• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Evlenince eşiniz çalışmak isterse tepkiniz ne olur? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
20
Yapay Zekaya Sor
Evlenince eşiniz çalışmak isterse tepkiniz ne olur?
Cevapla
Çocuk Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

234

Cevap

233

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • nemesis_elis
    nemesis_elis Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 411 cevap paylaştı.

    Kadının yeri niye evi oluyomuş? Yok öyle bişey. Kadının ekonomik özgürlüğünü eline alması erkeklerin işine gelmez tabi. Kadınlar onlara muhtaç oldukları için herşeye katlanmak zorundadırlar. Böylece boşanamazlarda gidemezlerde. Güç erkeğin elinde olur.

    2
    2 Yorumla
    • dex12
      dex12
      +1 yıl

      sonuna kadar haklısın

      Yorumla
    • nemesis_elis
      nemesis_elis
      +1 yıl

      @dex12 gerçekler bunlar malesef

      Yorumla
  • Quechuana
    Quechuana Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Çocuk doğana kadar çalışma.
    Bütün evde oturup senin getirdiğini neden minnet etsin.
    Çocuk olduktan sonra ilk 4 yıl çok önemli ne kaparsa o yaş aralığında kapıyor.
    Çocuk okul çağına geldiğinde yine çalışmaya devam edebilir.
    Emin ol.
    Çalışan bir bayan ev hanımı olan kadından daha verimli ve kaliteli bir zaman geçiriyor çocuğuyla.

    0
    1 Yorumla
    • Quechuana
      Quechuana
      +1 yıl

      Çocuk doğana kadar çalışması lazım.
      Demek istedim.

      Yorumla
  • beforever
    beforever Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 44%
    +1 yıl

    benim tanıdığım bir çok çalışan kadın çocuklarıyla ev kadınlarından daha fazla vakit geçiriyor açıkçası, birine ihtiyaç duyduğun için (maddi olarak) evleneceksen mutsuzluğa ilk adımını atmışsın demektir

    3
    0 Yorumla
  • tassaklıbayan
    tassaklıbayan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Karıyı çalıştırmıyosunuz sonra iş yerinde tanıştığınız kadınlarla fingirdeşiyosunuz soruncada karının yeri evdir diyosunuz komik

    9
    1 Yorumla
    • agrikesici82
      agrikesici82
      +1 yıl

      Haha supersin

      Yorumla
  • didemecee
    didemecee Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 636 cevap paylaştı.

    Hem çalışırım hem çocuğuma bakarım. Kocamın eline bakmak için cahil ezilmiş duruma düşmek için mi okuyorum ben. Köle değiliz sonuçta çalışmak kadınların da hakkı.

    7
    2 Yorumla
    • Dumas
      Dumas
      +1 yıl

      +1(detay zart zurt)

      Yorumla
    • masmaviiii
      masmaviiii
      +1 yıl

      Kesinlikle doğru

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bence doğru yazmışsınız buraya. Ama bir anne ne kadar bilgili eğitimli olursa , çalışıp kazandığı parayla da çocuguna daha iyi bakar. diye düşünüyorum. Cocuga zaman ayıramaması biraz sıkıntı. Gerçekten çocuguyla ilgilenmek isteyen bir anne de bunun üstesinden gelir.
    Benim evleneceğim adam, calısmama kızmamalı. Bu tür şeyler için tartısmak asla istemem. Anne ve babam gibi.

    1
    0 Yorumla
  • OnlyHawk
    OnlyHawk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Arkadaşım; gelişen ve büyüyen toplumda kadının yeri çok önemli, ama biliyoruz ki ekonomik özgürlüğüne kavuşmuş kadın haddini bilerek yaşamalı ki düzen bozulmasın, sonuç olarak kadının çalıştığı bir ortamda evdeki iş dağılımı da eşit olacağı için size biraz fazla iş düşeceği için istemiyor olabilirsiniz, ama çalışmak isteyen kadını evde tutmak ne kadar zor olduğunu bilmeniz gerekli.

