• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Evlenince eşiniz çalışmak isterse tepkiniz ne olur? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
20
Yapay Zekaya Sor
Evlenince eşiniz çalışmak isterse tepkiniz ne olur?
Cevapla
Çocuk Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

234

Cevap

233

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Bahaaaar
    Bahaaaar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    Cok yanlis bir düsünce. Bir kadin hem calisir parasini kazanir hem evi cekip cevirir hemde cocuguna bakar. Hic bir kadin kocasinin eline bakmamali kendi ayaklarinin üzerinde durmali. Sen evinde hizmetci olsun diyemi evleniyorsun? Bu nasil bur zihniyet

    4
    1 Yorumla
    • nurr00
      nurr00
      +1 yıl

      Helall sanaa

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kadının çalışması lazımdır, annem şuanda ev hanımı 4 tane fıtıgı var birisi patlatı ve midesinde sorun var.. bu yüzden çalışamıyor babam hergün içer bize sataşır.. annemi okutsalardı ailesi vermeselerdi böyle birine bunları yaşamamış olucaktı belki saglıklı olucaktı bunlar olmicaktı babam hergün nerdeyse hergün verdigi parayı kafamıza kakar.. sigara içki içer kadınları aşşalar en çokta annemi KADINLARIN ÇALIŞMASI LAZIM KOCALARININ ELLERİNE BAKMAMALARI LAZIM, LÜTFEN EVLENİPTE EV HANIMI OLAYIM DÜŞÜNCESİNDE OLMAYIN OKUYUN ÇALIŞIN

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadında bir bireydir yeri evi işide eşine hizmet etmek değildir. Günümüzde kadına uygun bir çok iş olduğu için evde oturup sabah programları izleyeceğine herkes düzgün bir iş sahibi olur bilimsel ve kültürel olarak kendini geliştirirse toplumsal olarak çok daha iyi yerlere gelebiliriz. Boşanma meselesine gelince yanlış yapılan mutsuz bir evliliğin kadın erkeğe mecbur olduğu için devam etmesindense bitmesi daha mutlu bireyler olmasını sağlayacak ve mutsuz çocukların doğmasını engelleyecektir. Çocuk meselesi ise belki haklı olabileceğin bir konu fakat herkes çocuk yapmak zorunda değil. Annenin ya da babanın rahat bir işi varsa ve çocukla ilgilenebilecek anneanne babaanne gibi akrabalar varsa herhangi bir sorun çıkmaz. Bakamayacak ilgilenemeyecek olan çocuk yapmazsa ortada terbiyesiz başıboş çocuklar olacağını da düşünmüyorum

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Biliyorum bir çok kişi kınayacak belki ama ben sana hak veriyorum. Kadın dediğin evde otursun çocuklarına baksın , kocasının yemeğini yapsın v. s. Çalışmak güzel evet ama evde de zaten temizlik iş v. s derken iş yapmış oluyoruz. Çalışmak evli çocuklu bir kadında zor oluyor. Benim annem çalışmıyor hiçte çalışmadı hep başımızda oldu. Çalışan bir gelinimiz var dediğin gibi çocuğuna zaman ayıramıyor hatta çocuk annesinden çok babaannesine düşüyor. Olması gereken bu değil. Ben varken benim çocuğuma neden başkası baksın ki? Bende şu an çalışıyorum ama evlenince eğer durumumuz çok kötü olmazsa çalışmayı düşünmüyorum.

    0
    2 Yorumla
    • limonluördek
      limonluördek
      +1 yıl

      evde çalışıyorsun ama, emekli olamıyorsun diğer yandan evde çalışmanın hiç bir maddi getirisi yok. eşin işinden atılsa bir şey olsa ne yapacaksınız bunu düşünüyor musunuz? diğer yandan etrafımda çalışan bütün kadınların evleri çalışamayan kadınlardan daha temiz daha düzenli. çocukları daha sorumuluk sahibi. iki teyzem var biri senelerce evde oturdu sadece ev hanımlılğı ve bağ bahçe yaptı diğer teyzem de çalıştı. çalışan teyzemin çocukları daha sorumuluk sahibi gardroplarından kıyafet alırken bile düzenli alıyorlar çalışan teyzemin kızı her türlü yemek yapmayı biliyor. ev hanımı teyzemin ise çocukları bir kıyafet alıcak mesela hepsini aşağı indiriyor dağıtıyor toplamıyor. çalışan hanımın evinde baba ve çocuklar daha sorumuluk sahibi oluyor annemiz çalışıyor diye. teoride sizin dedikleriniz daha mantıklı olsa da yaşama aktarıldığında çalışan kadın her yönüyle kar ediyor.

      Yorumla
    • limonluördek
      limonluördek
      +1 yıl

      namus ahlak gibi konular yüzünden kadının çalışmaması gerektiğini söylüyorsunuz ama, çevremde kocasını çocuklarını bırakıp kaçan iki kadın da ev hanımıydı ve kaçtıkları adamları internetten bulmuşlar. kadının o kadar vakti var ki, netlerde herşeyi yapıyor. çalışan kadının vakti olmaz böyle şeylere. ayrıca yapan her türlü yapıyor çalışmanın hiç bir katkısı olmaz buna. çalışmak namussuzluk değildir bir çok kadın arıyla edebiyle kapalı halde çalışıp mesleğini icra ediyor.

