Yalnizliktan kurtulmak icin daha az calisiyim mi?

Işkologim, cok fazla para kazaniyorum, hatta yasitlarimdan degil benden 10 sene fazla tecrubesi olanlardan cok kazaniyorum. Ama yetmiyor ve daha cok calismak istiyorum. Işkolik oldugum icin eomatik iliskilere vakit ayiramadim, acaba artik bu sacma is takintimi birakip roamntik iliski mi yapsam? Ya da ikisini birden idare eden insanlar da var belki de oyle de yapabilirim.

Yalnizliktan kurtulmak icin daha az calisiyim mi?
Cevapla