    0
    0 Yorumla
  • bilmissey
    bilmissey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 42%
    +1 yıl

    Kadin calismalidir bence ev isine gelince de erkekte kadinda ortaklasa yapmalidir. Sevgi ve hosgorunun oldugu yerde bosanmada olmaz hersey karakter meselesi

    4
    0 Yorumla
  • CanEsseR
    CanEsseR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence Calışabilir ama Tabiki Calışacagı yerden Cevresinden emin olurum ve Cogu YErde Calışamaz Düzgün Belli başlı yerlerde Calışabilir. Evde Otursun yemek yapsın temizlik yapsın sadece diyemem
    En azından Kendi İstediklerinin bir kısmını karşılar ama Dedigim gibi Cogu yerde Calışamaz.

    0
    0 Yorumla
  • merly
    merly Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    peygamberimiz zamanında bile demiş kendisi kadın çalışabilir ve parası da kendisine aittir. koca hiç bir şekilde zorla elinden alamaz diye de belirtmiştir. erkeler de çocuklarıyla daha az vakit geçiriyo kötü bir baba mı oluyolar. evlilik sn bn değil biz olmak demektir. :(

    4
    0 Yorumla
  • macerakolik
    macerakolik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    sana katılıyorum desem:) şimdi bana da gerikafalı diyecekler ama bir ayet bilirim ben:"Evlerinizde oturun "diye... o yüzden kim ne derse desin umrumda değil! tek umrumda olan söz Rabbimin sözüdür.
    cut.

    5
    2 Yorumla
    • Erkeklersormasın
      Erkeklersormasın
      +1 yıl

      Sen evinde otur hatta kafes yapalım

      Yorumla
    • macerakolik
      macerakolik
      +1 yıl

      niye böyle düşünüyorsun ki? @Erkeklersormasın
      ben de demiyorum köle gibi olalım, sadece Rabbimin doğrusunu yazdım ama senin algılayış şeklin farklı tabi, şimdi ben ne dersem diyeyim sen haklı bulacaksın kendini..

      Yorumla
  • nisam87
    nisam87 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 36%
    +1 yıl

    Evliyim ve 2 cocugum var ayrica calisiyorumda. ozgurlugumu elime aldim diye cocuklarimi da ihmal etmedim evimide kocamida.. sizin ki nasil bir beyin yapisi hayret...

    4
    0 Yorumla
  • LiebeAlles
    LiebeAlles Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir kadının maaşı bir erkeğin maaşından fazla olmamalı. Çünkü kadınlar kazandıkça kazanmak isterler, hırslı olurlar. Hayatta parayı çok severler. Her anlamda erkeğin maddi durumu kadından çok daha fazla olmalı. Sonra Anaerkil aile türüne döneriz benden söylemesi.

    0
    0 Yorumla
  • korkmaz88
    korkmaz88 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Dostum gerçekten yanlış düşünüyosun

    Ne hali varsa görsün

    Çalışmak mı istiyor çalışsın

    Evde mi durmak istiyor dursun

    Bu kadınların iki turlu hali vardır

    1) kariyer olanlar

    2) karı-yer olanlar

    Sen hangisini istiyorsan onunla olursun nokta

    0
    0 Yorumla
  • EbuEmr-uZahiri
    EbuEmr-uZahiri Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Erkek evine refah sağlayacak şekilde para kazanabiliyorsa kadının çalışma lüzum yoktur. Fakat refah sağlanamıyor ve geçim sıkıntısı yaşanıyorsa, hanımlara uygun bir iş ortamı bulunup, bayan çalışabilir. Bu evliliğin devamlılığı içinde mühim bir husustur.

    1
    0 Yorumla
  • lilly25
    lilly25 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    O kadar sene iyi bir meslek sahibi olmak için okuyoruz ben oğlak burcu ve biraz iskolik biriyim ama çocuk olduktan sonra bırakırım yani kendi keyfim yüzünden çocuğumun annesiz vakit geçirmesine hakkım yok, kimsenin hakkı yok. Her şekilde böyle büyüğen çocuğun psikolojisi bozuk oluyor aksini iddaa eden kendini kandırıyor.

