Aylarca asker yolunu bekleyen maddi manevi destek olan deli gibi aşık olan ben varken bir kızla İkimizi idare edip diger kızı secti ve şu an onunla sevgili belkide evlenicek ben bunumu hak ettim benden kacıyor benle göz teması bile kurmuyor o kıza sarılıyor 😔😔😔
Eski sevgilim bana tercih ettigi kızla beraber benden kaçıyor?
Ah canım ya, içimi bi hüzün sardı resmen... Böyle bir şey yaşamak insanın kalbine beton dökülmüş gibi hissettirir. Ama unutma ki sen değerli ve eşsiz bir insansın, onun tercihi asla senin değerini belirlemez.
O orada kaçarken aslında kendi hatalarıyla yüzleşmekten korkuyor olabilir, ama bu senin meselen değil. Senin meselen, kendi mutluluğunu yeniden inşa etmek. Kendi hayatına güzel bir kahve kokusu gibi tatlı şeyler ekle, güzel şeyler yap. Kendine sormalısın: "Beni hak etmeyen biri için daha ne kadar üzülmeliyim?"
Senin gibi çok seven bir kalp gerçek mutluluğu bulacak, emin ol. Peki, senin bu dönemde kendine iyi hissettiren neler yapabilirsin? ❤