bu çok ağır😅
Ee ceza böyle olmalı 🤣🤣
Yaaani😅
Ben onun istemediği , korktuğu , acı çektiği tek bir şeyi istiyorum o da her defasinda kaybedeceğini bile bile giriyor o iddiaya çok garip 😂
Naptirirsiniz ki😅
Söyleyemem maalesef ama gerçekten iddia kaybeden biri için ağır bir ceza 😂
Anladım,
Sevgilim kişisi zaten benim isteğimi yapar iddiaya luzum yok
Hahaha anladım
O ne istiyorsa onu yapsın. Kıyamam..
Vay be erkekler hep aynı şeyi demişler:) mecbursa peki
Pasta yaptırım en fazla :))
Çok iyi:)👌🏻
Yapsın güzelinden bize yemek.😋
Bu da iyi😅👌🏻
Gdjsk sağ ol
Rics ederim😅
Hic bisi kiyamam sevdigime
E mecbur😅
Mecbur ise ayaklarina kapanmama izin ver derim o da verir o da mutlu olur ben de konu kapanir
Vay be enteresan
Kolelik boyle bisi naparsin
Anladim luzum yok ya
Ben tipsizim valla hiç sevgilim olmadı bu tiple de olmaz zaten.
Bir saatliğine sen olsun, sende o. Empati için iyi olur.
Kaybettiği iddaya bağlı 😊😇
Yani alanında iyi olduğu bir şeyse😅
Ona bir şey yapmaya gönlüm el vermez ama kendi isteğiyle bana güzel bir hediye almasını söylerdim sadece 😉
Anladım😅👍🏻erkekler fazla kıyamamış anlaşılan
Yani insan sevdiğine koyabiliyorsa ona sevgi gözüyle bakmam
Kıyabiloyorsa olacaktı 😉😊
Anladım çok haklısınız:)
Teşekkür ederim anlayışınız için iyi geceler 😊
İyi geceler, rica ederim😊👍🏻
Teşekkür ederim 😊
Lehmacun alsın bana
Bu da iyi😅
🤭🤣Sağ ol bencede
😅👍🏻
Telefonsuz bir gün gecirme cezası.
Evlilik düşünüyorsam kıyamam ama sevgilim olsun diye takılıyorsam sanırım cinsellik ile alakalı olurdu cezası 🤣😂
Günde 1000 squat haha
Vurucan kırbacı vurucan kırbacı 😂
Tosuncuk muyuz ayol xD
Ya he😅😅😅
😂😂😂ahahahhah
Hımmmm ona bağlı 😂 uslu durmalı
Tatlı 😀erkeğin kalbine giden yol mideden geçer😀
😅😅😅
@WusLaTttt tatli yapmayi ceza olarak görmezdim ben erkeğim ne zaman isterse yaparim hiç gücenmem
Ayy ben kiyamazdim ki ona 🤗
Ama mecbur😅
O zaman ceza olarak tatli yaptirirdim
Bu da güzel😅
Saçını platin sarıya boyasın.
höööömmmm iddiayı kaybederse benle barışsın
Çok kötü şeyler isterim 😍😍
Öpüşürüz benim istediğim gibiiii
Beraber uyuma cezası
Cinsellikle alakalı şeyler olurdu :D
Pokumu yesin jdndndmd
Evi temizletirim
Anladım😅👌🏻👍🏻
Lahmacun net
Şeytan var içimde istekli bir biçimde
"istekli" yazmadım şarkı nakaratı *
Tamamdır:)
oral boşaltana kadar
Tatli yapsın
Pc kırmak.
O ne😅
Kötü bişi 😂
Bilmiyorum😅