    2
    0 Yorumla
  • designer61
    designer61 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben esim calissin istemem o illa calisacagim derse is yeri acar nasina koyarim en ufak kakara kikiri gorursem direk bosarim. ya da ben caliscam derse illa birseyle mesgul olcam derse altina bir araba celerim sinirsiz yakit limiti veririm. Kiz arkadaslariyla istedigi kadar gezsin sadece nerde oldugunu bileyim yeterli. Ayrica aylik maasa baglarim. Sadece ben gitmeden evden cikmasin ben gelmeden de evde olsun yeterli

    1
    0 Yorumla
  • KuRSuN_06
    KuRSuN_06 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    detayı okumadım,
    çalışmasını istemem pek tabi , ama isterse hayır demem.

    4
    1 Yorumla
    • birbaşakburcu
      birbaşakburcu
      +1 yıl

      detayı okusan keşke

      Yorumla
  • güzçiçegi
    güzçiçegi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 344 cevap paylaştı.

    Yaaa bu kadar çekememezlik olamaz yaa kadın çalışırsa özgür olurmuş kadınların özgürlüğünden ne kadar korkuyorsunuz ne kadar aciz yaratıklarsınız kadınlar o kadar güçlüdür ki çoçukta yapar kariyer de amabi rahat bıraksanız...

    2
    2 Yorumla
    • Farkındalığında
      Farkındalığında
      +1 yıl

      Evlenme o zaman feminist ol

      Yorumla
    • güzçiçegi
      güzçiçegi
      +1 yıl

      bence sen evlenme bir kadına yazık etme

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Dediğin şey imkansız eşini aldatan, döven, saygısızca, mal niyetiene kullanan o kadar erkek var. Bunların çoğuda evlendikten sonra ortaya çıkıyor. Kadın hayatını garantilemek istiyor başka bir planımda olsun diyor, insan gibi yaşamak istiyor. Sen kadınların hayatını garantiye almadıkça dediklerin imkansiz.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hayat müşterektir kardeşim. Ben eşime ev işlerinde bile yardım ediyorum. Erkeklere ihtiyaç duymuyor diye bişey yok. O senin kendi düşüncen. Yetmiyorsa ne yapsın? Kocasının yükünü birazda olsa hafifletmek adına çalışıyor kadınlar. Ne o yoksa kadınların ekonomik özgürlüğünün olmasına karşımısın sen?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ya su mantikta olmayin artik bence kadindan kadina degisir o cocuk konusunda hakli olabilirsn belki ben anaokulu ogretmeniyim ve cok erken yasta verilmesine karsiyim cok sıkıntilarini gordugum icin ama ekonomik ozgurluge gelince esinle paylasim buda neticede senin paran benim param diye ayrim olursa evet her noktada ayrilirlar ama ikisi birbirini idare edebiliyosa bu konuda cokta sorun olmaz

    0
    0 Yorumla
  • mistikHadesiçe
    mistikHadesiçe Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 780 cevap paylaştı.

    Bence kadının yeri evde çocuğuna bakıp eşine hizmet etmektir.
    l*n hala sızın gıbı erkekler yasıyor mu :DDd
    bu nasıl bı kafa nasıl bı dusunce :D

    5
    5 Yorumla
    • iomaggio
      iomaggio
      +1 yıl

      Karı milleti çalışır mı ya new york mu bura

      Yorumla
    • mistikHadesiçe
      mistikHadesiçe
      +1 yıl

      dogrudur new york değil ama
      arabistana ceviren de hep bu zihniyetler

      Yorumla
    • iomaggio
      iomaggio
      +1 yıl

      :)) yok ben karşıyım kari milleti calsmamalı

      Yorumla
    • mistikHadesiçe
      mistikHadesiçe
      +1 yıl

      aman yaaa :))) ne derseniz deyin

      Yorumla
    • Ddreamer
      Ddreamer
      +1 yıl

      Paragrafin başında isterseniz geri kafali diyin diyerekten kendini bu etiketlemeden siyirdin tebrik ederim ama cidden öylesin. Baska denecek bisey yok. Senin o new york mu dediğin ülkenin karadenizinde 7/24 kadinlar erkeklerden% 80 daha çok çalışır.