      Yorumla
  • bakmagüldüğüme
    bakmagüldüğüme Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kadın dediğin çalışmalı, okumalı hem eğitimli olmalı hem bilgili olmalı. Köle değil bunlar tabii ki kendi ayaklarının üzerinde durmasını bilmesi gerek. Sen kadınına sahip çıkar mutlu bir birliktelik yaşarsan boşanma felan olmaz. Ben erkeğim benim dediğim olur mantığı ile yürümek istediğini düşünürsek, yine sen istedin diye uarın öbür gün boşanırsanız bu kadın ayakta duramaz. Tabii bu kimin umrunda ki?

    4
    2 Yorumla
    • aykızıı
      aykızıı
      +1 yıl

      neyse en azından bu şekilde düşünen erkeklerde var :)

      Yorumla
    • bakmagüldüğüme
      bakmagüldüğüme
      +1 yıl

      Neyseki hiç bir zaman kadını erkekten, erkeği kadından sonra görmedim. Görmeyeceğimden de eminim.

      Yorumla
  • daftpunk1
    daftpunk1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ekonomik özgürlüğü olması iyi birşey. Allah korusun bir gün ben ölürsem ortada kalsa daha mı iyi olcak? Eğer boşanmak istemiyorsan kadının da sosyal hayatta bir yeri olduğunu kafana sok. Onları evlere hapsedip, kucaklarına çocuğu verip ötekileştirmeye kimsenin hakkı yok. Aksine kendi ayakları üstünde duran kadın daha özgüvenlidir ve bu her erkeği etkiler.

    4
    0 Yorumla
  • gimilzór
    gimilzór Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadınlar erkeğe muhtaç olduğu için değil sevdikleri için evlenmeli geri kafalı bey. Kadının yeri ev ne demek? Birbirini seven insanlar ne ekonomik özgürlükte ne de başka etkende eşini aldatmayi boşamayi düşünmezler. Kendiniz böyle birini bulabileceginizi düşünmediginiz için kadını size muhtaç bırakarak evlenmek istiyor olabilirsiniz. Düşüncelerinizi insanlıktan uzak tutun.

    4
    0 Yorumla
  • morayakkabı
    morayakkabı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.

    Helal sana , bakma kızların kariyer tutkusuna.
    Şu an çalışıyorum ve evlenince kesinlikle çalışma gibi bir hayal kurmuyorum. Kadın için çok zor oluyo hem ev hem iş :( şimdi bekar olduğum halde eve gidince her şey gözümde büyüyo bide evlenince koca evin sorumluluğuna giricem daha da bir zor.
    Ne güzel olur kocamı işe gönderip bende evde olsam böyle gündelik işlerimi halledip nefis yemekler yapsam da kocamı beklesem. Sonra ona sürprizler yapsam , geceleri saat sınırlaması olmaksızın her türlü aktiviteyi yapsak..
    Ahh ne güzell şeyler bunlar :D

    0
    1 Yorumla
    • Djdjkslal
      Djdjkslal
      +1 yıl

      Helal olsun sana boyle kadinlarin sayisi coktur insallah esim bana los ortam guzel bir sofra hazirlasa giyinse suslense sadece bana guzel kokularini surse mum isiginda yemegimizi yesek hic bir dunya malina degismem bu suprizi esime para lafi yapmam imkanim varsa hayir demem 3 ayakkabi ister gucum yetmiyordur 1 tane alabiliyorumdur dunyanin sonu degil onada sukredecek bir kadinsa biral kolumda gezdirmeyi sirtimda gezdiririm daha yazacak cok sey varda 1000 karaktere sigmaz senin gibi dusunen kadinlar daha cok olmali

      Yorumla
  • Bilmiş
    Bilmiş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben çalışan bir eş almak istiyorum sonuçta evlilik kurumuna ihanet yaşa mesleğe ya da çalışıp çalışmamaya bakmaz mutsuz bir evlilik olur öyle hem ben eşimle yurtdışıseyahatlari çocuğuma da güzel eğitimler verdirmek istiyorum bu yüzden eşimin çalışması şart senin sorunun güvensizlik haklısın bir yönden kadınlar ekonomik özgürlükle kendini birşey zannedebiliyor fakat buda eşinin karısına ağzı açık bakmasından kaynaklanıyo eski erkeklerden kalmadı arkadaşım kaşını çattığında sinirlendiğinde korkmasını bilecek kadın kadında erkeğe göz işareti yaptığında erkeğin de efendi gibi susması icap eder ama bunlar yok işte bu yüzden alacağın eşine kalmış geleceğin

    1
    0 Yorumla
  • ilyayosun1992
    ilyayosun1992 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 47%
    +1 yıl

    Bizde salagiz zaten boşuna çalışıp cabalayip üniversite okuyoruz size hizmet etmek cilenizi çekmek için okulu okuyalım da evlenince calismayiz diyoduk ne kadar aptalca düşünce senin kızın olunca okumasin evde otursun koca beklesin 6 çocuk dogursun kocasına hizmet etsin bişey isteyincede para versin diye eline baksın kocasida onu ezsin ozaman kizarsin ama kızımı sana hizmet etsin diyemi buyuttum diye

