AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
Senin tarafındayım. 8000 alıyorum ve 7000 den aşağı maaşı olan birisine bakmazdım bende
Bende bin türlü zorlukla büyüdüm ama kariyer şartı istemiyorum
Yani beni de asgari ücretle çalışıyorum diye kimse sevmiyor zaten. Milletin dini imanı para olmuş.
hayat kadını yapsaydım, ben de sizin gibi giderine değil, gelirine bakardım.
F*ahişelik yapsaydım olacaktı..
Peki sen nesin? Bahset kendinden. Maaş olsun, iş olsun. 😉
3500 alıyorum
Ben de seni reddediyorum
Haspama bak hele sen...
Okumamış biriyim kuryeyim 12 binlira alıyorum en kötü elime 9 bin kalıyor senin gibikileri ben red ediyorum
Kuryeler o kadar almaz trendyol da msn senin gibiler derken ben ilerde çocuğum olursa rahat hayat yaşatmak isterim
Saat başı 29 tl alıyorum paket başıda 3 tl kendi motorum 12 saatte 348 tl yapıyor kapat başına aldığım 3 tl leri saymıyorum
Kanka hangi firma bu böyle
Düşüncen doğru da , senin maaşın asgari ücretten ne farkı var anasını satıyım 400 lirayla mı adam harcıyon
yanliş yapiyorsun sevgiyi yöneten para değildir nerden biliyorsun asgari ücret alan reddetmiş olduğun erkeklerin yarin bazilari zengin olucak?
bilemezsin senin aradiğin mantik çikar evliliği bu yüzden yapabilecek bişey yok.
Karakterli olsub maaşı önemli değil. 10 bin alıp evlendikten sonra başka kızlarla yiyecekse ne anlamı var?
Senin şikayetin geliri fazla olmayan erkeklerle ilişki yaşayamamak ise demek ki onların istediği güzellikte değilsin. Özelliklerin iyiyse zaten yüksek gelirli erkek bulursun. Ben şahsen zengin olsam evlenmem hiç bir kadınla.
Ben kendimi geçindireyim de gerisi umrumda değil evlenmekte istemiyorum zaten bu dünyaya çocuk mu getircem bir de yazık olur kardeşim.
Bu işler işle meslekle parayla olmuyor kimin ne olacağı belli değil maalesef diyelim 10 bin alan biriyle evlendin 1 sene sonra işten çıktı napacaksın o zaman
Bir şey diyemem. Senin tercihin. Ama naçizane fikrim. Bu devirde erkeğin maaşı güvence olarak görülmemeli. Bilhassa pamuk ipliğine bağlı evlilikler kol gezerken
Senin hayatın şimdi biz ne diyelim ki yani onu anlamadım. İster sevdiğini bul ister paralı olanı. Yorum yapmak bize düşmez
Bu arada alınma ama okuyanlar kendi dengiyle evleniyor genelde. Bence kariyerli değil de çalışkan ve iyi maaşlı birini bulabiliyorsan bul. Diğer türlü nasıl bulursun bilemem
Davul bile dengi dengine kimse kusura bakmasın. Köyden beni seven yıllık 30 ton fındık satan kız var mesela. Ama okumuş istiyorum onu değil. Anlatabiliyor muyum?
30 ton fındık 😳 Sen whwuhwuwhw'sin Aptallık etme! (Bu nasıl kullanıcı adı)
Bende okudum ztn hastanede çalışıyorum radyoloji teknikeriyim
Bu arada sende kızı kucumsuyosun
Hıı o zaman sorun yok ya okumuşsun emek vermişsin sonuçta.
Kızın 2 kardeşi daha var. 25 bin lira desen bahce bakımı falan 20 bine düşüyor gelir. Yıllık 20 bin için sevmediğimle değmez bence.
Kızı küçümsemedim ama eğitim önemli bence.
İyi de hiçbir şeyin garantisi yoktur odak noktan bu olmamalı bence. Gelecekte aynı olacağını bilemezsin. Çalışkan dürüst olursa o kişi sende çalışıyorsun zaten el ele verip huzurlu yuvanız olur
Bence haklısın amaasgari ücretli birini istemiyorsan sende asgari ücret almamalısın bence
Bence de
İşte asıl sorun da burada başlıyor arkadaşlar büyük düşün derken bundan bahsetmek istedim 500 TL fazla kazanıyorsun diye aynı otobüste gittiğin adama caka satamazsın bırakalım şimdi parayla Saadet olmaz veya fakir edebiyatını hayatın gerçekleri acıdır ve acıtır
Çevrendeki 5 insanın ortalamasından ibaretsindir.
Bir çaya 100 TL vermek aptallık değildir. Bu benim çay içtiğim yere benim gibi imtiyazları olanlar girebilir demektir.