      Yorumla
  • nimesis
    nimesis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl

    Liseyi dereceyle bitirdim iyi bir üniversiteye bölüm birincisi olarak girdim. Ben şimdi bu kafayı evde yemek yapmak için mi kullanayım bu mudur yani?

    5
    1 Yorumla
    • __alice__
      __alice__
      +1 yıl

      Kız haklı.

      Yorumla
  • KulpuKırıkÇaydanlık
    KulpuKırıkÇaydanlık Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 640 cevap paylaştı.

    Soruya cevapla bir soru: Eşinin, kardeşinin ya da annenin hamileliği sırasında umarım kadın doktor aramazsın. Çünkü işte o zaman kendinle çelişkiye düşeceksin ve saçmaladığını anlayacaksın. Anlayacak kafa varsa tabii..

    2
    3 Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      Helal yaa. Gercekten helal. Cok tuttum :)

      Yorumla
    • KulpuKırıkÇaydanlık
      KulpuKırıkÇaydanlık
      +1 yıl

      @CiCeK6 abartma bence.

      Yorumla
    • CiCeK6
      CiCeK6
      +1 yıl

      Iyi

      Yorumla
  • espiriktuel
    espiriktuel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    işin enteresanı
    kadın çalışıyor
    çocuğuna bakıcı tutuyor
    çalıştıgı parayı bakıcısına veriyor
    cocuguyla vakit geciremiyor
    başkası büyütüyor
    ne manası var ki yani otur cocugunu büyük zaman geçir felan. tabi maddi duruma göre çalışır çalışmazlar ama genelde böyle.

    0
    0 Yorumla
  • azracikcikk
    azracikcikk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadınlar ekonomik özgürlükleri sebebiyle erkeklere ihtiyaç duymuyor demişsiniz.
    Bir kadın erkekden ekonomik yardım yerine sonsuz bir sevgi umuyorsa ve buluyorsa erkekde bayana güven duyuyorsan no problem gençler

    2
    1 Yorumla
    • krptn
      krptn
      +1 yıl

      En mantıklı yorumu sen yapmışsın :) Diğer herkes atarlanıp bana karışamaz yazmış :)))

      Yorumla
  • UnhappyMan
    UnhappyMan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 53%
    +1 yıl

    Valla tebrik ediyorum adam sırf günün sorusu olmak için çok tepki çekecek bir soru sormuş ve bütün sazanları tek bir soru altında toplamayı başarmış helal olsun :D

    3
    0 Yorumla
  • Demir_06
    Demir_06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Öncelikle şunu söyliyim Kadın çalışamaz diye bir kaide yoktur.. Ancak çalıştığı yerin uygun bir yer olması kaydıyla. Ancak kadın çalışmadan aile kolayca geçinebiliyorsa bence çalışmasına pek de gerek yoktur. Çünkü çağımızda Çoğu evli erkek iş bulamıyor. Bu da bayanların çalışma ortamlarında büyük bir yer kaplamasından kaynaklanıyor.

    0
    0 Yorumla
  • UçanTosbaga
    UçanTosbaga Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Benim eşim meslekli olacağı için otomatikmen çalışmış olacak benim kararımcada meslekli olmalı eve tek maaş girmesi var çift maaş girmesi var ayda en az 6 bin tl gelmesi çocuklarımız içinde çok iyi bir gelecek hazırlamamıza yardımcı olur

    2
    0 Yorumla
  • taslicali
    taslicali Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Dostum calismayip napacak eve sen gelicen yorgun o yorulmamis baslayacak kavga etmeye en iyisi calissin o da gelsin yorgun kavga etmeye hali kalmaz ayrica seni anlar ayrica eve iki yerden para girii olur hem calismasa gidicek sabahtan aksama avm lerde dolanacak belki baska birine bile asik olabikir vakla var boyle seyler

    1
    0 Yorumla
  • mysteriousgirl9
    mysteriousgirl9 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Gördüğüm en saçma düşünce. gerçi bizim Türk erkekleri hep böyle. Geri kafa olmayı bir bırakın!! Hangi devirde yaşıyoruz ki kadınlar çalışamaz denilebiliyor?