    3
    0 Yorumla
  • GimmeShelter
    GimmeShelter Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    sana varya edecek küfür bulamıyorum artık sana değil sadece senin gibi düşünen bütün kişilere o inandığınız allah size yetsin diye paylaştırmış beyinleri heralde ulan hiç mi utanmıyon sen? ''Bence kadının yeri evde çocuğuna bakıp eşine hizmet etmektir.'' bu cümleyi kurarken çok mu düşündün? la sizin gibiler su dünyadan s. gitse belki yaşanılabilir olur hayat

    6
    1 Yorumla
    • Erkeklersormasın
      Erkeklersormasın
      +1 yıl

      Senin gbi erkeklere bayılıyorum

      Yorumla
  • iremse
    iremse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Şöyle diyenlere de katılmıyorum, geçim sıkıntısı vs. tabi ki geçim sıkıntısı da kadınları iş hayatına yönlendirebilir ama bana göre cevap bu olmamalı, kadın bir bireydir, kariyer yapma, her alanda başarıya sahip olma hakkıdır Herkes bu dünyaya tek geldi tek gidecek. Kimsenin kimseye eyvallahı olmamalı. Ayrıca bunu yazdım diye de annelik görevlerini es geçtim sanmayın ama insan önce KENDİ için yaşamalı diyorum, bu da benim düşüncelerim...

    3
    0 Yorumla
  • biotechnologist
    biotechnologist Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38 , eic 36%
    +1 yıl

    Her şeyı anlarım yazdıklarında fakat "eşine hizmet" kısmına katılmıyorum ! Klasık bı laf ama kadıblar hızmetcı mı? O sekılde dusunmemelısın Allahın bır ıkramıdır kadıblar sız erkeklere ve emanetıdır... Kadınlar ın bosanmaya hakkı yok ama erkeklerın ekonomık ozgurlugu var duyr bosanmaya karar verebılıyor? Cok sacma ! Ekonomık bagımlılık mı yurekten baglılık mı ıstersınız sız erkekler? Ekonomık olacagına hıc olmasınderdım erkek olsam...

    2
    2 Yorumla
    • GimmeShelter
      GimmeShelter
      +1 yıl

      gerizekalı işte tipik mal türk erkeği

      Yorumla
    • biotechnologist
      biotechnologist
      +1 yıl

      Mantıklı düşünebılen türk erkeklerı de var... Asagılamam düşüncesını kımsenın ama yanlıs cok fazla ! Gayet acık yazdım ben tabı okursa kendısı... Boyle dusunenlere zekı olmayan kadınlar lazım mantıgı yok cunku

      Yorumla
  • akılküpükendisi
    akılküpükendisi Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 34%
    +1 yıl

    soru erkeklere sorulmuş ama cevaplayalım yine de. çalışsınlar efendim. evlere hapsedilince mutsuz oluyolar. sevdikleri bir işi yapsınlar. evliliği bitiren birinin ekonomik özgürlüğü değildir üstelik. öyle düşünüyorsanız çalışmayan kadını kendinize mecbur bırakmanın hazzını yaşamaktan öte erdeminiz yoktur. çalışan anne ile çalışmayan annenin çocuklarla geçirdiği zaman arasında 1,5 saat oluyormuş en fazla. çalışan kadın çocuğuyla zaman geçirmeyi de planlar. kaliteli zaman dedikleri hadise işte.

    2
    0 Yorumla
  • DrGreen
    DrGreen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    1. Kimse kimseye hizmet etmek için dünyaya gelmemiştir.
    2. Küfür her insanın kendi öfkesini, tepkisini dışarı vurma yönüdür."sürekli küfürlü konuşma dil alışkanlığından kaynaklanır."
    3. Bir insanı baskılayarak, kısıtlayarak dizginleri elinde tutamazsın, Zamanla daha çok hırçınlaşır.
    4. Ekonomik özgürlük kötü bir şey değildir. Kişinin kendisine olan güvenini arttırır.
    Kısacası boşanma dediğin olay eşinin çalışmasıyla ve ya farklı şeylerle olmaz. Kişilerin kafa yapıları uymazsa, Aralarındaki ilişkide eksiklikler varsa (sonradan düzelir gibi düşünüp) en sonunda bir gün iki taraftan birisi artık sabredemez, olanlar olur.

    2
    0 Yorumla
  • withchocolate
    withchocolate Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34 , eic 38%
    +1 yıl

    Kadinlar ev gecinsin fakirlik cekmiyim diye evlenmiyolar. tabimi kadinlar kendi ayaklari uzerinde durup calismali. evlilik demek aile gecindirmek demek degil. kadinda calisir erkekte. ikisi gayet mutlu egleceli bir evlilik gecirirler. sorumluluklar esit olmali. gerekirse adam karisina ev isinde yardim edicek. gerekirse kadin adama masraflarda yardim edicek. ki kadinin calismasi cok onemli. calismaya sadeve evlilik acisindan bakman sig geldi

    2
    0 Yorumla
  • murat08
    murat08 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Senle hiçte aynı fikirde değilim. Sana o kadar örnek veririm ki annesi çalışmayıp terbiyesiz olan her neyse konu bu değil. Ayrıca benim ekonomik özgürlüğüm olması ve eşimin kullanması normal de eşimin ekonomik özgürlüğü mü normal olmayacak. Para için evlenenler için tabi sorun olmaz erkeğin parasına konar oh miss yediği önünde yemediği arkasında biz o kadar sıkıntı çekerken. Ben çalışmasını meslek sahibi olmasını isterim başı boş birini istemem.

