Beni kullandı ve şu an Başkası ile birlikte Sizce ne yapmam gerekiyor Bu durumda?

Iş biri ile konuşmuştum ilişkimizin en başlarında bana karşı ilgiliydi Ama daha sonra beni umursamamaya başladı Ben tabii daha çok bağlandım ona evlenmek istediğimi söyledim ama bana hazır hissetmediğini iş için başka şehre gideceğini söyledi uzaktan da ben istemedim Neyse gitgide ilgisizleşti bir açığımı buldu ve Ayrıldı benden hiç aramadı yazmadı ortada bıraktı beni daha sonra başka bir yere gitmedi aradan 7 ay geçti telefonu bekledim bana yazar sandım ama yazmadı ben mesaj attım onu unutamadığım söyledim Bana görüştüğü biri olduğunu onunla ciddi olduğunu evleneceğini rahatsız etmeme söyledi Ben Tabii çok kötü oldum kaç kere daha mesaj attın bana seni istemiyorum dedi, Bugün de baktım kızla fotoğraf atmış kızı profiline koymuş beni hiç paylaşmıştı bile ben iş arkadaşı dedim beni harcadı o kıza önem veriyor Kız biraz Eli yüzü düzgün artist bir şey yani budur ve bazen çok öfkeleniyorum ama yazsam mı diyorum Sizce ne yapmam gerekiyor?
Beni kullandı ve şu an Başkası ile birlikte Sizce ne yapmam gerekiyor Bu durumda?
Cevapla