    3
    0 Yorumla
  • mentalist1
    mentalist1 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 34%
    +1 yıl

    15 16 yil didinmis okumusum ben de bana çalışma evde otur diyebilir mi?

    Hadi onu boşver bu zamanda tek başına çalışarak ev geçindirebilecek adam var mi?

    3
    2 Yorumla
    • kızgınnnn
      kızgınnnn
      +1 yıl

      ewt war.

      Yorumla
    • mentalist1
      mentalist1
      +1 yıl

      Var ise evde oturacak kiz da vardır bulur @kızgınnnn

      Yorumla
  • aşıkkkız
    aşıkkkız Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 54%
    +1 yıl

    ağzını topla haddini bil köpek!!! sen kimsin ki böyle bir şey söylemeye cürret edebiliyorsun

    6
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bnde sevgilime başta evlenince çalışma dedim ama o kdr ders çalıştım yıllardır okuyorum iyi bir yer kazandım iyi bir meslekte sayılır ve ailemin o kdr emeği boşa mı gitsin deyince sustum sadece o istemezse çalışmaz yani ve bir yandan da bayanlar çalışmakta haklı erkekleri çoğu değişti evlilikleri ciddiye almıyor aldatıyor falan kadınlar boşanınca en azından maddi sıkıntı çekmiyorlar

    2
    0 Yorumla
  • Astronotjuliet
    Astronotjuliet Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Eğer eşimin durumu iyi olursa çocuktan sonra çalışmam zaten ama 2000 tl maaş alıyorsa çalışırım hayat çok pahalı hem o kadar okuyorum bir erkeğin eline bakıp çocuk büyütmek için mi önce kariyer sonra evlilik

    1
    0 Yorumla
  • Rosemaryhathaway
    Rosemaryhathaway Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Esine hizmet etmektir nedir? Gayet mantıklı okudum saygı duyarak ancak hizmet etmek hiçbir kadının zorunluluğu değildir. Memnun etmek mutlu olmak için yardımlaşır ev hanımları. Kocasına hizmet amaçlı değil. Görüşün buysa kendine köle satın al.

    1
    0 Yorumla
  • AkşamYemeğimKedi
    AkşamYemeğimKedi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 55%
    +1 yıl

    Bayanlar çalışmazsa ülke geride kalır. Kadın kocasini sirf para için seviyorsa boşanmasi kocasi icin de iyi olur. Çocuk kismina gelince annesi calisan cocuklar gayet terbiyeli ve modern oluyor bence. Kadinlarin haklari oldugunu ogreniyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • ateistbirkız
    ateistbirkız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Geri kafalılıkta son nokta. Soruyorum sana.

    Baban anneni hergün dövse annen parasi olmadigi icin 20 yil evli kalmak zorunda olsa.
    Her gün o dayagi yese

    mutlu olur musun?

    5
    10 Yorumla
    • heybeladona
      heybeladona
      +1 yıl

      ne alaka adamne sormus sen ne soruyorsun

      Yorumla
    • nepenthen
      nepenthen
      +1 yıl

      Şöyle açıklayayım heybeladona arkadaşım, kadın erkek tarafından şiddet görüyorsa ( bu şiddetin fiziksel olması şart değil psikolojik de olabilir. ) yani kadın mutsuzsa sırf elinde bir mesleği bir ekonomik gücü olmadığından erkekten ayrılamaz. Ve evli kalmaya mecbur kalır. Ayrılsa bile nereye gidecektir nasıl geçinecektir çocuğuna nasıl bakacaktır. Bu yüzden her kadın çalışmalıdır ki söz sahibi olsun. Yeri geldiğinde gidiyorum ben kardeşim diyebilsin. Bunu diyebilmesi için neye ihtiyacı var? Mesleğe. Yani paraya. Anladın mı güzel kardeşim. Öyle ne alakaa demekle olmuyor.