    4
    0 Yorumla
  • bra1903
    bra1903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    eşinin sana sürekli hizmet etmesinin nesi güzel kölen mi l*n o senin? sen gitcen işyerinde kızları kesicen gezip tozucan sosyal ortamdan faydalancan senin karın evde 7/24 bebekle ilgilencek asosyal olacak? ulan var ya sen hiç evlenme senin soyun devam etmemeli !!

    7
    3 Yorumla
    • aykızıı
      aykızıı
      +1 yıl

      böyle düşünen erkeklerde var ne hoş :) siz bitmeyin :)

      Yorumla
    • bra1903
      bra1903
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • bellaswein
      bellaswein
      +1 yıl

      Katılıyorum sana, çok haklısın

      Yorumla
  • KntszmLq
    KntszmLq Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    He canım he sizin gbiler kadını aşşagılar döver aldatır sizde istersnz çalışmasnki size bağlı kalsın boşanamasın kimse o 16-17 seneyi köpek gibi çalışarak sizin köleniz olmak için geçirmiyo canım. Tabiki ekonımik özgürlüğü olcak.. he tabi durumları çook iyi olursa kadında çalışmak istemezse o ayrı... ayrıca yemek yapmak temizlik yapmak kadının görevi değil eşine ikramıdır peygamberimiz.

    5
    2 Yorumla
    • KntszmLq
      KntszmLq
      +1 yıl

      Demiş peygamberimiz

      Yorumla
    • gökhan-n
      gökhan-n
      +1 yıl

      Yaw hehe

      Yorumla
  • BozQurd
    BozQurd Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Üniversite felan okumuş bir kız ise , ve çalışmak isterse ben izin veririm kardeşim.
    Hem o kadar yılı boşa geçirmemiş olur , parayı boşa vermemiş olur üniversiteye
    Ama en başlıca sebep Ev kadını ile çalışan kadın arasında bana kalırsa çok büyük bir fark var , dünya görüşü felan , sosyalleşmesi.
    Ben çalışmasından yanayım

    2
    0 Yorumla
  • Diavolos
    Diavolos Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 524 cevap paylaştı.

    Kadınlar kendi paralarını kazandıkları için erkeklere ihtiyaç duymuyor o yüzden de boşanmalar artıyor cümlesinden nasıl biri olduğun belli zaten. Ben biliyorum sizin gibileri nasıl olsa maddi özgürlüğü yok boşanamaz deyip köleniz gibi muamele eder, her türlü kötülüğü yaparsınız ne adi adamlarsınız! Adamsınız dediysem de sakın üstüne alınma lafın gelişi söyledim.

    6
    0 Yorumla
  • burcu_burcu
    burcu_burcu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    çalışmayan kadın hep ezilen taraf oluyo ve ekonomik özgürlüğü olmadığı için köle gbi katlanıyo, dövülüyo aldatılıyo yinede ses çıkaramıyo.. bir kızın olsa bu şekilde hayat sürmesinimi istersin yoksa çalışıp kendi ayakları üzerinde durmasını mı? (Kadının çalışması, ekonomik olarak özgür olması boşanılacağı anlamına gelmez, nasıl bir düşünce yapın var.. )

    3
    0 Yorumla
  • Yamada
    Yamada Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence dediğin tamamen saçmalık. ya da kendi çevremde saşmalık olarak görülüyor en basitinden bizim köyde kadınlar tarlada orda burada erkekler ise şehirde çalışıyor yani her 2 tarafta ailenin geçimi için katkıda bulunuyor. Kendi ailemden örnek vereyim :
    Babam çalışıyor , yemek yapıyor, evde çocuk bakıyor, ev temizligini yapıyor.
    Annem çalışıyor (babamdan çok kazanıyor), çocuk bakiyor , temizlik yapıyor (yemege dokunmaz), üstüne 2. üniversiteyi okuyor.
    Ben ve kardeşim üniversite okuyorum birtaneside henüz ilkokulda annem ile babam 22 yıllık evliler eğer dediğin gibi olsaydı çoktan boşanmaları gerekmezmiydi?

    1
    0 Yorumla
  • MichealSikkofielld
    MichealSikkofielld Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    aslına bakılırsa erkeklerin çoğunun hatta yüzdeye vurursam %99 luk bir kesminin içinde bulunduğu ruh halidir. zaten normalide budur. kabul edelim ki hiç bir erkek kadınının çalışmasını istemez istememelidir. hani mecburiyetten çalışıyordur malum geçim şartları bir şey denilemez ama ekonomik olarak bir sorun yoksa erkek kadınını ikna etmelidir çalışmaması için. ben öyle yaparım. iti var kopuğu var, zorluğu var. ayrıca anne olacak kadın evde olmalıdır. bir diğer unsur da erkekler sabahları kahvaltı hazırlayacak kadını ister akşam karşılayacak. o halde kadın çalışmamalıdır normal şartlar altında.

