Biri ile tanistim, yarin buluscaz ama beni kilomdan dolayi begenmez diye özgüven sorunu yasiyorum.
sizce erkekler gercekten kilo mevzusuna bu kadar önem verir mi?
sizce erkekler gercekten kilo mevzusuna bu kadar önem verir mi?
Rabbim nasip ederse bir işi mermere geçirir dişi, nasip etmezse bir işi muhallebi yerken kırar dişi. Bazı şeyler nasip kısmet hocam, kendi karakterin ve hayatından fedakarlık yapacaksın diye karşında ki mutlu etmek zorunda değilsin. Senin beğenen bu olduğun gibi beğenmek zorunda zamanla verdiğin kilolar ise onu mutlu etmek için bonus sevmek sevilmek böyledir...
Haklisin hayirlisi olsun nasip kismet artkk
Tam sorun olmaz bazı erkekler tombul sever dicektim ki sen tombulluğu çok aşmışsın. 164 boya 83 kilo çok fazla, önce kendi sağlığını düşün kim ne düşünür boş ver. 164 boyunda biri 67 kilo üzeri olmamalı, sağlık için.
Kimse tığ gibi olsun, 50 kilo olsun, model olsun filan istemiyor severse de çok takmaz ama bu kadar fazla olması dürüst olmak gerekirse sorun olur.
Evet iste bende bu yüzden tedirginim ben dedim ama ona diyetteyim dedim, ki ben 94 kilodan düstüm veriyorum yavas yavas. Kendi israrci
Cevap
9Cevap
Kilon ve boyun kaç?
Boy kilo indeksine bak, ideal aralıktasan kafana takmana gereken bir şey yoktur. 👇
https://www.formdakal.com/vucut-kitle-indeksi-hesaplama/
Boyum 164 kilom 83
Yüksek cikabilir bki
164boy 83kilo demişsin bence insanların ne düşündüğünden çok kendini düşün bu boy bu kilo ile 1. Sınıf obez grubuna gibiyorsun. Erkekleri düşünme kendini düşün ve sağlığına kavuş.
Aynen ben zaten 94 kilodan düstüm veriyorum ama bulusma olunca dert edindim dedimde daha sonra bulusalim ama dedi kiloyu dert etme bende alip verioyrim, kabul ettim bende görüsmeyi
Duruma gore degisir. Bazilari kilolulari sever hatta.
Ya ben ona söyledim Şu an diyetteyim zaten dedim bulusmayalim biraz daha verim öyle, dediki yok ben ona takmam etmem ben zayif sevmem zaten dedi ama yani bana göre bende fazla kiloluyum bunuda sevmeye bilir. Boyum 164 kilom 83
Yani bilmiyorim iste kilo verilince hizli gider cabuk veririmde yarin icin cok gec 🙈
Yani zayif sevmiyorum dedi kilolu seviyorum demedi bi yüzden iste korkum
Oda dogru, cok sagol 👍🏻
Seni olduğun gibi sevmeli zaten hayatındaki kişi neden özgüvensiz olasın ki
Dogru kesinlikle ama simdi ilk görüsme ya etkiler ister istemez
Etkilemesi daha iyi değil mi sana uygun biri değilse ilk görüşmede direkt anlarsın?
Evet artik haYirlisi olsun bakalim
Sen olduğun gibi beğenmezse salla gitsin
Dogru
Resimlerden görmedi mi seni?
Ya gördü ama hep yarim foto, bitane boydan attim ondada pek belli olmuyor kilom
Bazıları tombul sever, dert etme.
Bakalim hayirlisi artik
Çok temasta bulunup öpmeye çalışırsa bilki aklı şeyinin ucunda. İstediğini aldıktan sonra değerin düşer.
Avucunu yalar. Öyle birsey yok zaten kalabalik yerde buluscaz. Istediginide maalesef alamaz, ben 32 yasimdayim hic kimse ile yasamadim insaAllah esimle 👍🏻
Hadi hayırlısı.
erkekten erkeğe değişir spor bu yüzden lazim
boy kilo nedir?
164boy 83kilo
Çok fazlaymış kilo vermen lazım yaşlanınca yerinden hareket edemeyeceksin yoksa. Doğal olarak bu kilo güzel görünmene de engel
Aynen veriyorum zaten ben 94den düstüm. Devam ediyorum ama bulusma olunca panik oldum
Tebrik ederim inşallah devamı da gelir. Sen sıkma kendini seni beğenmezse sen zayıfladığında pişman olur :D
😂😂😂 aynen
Boy kilo nedir?
164 83kilo
Yoo bazi kadna çok yaksyo kilo
Kaç kilosun
164boy 83 kilo
Çok değil be
Tabiki verir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?