      Yorumla
    • ateistbirkız
      ateistbirkız
      +1 yıl

      @haybeladona kiz iyi acikladi. Cevap ver

      Yorumla
    • ateistbirkız
      ateistbirkız
      +1 yıl

      @heybeladona

      Yorumla
    • heybeladona
      heybeladona
      +1 yıl

      hayir bak adamin meselesi kadinlarin okumamasi veya egitimsiz kalmasi degil. ben sadece cocuklarinin egitimi konusunda katildim bu soruya. yani bir anne cocuguyla vakit geciremeyecek ona istedigi ahlaki terbiyeyi veremeyip okuldan bunlari almasini bekleyecekse o kadin milyarlar kazansa ne olur yani. mesele bir kadinin egitimi veya meslek sahibi olup olmamasi degil yanlis anlamayin. asil konuya gelecek olursak burada soruyu soran kadinlar okumasin dememis calismasini dogru bulmuyorum demis sende kadina siddetten konuya girince anlam veremedim. zaten o konu erkek dedigimiz yaratigin insan olmayisindandir. tekrar soyluyorum ben esim olursa calisip calismamasina karismam ama egitim almis olmasini cok isterim. hem calisip hem cocuguyla vakit gecirebiliyorsa bir kadin bas tacidir. sadece siddet konusuyla calismamayi bagdastiramadim o kadar. o konunun biraz daha egitimle alakali oldugu dusunuyorum.

      Yorumla
    • ateistbirkız
      ateistbirkız
      +1 yıl

      Ben rusum. Cift vatandasim annem rus babam türk.

      Ben türkler kadar cahil bir memleket gormedim. o kadar cahilsiniz ki. Coooooooook cahilsiniz ya cok cahilsiniz. Nasil acikliyim baya cahilsiniz cahil.

      Esin o senin esin hizmetci ya da bakici degil. Cocuguna bakacak zamani yoksa bakici diye bisey var. Para olursa sorun olmaz

      Senin hayattaki tek gayen cocuk yapip onu buyutmek mi baska amacin yok mu.

      Rusyaya döndugumde sizi öyle bir anlaticamki kimse evlenmeyecek artik ruslarla.

      Putine özel mesaj ulastiricam @heybeladona

      Yorumla
    • heybeladona
      heybeladona
      +1 yıl

      benim hayattaki tek gayem evladimi terbiyeli bir insan olarak yetistirmektir. istedigin okulun istedigin bolumunu bitirebilirsin ama bu turklere cahil deme hakkini sana vermez. defiol git rusyada kime anlatirsan anlat. kafan calissa zaten bu kadar salak cumleler kurmazsin. bende surdan sana adam gibi bisey anlatmaya calisiyorum. l*n sen kimsinde turklere cahil diyorsun. defol git rusyaya mi nereye gidersen git. sonra sokak tinercilerle laf atanlarla dolu yirtinma ha. aile terbiyesi senin icin hic bisey sonucta. koskoca bir millet senin gibi salak bir rusun cahil demesiyle cahil olmaz gardas. git kime anlatirsan anlat beni. bu millet senin kendi dusuncenden baska her dusunceyi cahilce bulacak beynine muhtac degil.

      Yorumla
    • herkeskonuşuyor
      herkeskonuşuyor
      +1 yıl

      yorum yapmayım diyorum ama dayanamıyorum heybeladona senin hayattaki tek gayen çocuk yetiştirmekse hayatın anlamını öğrenememişsin demektir. Onun dışında annesi çalışan tüm çocuklar küfürbaz mı oluyor. Yanı bunu demek için türkiyede çalışan annelerin hepsinin çocuğuyla anket yapman lazım. birde kıyas için çalışmayan annelerin çocuklarıyla anket yapman lazım sonuca göre o cümleyi söylemen lazım. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak çok iyi bir şey değildir.

      Yorumla
    • ateistbirkız
      ateistbirkız
      +1 yıl

      Ben türkiyede itüyü kazandım tabiki gelicem okuyacagim babam türk ama cahil degil şansıma.

      Türkler cahil.

      Hayattaki tek gayen cocuk yetistirmektense bu sitede bilgi edinicem diye vakit kaybetme.