    0
    0 Yorumla
  • PaSShA
    PaSShA Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 46%
    +1 yıl

    2 türlü bakış açısı var,1. si kadın okumustur, meslek sahibi olmustur, hakkıyla kazanmıstır ona çalısma diyemezsin.2. si kadın okumamıstır, milletin pisligini temizler milletin işini yapar bu açıdan bakarsan çalısmasını istemezsin tabi.(okumuyon diye milletin pisligini mi temizlicen derseniz, okumayanın halini biliyonuz)

    1
    0 Yorumla
  • iştekuzukuzugeldim
    iştekuzukuzugeldim Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 60%
    +1 yıl

    Kadın her konuda eğitimli olmalı ve elinden geldiğince bunu yukarıya taşımalı.
    İş hayatı kendi ayakları üzerinde durmasını ve kişisel gelişiminin kalitesini günden güne yükseltmesini sağlamalı.
    Kendisini madden güvende hissettiği gibi manen de geliştirmeli işi.
    Ve bunun yoğunluğu öyle olmalı ki, eşi ile olan özel yaşamına ve aile hayatının tümüne dair rollerini rahat gerçekleştirebilmeli.
    Velhasıl beni mutlu eden rollerimi hepsini gerçekleştirebilmeliyim; iş kadını eş anne vs.

    1
    0 Yorumla
  • gecekuşukedicik
    gecekuşukedicik Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 58%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    bir kadın ayaklari ustunde durmali ama cocugu olunca ise bir sure ara vermeli. onun dısinda eu kadınlarininda cok bor vakitten netten esini aldatan ev kadınlari cok var. ben bir istedgi surece calısması taraftariyım. cunku eski zamanlardaki gbi hakkıyla ev kadıni olan yok sapıttryolar ev yaramıyo

    1
    0 Yorumla
  • bayykaleci
    bayykaleci Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl

    Bence bir kadın çocuğu olduktan sonra çalışmayı bıraklı, çünkü cocuğu anneye en ihtiyacı olduğu dönemde kreşlere bakıcıya felan bırakmamalı anne kendisi vermeli terbiyesini, eğer zor durumdalarsa çalışabilir ama durumları iyiyse çalışmamalı çocuğun sağlığı hatta aileninde sağlığı için. Geri kafalı felan diyebilirsiniz, ama umrumda değil, gerçekler bunlar.

    1
    0 Yorumla
  • gonulalan
    gonulalan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32 , eic 52%
    +1 yıl

    Bakın bazı konularda haklısınız ama birde söyle düşünün siz erkeklerde kadın elinizin altında diye baba evinede gidemez diye kötü davranıyorsun uz bizi calismaya içenler erkekler kadın calismazken emin ol erkekler daha kötüydü şimdi ise erkekler bizi bırakır korkusu var

    1
    0 Yorumla
  • krptn
    krptn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Eğer çalışmak isterse kabul ederim ama nerede çalışacağı, çalışma ortamına dikkat ederim. Valla bir Allahın kuluda gelip bana karışamazsın diyemez. Köle gibi davranmak değilde , dikkat ederim. Sonuçta sahib çıkmak gerekir. Ayrıca yak-kalk-iş, yat-kalk-iş olmaz tabi.

    1
    0 Yorumla
  • hayat48
    hayat48 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    3 yasından beri benim annem calısıyor bunun eksikliğini çok yasadım ahlaksızlık konusuna katılmıyorum biçok insandan daha terbiyeliyim ve hiç ailemi üzecek bişey yapmadım fakat çalısan anne demek evde iki tAne baba var dmektir. Anne sevgisinden eksik büyüyen cocuk ilk ilgi gördüğü insana bağlanır iyi bişey değildir. Bence de kadının yeri evidir cıvıl cıvıl neşeli sofralar kahvaltılar mutlu bir yuva güzel yemeklerle büyüyen cocukla yalnız büyüyen cocugun pskolojisi ilerde aynı olmaz.

    2
    0 Yorumla
  • amorouss
    amorouss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Simdi bisey derdimde neyse insanlara yetecek kadar maaş verseler zaten çalışmaz kadın ama hersey para artık bişeyler istiyosan paran olmalı bu yuzdende calismalisin. Çocuklara gelince bu calismayla alakali bişey degil sen aile terbiyeni almissan kendini adam gibi yetistirmissen cocugunuda öyle yetistirirsin. Benimde ailemdeki herkes çalışıyordu şu an uni. yi bitirdim çalışıyorum ağzımdan tek küfür duymazsın saygısızlık gormezsin evelallah ailem cok ii yetistirdi soylediklerin bahane sadece

    1
    0 Yorumla
  • herkeskonuşuyor
    herkeskonuşuyor Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 740 cevap paylaştı.

    haha kendine güveni olmayan bir erkek daha hayır kadın çalışmalı ekonomik özgürlüğü olmalı ki iğrendiği adama muhtaç kalmasın artık saygı duymuyorsa ayrılsın. Zor geliyor değil mi kendi doğruları olan, bir erkeğe minnet etmeyen bir kadın. Ben eşimin iyi bir işinin ve gelirinin olmasını isterim ki benimle sadece beni sevdiği için evlendiğini ve sevgisi biterse de çekip gideceğini bileyim. Böylece kafamda soru işareti kalmaz.

    2
    0 Yorumla
  • haskivircikk
    haskivircikk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Esine hizmet etmek cok kaba olmus, seviyorsa sayiyorsa zaten onu askla yapacaktir. Bence de evde oturmali yani eger para ihtiyac soz konusu degilse. Esini beklemeli bir askla ona yemekler yapmalii bebekleri varsa kucaginda tombis tombis temiz pak bir bebekle acmali kapiyi. Yoksada ustune atlayabilir ozleminden :)) Tabi bu arada erkekde ilgisini asla kaybetmemeli. Burada soz konusu ilgi, ilgi yoksa calissanda calismasanda bosanma sebebi haline geliyor.

