Benden vazgeçti başka kızı istiyor artık. Ben onu sevmiştim.. Şimdi ne yapmam gerekiyor 🥺?

Is yerinde bi çocuk var.
Benden hoşlanıyordu.
Ilgileniyordu. Ama öyle heves veya boş bi takılmaca için değil. Ben İlgisini alıyordum ama anlamamazlıktan geldim. Açılmayınca ne yapabilir nasıl emin olabilirdim ki.
Şimdi is yerine yeni bi kız girdi. Güzel ve benden daha iyi biri. Sanırım onu istiyor artık beni bıraktı..
Kız da onu istiyor yani öyle gördüm ben.
Ben ağlamaktan kendimi alamıyorum.
Cok zoruma gitti. Ztn o kız benle değil başkalarıyla arkadaş. Tek kaldım dışlandım. Belki de abartıyorum bilmiyorum.. Çok kötüyüm benden hemen vazgeçip onla mı olcak şimdi..
Benden vazgeçti başka kızı istiyor artık. Ben onu sevmiştim.. Şimdi ne yapmam gerekiyor 🥺?
Cevapla