      Tesekkur ederim @herkeskonuşuyor

      Yorumla
    • herkeskonuşuyor
      herkeskonuşuyor
      +1 yıl

      ben teşekkür ederim @ateistbirkız

      Yorumla
  • moonsnow
    moonsnow Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Terbiye hem ananin hem babanin gorevidir. Baba da babalik gorevini yapmali. Sadece yapim asamasinda yardim edip butun is anneye birakiliyor senin mantigina göre. Ayrica kadin erkege ihtiyaci para yüzünden duymuyor duygusal anlamda duyuyor. Sen onun kendi parasini kazandigi ve bir birey oldugu icin sana veya herhangi bir erkege bagli kalmadigini dusunuyorsan sorun bu tarz erkeklerde. Su yorum son derece sacma ve ozguven eksikliginin tavan yapmis hali.

    2
    0 Yorumla
  • bırkuskonsa
    bırkuskonsa Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Kadinlarin is hayatina atildigi icin bosanmalarin oldugu bir gercek bu neyi gosteriyor aslinda mutsuz olan kadin sirf ekonomik ozgurlugu yok diye bosanmiyor ya da bazi seylere tepki göstermiyor

    2
    0 Yorumla
  • childofgod
    childofgod Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Canım madem öyle kendine hizmetçi tutup mitozla ürersin

    6
    0 Yorumla
  • Gunzero
    Gunzero Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Oyle bir düşüncesi varsa cok mutlu olurum
    Evde boş boş oturacagina o da benim gibi calissin
    Ev işlerini ortaklasa yapariz sıkıntı olmaz
    Erkek kadar bayan da yardım etmeli
    Sonucta bir aile yani

    3
    0 Yorumla
  • linkerboy
    linkerboy Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Bence kadın çalışmalı çünkü eve tek maaş girerse o evlilik biter en az iki maaş girecek ki ev ekonomik olarak kalkinsin ve bayan dediğin ekonomik özgürlüğünü ele almaya zengin koca bekler ve alırsa ne ala memleket ama garantisini veremeyiz

    1
    0 Yorumla
  • deniz1985
    deniz1985 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Çalışsın tabi... Onun hakkı sonuçta... Ayrıca abi çok ta güzel çocuk büyür misal ben annem çalışırdı belediyede. Çoğu zaman da beni belediyeye götürürdü... Hem ayrıca bir gün sen yaparsın yemeği bir gün o :)

    Hayat müşterek abi...

    2
    0 Yorumla
  • pusula25
    pusula25 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bende ayni fikirdeyim ama evde. bos kalmasi sikinti oluyor biseylerle ugrasmasini isterim edepli bir yerde;)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Valla ben çalişirim kimsede karşi çikamaz erkege muhtaç olmam erkekle kadin eşittir demiyorum her konuda eşit olmaları imkansiz ama iş kinusunda eşitler kadınlarında çalışması lazim erkek eline bakinca erkekler bensiz bsy yapamaz deyim kadinlari dovuyor öldürüp gebertiyor aldatiyor hakaret ediyor bunlar olmasın diye kadinlarin çalişması daha iyi bence

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen git kendine hizmetçi tut sen özgür olacan karın hapis sen kendini be sanıyosun

      Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Esimin bana calis demesi hosuma gitmez ama ben calismak istiyorum buna engelde olmicak.

    Yani kadin bunu kendi karar vermesi lazim. Cünkü kadin evin isi var, yemek cocuklar derken calismak ama bir kadin icin kesin iyi olur.

    0
    0 Yorumla
  • Pluton
    Pluton Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Kadınların zaten erkeklere ihtiyacı yoktur. Muhtaç durumda görüyorsun anladığım kadarıyla. Çalışan biriyle evlenırsen, evde tutamazsın

    4
    2 Yorumla
    • nenicki
      nenicki
      +1 yıl

      Sende meryem ananin kizi olmalisin ;)

      Yorumla
    • Pluton
      Pluton
      +1 yıl

      Aklı fikri aşşaada olan bir g*vat daha kazandınız

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Siz evlendiniz diye kendinizi kadinlarin sahibi sanamazsiniz. bir kere haklar esit olmali bence kadini eve haps etmeye ne hakkiniz var ya. calisan kadin bakimli olur, toplum icinde kendini rahat hiss eder. ama evde oturan kadinda bunlarin ve daha saymadigim iyi seylerin tersi olur

    3
    0 Yorumla
  • BipoliseaşığımATT
    BipoliseaşığımATT Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 667 cevap paylaştı.