    2
    1 Yorumla
    • spotter
      spotter
      +1 yıl

      Memlekete böyle kızlar lazım.

      Yorumla
  • MSezgin
    MSezgin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 31%
    +1 yıl

    Kadınlarda akıl olsaydı çalışıp kazanmak zorunda olmadıklarının farkında olurlardı. Çalışma özgürlükleri var evet bu doğal bir şey ama zorunlulukları yok yani. Çocuk eğitimi konusunda annenin açığını çok güzel belirtmişsin kardeşim edep eksikliği kadının para kazanma hevesinden kaynaklanıyor. Şahsen kadın olsam bulurum bir zengin koca hayatın tadını çıkarırım ne çalışacam ya sorumluluk var zaten hem evlendiğiniz adam size bakamayacak kadar aciz ise evliliğin ne anlamı kalır kızlar?

    0
    0 Yorumla
  • Hüdayar
    Hüdayar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 66%
    +1 yıl

    "Davul Dengi Dengine" adlı İran filminden bir replik:
    (Kız istemede kız oğlana kişilik testi uyguluyor)
    "Sizce kadınlar evde mi oturmalı, yoksa dışarıda mı çalışmalı?"
    "Güzel bir soru. Teşekkürler. Bence kadınlar evlerinde çalışmalı." :D
    Espri bir yana, kadının çalışmasın gerekeceği zaruri durumlar ve kadınların çalışmasının zaruri olduğu bazı meslekler dışında kadının çalışmasına karşıyım.

    0
    0 Yorumla
  • mynameisred
    mynameisred Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 70%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Çok zenginsek çalışmayabilirim, zengin değilsek ise yapacak bir şey yok. İnsanın bir hayat standartı olur, öyle düşük standartlarda yaşamayı kabul etmem.

    Çalışmıyorsam da evde oturmam, mutlaka bazı faaliyetlerim olur. Ama çocuklarımı da büyütmek isterim doğrusu.

    0
    0 Yorumla
  • Eylülkızı
    Eylülkızı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Eşine hizmet etmek derken! kadın calismalidir cunku erkek bir sureden sonra benim paramla yaşiyosun dicektir. biz kadınlar giyimimize düskunuzdur erkekler bunu anlamicaktir verilen paralari anlamsiz bulucaktir sonra gelsin çatırdamalar kavgalar boşanmalar.

    0
    0 Yorumla
  • kararsizkiz8
    kararsizkiz8 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Bnce kadinar tabikide calismali erkeklere ihtiyac duymuolar demissin bunun nedeni erkegin agirliligini koymamasidir.. Cocuga gelince konu bnce birkac yil ise ara verip cocuguna bakmali sonra kres zamani cocugunu krese verip calismaya devam etmeli..
    Aybi zamandacerkekler yanlarinda guclu ve calisan vi kadin ister bnce

    0
    0 Yorumla
  • odsjaj
    odsjaj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 48%
    +1 yıl

    Bu işin cinsiyeti olmaz. İnsanlar ihtiyaçlarını karşılayabilmek için çalışır. Durumu iyi olan insan hobi niyetine yine çalışabilir, sevdiği işleri yapabilir, bu bir sosyalliktir, hayata karışmaktır, özgüvendir, bakış açısını genişletebilmektir. Asosyal olan insanlara psikologlar bir işe gir neden diyor acaba?

    0
    0 Yorumla
  • Denizblky
    Denizblky Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl

    Sen evde otur dışarı çıkma çocuklar temizlik misafir yemek ütü herşeyle sen ilgilen karın çalışsın sadece o baksın eve senin hiçbi ekonomik özgürlüğün olmasın kusura bakma ama tek taraflı oldumu gücü yeten insanı sürekli aşağılıyo sen mi kazanıyosun bütün gün ben çalışıyorum gibi sana söz hakkı tanımıyo bu durumda sen kendini nasıl hissederdin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Adamsın adamm snn gibiler kalmadıı. Simdi bu yorumumu koca parası yiyen kadı olarak algılicaklar. Kadının gorevi evini cekip cevirmektir hem is hem ev olmuyo.

    İster istemez huzursuzlklar yasanıyo. Bir kap sıcak ev yemegi bulamayan beyler var yardımcı tutmaklada olmuyo. İnsan esiin elinden yemek yemek ister.

    Sistemi bozdular bosanmaada artar tabi.

    3
    2 Yorumla
    • Atom021
      Atom021
      +1 yıl

      kadınıda düsünmek lazım sürekli evinde oturup seni beklemesini bekleyemezsinki kadından sonuçta oda insan oturmakla zamanmı gecer, istiyorsa çalışacak tabiki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kurslara gidebilir hobi edinebilir dans kursu mesela muhtesm bir hobi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ne yani kadın eşi şiddet uyguluyorsa ona katlanmak zorunda mıdır? Evleneceğim kişi çalışmama izin vermeyecekse nişan bile gerçekleşmez. Kadın ve erkek eşit haklara ve sorumluluklara sahiptir. Çocuğa terbiye verip evi düzenlemek sadece kadının işi değil.

    3
    0 Yorumla
  • sevcanus
    sevcanus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.

