Arkadaşlar sevgilimin çok yakın olduğu bir kız arkadaşı var. Birkaç kere bu yüzden kavga ettik ama bir türlü aşamıyoruz. Seviyeli olmasını soğukluk koymasını istiyorum tamam koyucam diyor ama snapchatten birbirlerine fotoğraf atıyorlar. Snapchatten o kızı sileceksin dedim kızı silmek yerine Snapchati sildi. Biz her gün birbirimize onlarca fotoğraf atıyorduk çok kalbim kırıldı böyle yapmasına. Kızın erkek arkadaşı var ona dahi anlatmadığı şeyleri benim sevgilime anlatıyormuş ve ben tüm bunları kabul edemiyorum. Hayatından çıkartsın demiyorum ama soğukluk koymayı da kabul edemiyor. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Güncellemeler
+1 yıl
Fikirlerinize ihtiyacım var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben yokken onunla görüşüyorlardı o yüzden kıskansam bile belli etmemeye çalışırım ama rahatsız olurum ya büyük ihtimal sonu ayrılık olurdu
Ya tamam da hayatımıza bir insan alıyorsak ona da saygımızın olması gerekmiyor mu? Bu yaptığı resmen beni yok saymak
Yani eğer haklısınız zaten bu konuda sanki sizi kıskandırmak, sinir etmek için yapıyor öyle hissettim
Yok yok lafı ayrılığa getirdi. Ben özür filan diledim o an hata ettim... Yani kıskandırmak için olsa bu kadar inata bindirmezdi diye düşünüyorum
Lafı ayrılığa getiriyorsa net ayrıl. Seven erkek ayrılık lafına getirmez çözüm bulur
Bunaldıysa dahi konuyu ayrılığa getirmez mi? Çünkü kendisi yengeç burcu ve neredesin diye sorunca bile darlanıp bunalan bir yapısı var. Daha önce 3 kere saçma sapan konular yüzünden konuyu ayrılığa getirdi. Sizce seven erkeğin yapacağı cinsten şeyler değil mi bunlar?
Bence değil ayrılmak için bahane buluyor böyle yapanlar benim gözümde. Ne Burcu olursa olsun insan ilişkiyi hemen ayrılığa getirmemeli getiriyorsa demekki ayrılığı göze almış demektir benim gözümde. Ben sizi üzmek için falan demiyorum bu izlenimi gördüğüm için söylüyorum
Evet ben de sizin gibi düşünüyorum. Onun bana çok ters hareketleri oldu. Kaç kere bana söz verdiği şeyleri yapmadığına şahit oldum. Kaç kere beni ağlattı kalbimi kırdı. Bütün gece düşündüm yine de ayrılık kelimesini ağzıma hiç almadım. Acaba benim istediğim şeyler çok büyük ve istenmemesi gereken şeyler olduğu için mi böyle yapıyor diye düşünüyorum, beni sevmediğine inanmak istemiyorum. İyiyken çok iyiyiz kötüyken çok kötüyüz ve iyi zamanlarımıza kıyamıyorum.
İyiyken iyiyiz kötüyken kötüyüz demeniz zaten yanlış tam tersi olmalı zaten bir insanın size değer verdiğini kötü yanınızda size iyi olmasıdır. Çünkü siz seviyorsunuz o sizi bence sevmiyor biliyorum belki kırıcı konuşabilirim ama yani gerçekleri görmeniz gerekiyor bence sizi cepte görüyor cepte gören erkek böyle davranır biraz ulaşılmaz olmalısınız bunu ona hissettirmelisiniz ona kaybetme korkusunu yaşatmalısınız. Yani hemen kavga ettiğiniz zaman özür dilemeyin o size anlattığı zaman sen özür dilemedin sizde ondan özür dilemeni ya biraz gurur yapıyor gurur yapmak önemlidir bazen gurur gerçekten çok önemli bir erkek için gururunuzu ayaklarınızın altına almayın lütfen lütfen lütfen ayrılmak istiyorsa hayır ya da özür dilerim demeyin ayrılıyorsan ayrıl ya de ya biraz kendinize değer verin bu değeri kendinize vermediğiniz için karşınızdaki insan size ayrılma korkusunu yaşatıyor. Mesela ayrıldınız ya da aranız çok kötü Hemen siz ona mesaj atmayın o size mesaj atmanı siz ona mesaj atmamalısınız ne kadar iyi ya da kötü olsanız dahi aranız kötü geçse onu size mesaj atmış lazım nasılsın iyi misin diye merak etmesi lazım zaten bunu yapmasa o sizi sevmiyor maalesef böyle
Peki diyelim ki o benden ayrıldı.. seviyorsa ne olursa olsun geri döner mi?
Tabiki döner zaten sevse her koşulda döner
Tepkim olmaz