    Aslına bakarsan çocukta yaparım kariyerde :D gerçi kariyer yaptım zaten :D 24 saat çalışıp 3 4 gün izin yapıyorum çocuk bakmak sıkıntı değil ama eşim çalışma ben maddi anlamda yeterim zorluk cekmeyiz derse işi bırakabilirim

    0
    0 Yorumla
  • sampinar
    sampinar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 40%
    +1 yıl

    Eğer kadın erkeğin eline bakıyorsa daha da kavga oluyor.. Sen kaç lira alıyorsun ki çalıştırmıyorsun karını? Ve evde iki gelir olunca çocuk daha da rahat ediyor. Benim annem 25 yıl çalıştı ve kimseye muhtaç değil...

    0
    0 Yorumla
  • gunkamer
    gunkamer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 49%
    +1 yıl

    Haklisinda ama destek lazim bu zamanda her kes evden calsmalik i ev kira verenler var oo anlatsam. sayfalr yetmez cocugun okul masfafi falan filan derken mutlaka calsmalibence ama kadin ayagi sursmemeli

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Dediklerinde bir mantik var kabul. Benim annem calisiyor ve ben bunun zorlugunu cok gordum cocukken. Ama ekonomik olarak bagimsiz olmali kadinlar, erkegim ne derse olur dememeli ve ayni zamanda da ben para kazaniyorum havalarina girmemeli. Tek sorun cocuk bence ki zaten gunumuzde erkekler de calisan es ariyor

    0
    0 Yorumla
  • kimbukullanici
    kimbukullanici Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Elbette kadının okumasını çalışmasını isterim fakat annesi çalışan bir insan olarak kesinlikle ilerde çalışmak istemiyorum benim çocuğumda benimle aynı yaraları alarak büyümesin

    2
    0 Yorumla
  • dalper
    dalper Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Maddi durum yeterliyse ve kadin calismak istemiyorsa elbette evde oturabilir. Ama calisamazsin diye zorlamak cok sacma. Calismak istiyosa elbette calisacak.

    2
    0 Yorumla
  • Şahsına_Münhasır
    Şahsına_Münhasır Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 38%
    +1 yıl

    Çalışmak zorunda zaten benim oyle kendi ayakları uzernde duramayan güçsüz biriyle yapamam kabul edemem.

    3
    0 Yorumla
  • Berroli
    Berroli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Biz köle miyiz? Bosuna mi okuyoruz? Okul icin yillarimizi veriyoruz, sonra neymis kocamiz istemedigi icin calismicakmisiz. Yok oyle dunya

    3
    0 Yorumla
  • mavidenizkizi
    mavidenizkizi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    o zaman sende eşşek gibi çalışıp para kazanmaya mahkumsun. sen eve yeterli para getirmezsen eşin sana ve çocuğuna bakamaz. geçim sıkıntısı olmaması için kadınında çalışması şart olur... zengin kocayı bulan kadın zaten çalışmıyor :D

    1
    0 Yorumla
  • başbelam
    başbelam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    eş değil hizmetçi arıyorsun kadınları böyle görüyorsunuz benim eşimde senin gibi o yüzden evde oturuyorulışmak istediğimi belirtip duruyorum asıl çalışmayınca kötü oluyo senin gibi sığ görüşlü erkek çok gıcık kısıtlayıcı olmayın artık kadınlara karşı

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (287)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evlenince eşiniz çalışmak isterse tepkiniz ne olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlendikten sonra eşiniz çalışmanızı istemese ne tepki verirsiniz? 18 cevap verildi
Evlilik düşünüyosunuz ama eşiniz çalışmak istemiyo tepkiniz ne olur? 17 cevap verildi
Evlenince eşiniz çalışmak istemese ne tepki verirsiniz? 24 cevap verildi
Eşiniz evlenince çalışmak istemese tepkiniz ne olur? 123 cevap verildi
Evlendiğinizde eşiniz çalışma dese ne yapardınız? 25 cevap verildi
Evlenince eşiniz çalışmasın ister misiniz? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