    Evliylen çalışmasını istemeyebilirsiniz ancak şu şekilde, maddi zorluk çektirmeyecekseniz. Sizin para getirdiğinizi yüzüne vurmayacaksanız. Onun dışında çalışmasa bile kesinlikle mesleği olmalı. Çünkü birçok kadın eşinden şiddet, zulum gördüğü halde ekonomik özgürlüğü olmadığı için katlanmak zorunda kalıyor. Boşanmak bazen gerekli.

    2
    0 Yorumla
  • zehh01
    zehh01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadın okumalı elinde bir meslek muhakkak bulundurmalı. bütün erkekler aynı değil çünkü. adam olup evine bakanı her yerde bulunmuyo. evlendiği kişinin geliri yetiyosa çalışmasın çocugunu eğitsin. ama yetersizse bayan fazla maaş alıcak diye erkek gurur yapmasın derim.

    2
    0 Yorumla
  • Ceren22
    Ceren22 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Çok komiksin ya eşine ihtiyacı kalmaması parasal yönden kötü bir şey mi? kendi ihtiyaçlarını kendisi alır koca sadece para mı demek? Çocuğu yeni doğduğu dönemde tabiki çocuğuna bakmalı belli bir yaşa kadar sonra tekrar işe girebilir Ne var bunda? Kadın hizmetçi değildir bunu beyninize sokun

    1
    0 Yorumla
  • akincelik
    akincelik Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    maddi durumun iyiyse hiç bir erkek hanımının çalışmasını istemez
    türkiyede bu kadının diklenmesinden çok
    elin yanında çalışmasının zorluğu ve güven sorunudur
    bu sorun tamamen kıskançlıkla ilgili
    ama çalışan bir kadın kendi çocuğunun geleceği için çalışıyor
    boşanma nedenlerini en büyük sorunu
    evlilik öncesi cinsel yaşantının evlilik kurumunu zayıf başlatmasından kaynaklanıyor
    çocuğun küfretmesi o ailedeki samimiyetsiz sevgiden kaynaklanıyor

    0
    3 Yorumla
    • akincelik
      akincelik
      +1 yıl

      kadın senden boşanmak istiyorsa zaten seni hiç sevmemiştir
      kadın ekonomik gücün alırsa seni boşar veya çalışmıyorsa baba evine döner
      ama kadının ekonomik gücü yoksa baba evinede dönemiyorsa sineye çekilir
      anne psikolojisi çocuğa geçer mutsuz küfürbaz çocukların olur
      evlilikte zaten maddi yük kocaya ayittir
      kadının çalışması kıskançlıkla ilgilidir
      türkiye piyasası ortada yüzde 80 gibi bir oranda herkes zina ve fuhuş yaptığı için güven yok
      belki kurumsal saygın firmalarda öğretmenlik hemşirelik gibi veya aile şirketi..

      Yorumla
    • akincelik
      akincelik
      +1 yıl

      sana tavsiyem seni seven seninde onu sevdiğin bir kızla evlen
      o kadın çalışmak istiyorsa çocukları için çalışmak ister
      yoksa sevmeden seninle evlenen kızdan sana bir hayır yok
      çalışsada çalışmasada sonu belli

      Yorumla
    • akincelik
      akincelik
      +1 yıl

      şahsi fikrim kendim için hanımımı çalıştırmamak
      ama kurumsal bir firama öğretmenlik veya hemşirelik gibi olabilir
      ama güvenmediğim bir firma zaten olmaz
      sorun hanımın niye çalışmak istediği!!!

      Yorumla
  • defne-555
    defne-555 Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    ben evımle de ılgılenırım işimi de yaparım kimse de engel olamaz

    10
    0 Yorumla
  • felakettin
    felakettin Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    biriyle evlendiğim zaman ben ona sahip olmuyorum sadece hayatımı birleştiriyorum asla çalışacaksın çalışmayacaksın şu elbiseyi giyeceksin böyle davranacaksın demem kadında bir birey boşanmaların sebeblerinden kadının ekonomik özgürlü bir etken ama tek sebep o değil önceden erkek eziyodu kadını kadının çaresi yok katlanıyodu şimdi öyle değil çocuğa tek eğitim veren anne değildir babanında en az anne kadar etkisi vardır çocukta çocuk babayı daha çok özler daha çok örnek alır

    2
    0 Yorumla
  • manyetikdişi
    manyetikdişi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Kafinin yeri bencede evidir. Adam herseyini kisitlamadigi esiyle ilgilendigi maddi sorun olmadigi esinin para kazanmamasini icin ona her agir lafi sayip kopek gibi davranmadigi surece. Cunku kimine gore para kazanmiyo eve katkida bulunmuyosan soz hakkinda yoktur. Boyle bir koca olmayacaksan helal olsun derim ben sana arkadasim.

    1
    0 Yorumla
  • Kaplan24
    Kaplan24 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kadinlar bunu iyi görün. Gavur ahlaksiz dediginiz Batida kadinlar ülke yönetirken Islam Dinin size verdigi deger iste bu.

    Kadinlar ben Müslümanim dediginizde bunu iyi hatirlayin.

    Ben Müslümanim deyip kendisini bukadar asaglayan kadinlara sadece aciyorum, Müslüman erkeklerede zavalliliklarina aciyorum.

    2
    0 Yorumla
  • nounless
    nounless Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    En nefret ettiğim düşünce tarzı benim annemde babamda doktor ikiside eve eşit para getiriyor ve ben küçükkende annem hep çalışırdı terbiyemde gayet yerinde bizim ailede hep demokrasi vardır aile reisimizde yoktur herkesin sözü geçer doğru olanda bu şu koca egonuzuda alıp gidin.

    4
    1 Yorumla
    • mysteriousgirl9
      mysteriousgirl9
      +1 yıl

      sonuna kadar sana hak veriyorum 10 numara yorum yapmışsın

      Yorumla
  • Nur12gül
    Nur12gül Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ama ben çalışırım erkegın elıne bakmamak ıcın çünkü ev kadını olunca erkek benım kölem dıye ıstedıgını yapıyo dövüyor kırıyor ama ellimizde mesleğimiz olunca tekmeyı basarız hemen en kötü yanı çocuklarıyla ılgılenememesı yoksa bence çalışmalı kı erkekler şımarmasın adam gıbı davransınlar tek katıldığım kadının cocukta rolü baskın oldugundan bellı bı yasa kadar kadın çalışmamalı

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kesinlikle hak veriyorum inş ilerde benim eşimde sizin gbi dusunur çocuğumu bakıcının büyütmesini istemem açıkcası. Bazı kızlarımız çocuğun eğitilmesi için annenin eğitimli olması gerek demişler ama fakülteyi bitirin evinizde oturun çok istiyosanız. Ayrıca hiç bir eğitim kurumunda annelik öğretilmez çocuğa polinom eğitimi verecek olan da anne değildir okuldur. Saygılar

    3
    0 Yorumla
  • Clarice
    Clarice Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 40%
    +1 yıl

    Boşanmaların en büyük sebeplerinden biri erkeğin özgüvensiz bir ezik olup kadına eziyet etmesidir. Bu özgüvensiz ezikler gelir bir de Kızlar Soruyor'da gizli olarak soru sorarlar, destekçi ararlar. l*n git kumda oyna.

    4
    1 Yorumla
    • xxanderxx
      xxanderxx
      +1 yıl

      *-*

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    o dengesiz insanların özelliğidir. ben öğretmenlik okuyorum ve toplamda 17 sene boyunca okumuş kafa patlatmış olucam bana çalışma dicek kocam çok saçma. benim erkek arkadaşım var şu anda da elimden para hiç eksik olmuyo maddi özgürlğüm şu an da var ve erkek arkadaşımla evlenmeyi düşünüyoruz amaasla param var diye saygısızlık yapmam. şu anda bile onun parası olmadığında ben yardım ediyorum benim kalmadığında o yardım ediyo. böyle düşünmen çok yanlış

    2
    0 Yorumla
  • yol_gezer
    yol_gezer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    evi les gibi tutup da aldigi maasi parfume yatiracak, en onemlisi cocugumu bakici eline teslim edecrk bir kadini istemem abi ben. kim ne derse desin. ille de calisacam derse. gitsin web tasarim okusun evden yapsin isini. benim ne arkdaslarim evden cikmadan altina bmw cekti.

    1
    0 Yorumla
  • fatih020584
    fatih020584 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Eşim çalıştı ve hiçbir zaman benim ekonomik özgürlüğüm elimde sana ihtiyacım yok gibi bir davranış sezmedim?
    ama biraz daha fazla çalışmış olsa belki farklı olabilirdi? sonra ilk çocuğumuza hamile kalınca işi bıraktı zaten ben bırakmasını istedim!.

    Hem tamamen kadının nasıl bir karaktere sahip olduğu ile alakalıdır? Ama düşüncene aynen katılıyorum kadınımı çalıştırmamaktan yanayım ben kazanabiliyor ve geçimini sağlaya biliyorsam ailemin... calışıtırmam.

    2
    0 Yorumla
  • somebodylove2
    somebodylove2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aslında bu kadının işine bağlı eğer kadın öğretmense çocuğuyla rahatlıkla ilgilenebilir ya da hemşire. Yani önemli olan çalışıp çalışmaması değil iş saatleri bence ve tabi senin maaşının ikinize yetip yetmeyeceği de önemli bir faktör. Eğer senin maaşın ikinize de gerçekten yetiyorsa kadın bir vitrinde elbise gördüğünde ve beğendiğinde onu alabiliyorsa çalışmamalı.

    1
    0 Yorumla
  • burusvilis
    burusvilis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Aile planlaması doğru yapılmalı. Kadın zaten evlenene kadar çalışır. Çocuk olunca, çocuğu 2-3 yaşına getirene kadar mola verip sonra devam edebilir. Elbette bu seçenekler erkek ve kadının da gerçekten evlilik öncesinde oldukça iyi kararlar verip iyi emekler sarfedip bir yere gelmelerini gerektirebilir.

    E zaten hayat bu, zamanında yatırımını yapıp emeğini vereceksin terini akıtacaksın ki sonra hayatını yaşayasın.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (347)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evlenince eşiniz çalışmak isterse tepkiniz ne olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlendikten sonra eşiniz çalışmanızı istemese ne tepki verirsiniz? 18 cevap verildi
Evlilik düşünüyosunuz ama eşiniz çalışmak istemiyo tepkiniz ne olur? 17 cevap verildi
Evlenince eşiniz çalışmak istemese ne tepki verirsiniz? 24 cevap verildi
Eşiniz evlenince çalışmak istemese tepkiniz ne olur? 123 cevap verildi
Evlendiğinizde eşiniz çalışma dese ne yapardınız? 25 cevap verildi
Evlenince eşiniz çalışmasın ister misiniz? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