Yanisi kuzucuğum asgari ücret ile çalışan sana ulaşıyorsa senin daha da yukarıda olman gerekir ki istediğin ve hakettiğini düşündüğün güzel hayat senin olsun
Bu senin dediğin de entelektüel bir insan olma şansın yok, basit biri olarak kalırsın.
ekonomik gelirim çok iyi ama senin kafa yapında birini istemezdim
Sende çalışan birisin, o da çalışan eve girecek olan para 6400 TL yetmez mi
Benim iş biraz farklı mesela aylık 3000 de kazanıyorum 30.000 binde ama yani nasıl anlatsam hiç kimseyi hor ya da az maaş aldı diye seçmem demiyorum bence yanlış düşümüyosun
Asgari ücreti az buluyorsun da sende öyle çok bir şey kazanmıyorsun yani. 🤣 Bende 7-8 bin kazanıyorsun sandım. 🤣
yaaa kizla dalga gecmeseneee🙃🙃
Ben kızım erkek yüksek almalı benim annem yıllarca çalışmadı babam 1 kere işe gir demedi mesla 8 10 arası aliyodu
Ama çok borcumuz vardı her ay 6 7 bin krediye giderdi ondan ucu ucuna yasadik
Hiç kusura bakma senin babanın döneminde 8-10 paraydı, şu an pul. Çok yemek istiyorsan çalışacaksın. 😁
Bekarken bana yetiyor ztn sorun etmiyorum ama evlenince çocuğum olucak ben kendim büyütmek isterim o yüzden ben çalışmazken eşim eve bakabilmeli
Erkek 8-10 alsın kadın aşkommm Bo yoz antalyada beş yoldozlu tatil yapalım mı desin. O işler eskidendi.
Çocuğu olduğu zaman asgari ücretliler evine bakamıyor mu? Benim babam asgari ücret alırdı, annemde onunla beraber çalıştı ne bir eksiğimiz oldu ne de sıkıntımız çok şükür. Şimdi de biz kazanıyoruz çok şükür onlar dinleniyor. İki ay öncesine kadar bir kuruş gelirim yoktu benim, bu yüzden de senin gibi olanlardan biri bıraktı beni. İki ayda öyle değişik şeyler oldu ki, şu an benim aldığım maaş Türkiye standartları için çok yüksek. Anlayacağın bu iş öyle dediğin gibi olmuyor. Sen arkasında durursan o da bir yolunu kazanır bakar sana. Sen bırakırsan hakeden birine nasip olur. Hayat müşterek demek kolay işinize gelince, az sıkışınca asgari ücretliye bakmıyorum. Bırakın bu işleri.
Bunu istemen gayet normal sahsen bende kendim gibi ilgi alanim olan meslegime denk birini istiyorum maddi ve manevi donanimli olmasi sart davul bile dengi dengine derler
Hak veriyorum.5 bin bile az bu devirde. Yağ olmuş 75 lira, şaka gibi.
5 bin az minimum 500 bin olmalı sayın yazar
Biliyorum 5 bin nadir bir maaş orta kesimde, ancak cidden az görüyorum. En azından 7 olmalı
10bin kazanan denk gelse terk eder ya da aldatırsın 5bin kazanan j
Asgari ücret evlenmek için az ama sevgililik için yeterli bence
İnsanlari para kaynagi olarak gördüğün sürece hicbir zaman o istediklerin olmayacak
Kıt kanaat yoksulluk içinde kim geçiniyor mutlu olabilirki. Araba yok ev yok. Hiç bi şey yok. Böyle bi durumda mutluluğu aramak delilik olur ahmaklık olur
7.500 alıyorum evim var yalnız yaşıyorum, bana bi sen lazım
En azından kro zengin tipleri değil de okumuş adam olmuş birisini istiyorsun. Hayırlısı olsun diyelim.
Benim çalışmadan ayda 7-8k gelirim var, ev, araba var, uyar mı?
Bu devirde 5 bin asgari ücret. Sende pek iyi maaş almıyorsun. Eğer güzel geçinmek istiyorsan karı koca çalışacaksın bu devirde
Önemli olan paraysa senin için gel insanlığını duzeltmen için 5 bin kazandırayim da en azından insanlık ve karakter yerine oturur
Kendi kanatlarına güven, baskasininkine değil. Bağımlı oldugun anda değersiz olursun bunu unutma.
Helal olsun benimde konuştuğum tüm kadınlara anlattığım konu sürekli buydu.
Ben günde 400-600 arası kazanıyorum. Beni reddetmezsin sanırım
Yürü be sanki sen tirilyon kazanıyon bı ise girsen sanki sana milyarlari verecekler
asgari ücrette cok az degil artik yenj zaman gelecek ve 3200 falan olacak bence cok az değil sende 4 alsann yine rahat geçinirsiniz 5 aliyo diye sevmediğin biriyle evlenmek çok yanlış olur
Yanlış kriter koymuşsun insanların huylarına bak para biter kazanılır ama huylar değişmez
koronada milyonluk adamlar batti dunyanin ne getirecegi belli degil rizkin kadarini yersin
Sen 3200 alanlara layıksın. 1 kuruş üstü değil.
Özelde mı çalışıyorsun?
Aynn
Nasıl girdin
Puanın mı yüksek
Ve ka c sene dır çalışıyorsun?
Neye Nasıl girdin? Üniv için diyosan lise den okul 1. ligim vardı öyle girdim direk radyoloji okudum 2 senelik sağlık alanında hastane de çalışıyorum öyle devlet için 90 almam lazım
Ben üni notlarini kastetmistim
Neyse tesekkurler😊😊
İnsanları buna göre sınıflandırırsan ve istediğin asgari maaştan yüksek maaş alan bir eş ise, üzülerek söylüyorum üzülebilirsin.
Karşıma senin gibi insanlar çıkmaz umarım iğrenç hastalıklı paranın hastası olmussunuz
kız olduğundan normal
mantık evliliği istiyorsan dediğin olabiliir
Secim senin istedigini secebilirsin
Pü allah canını almasım emi
Ayrımcılık yapma be yazık
Hayat zor haklısın paragöz ol hep
paragözlük değil bu Türkiye'de bu şartlarda asgari maaşla yaşamak imkansız gibi bi şey 7 bin zar zor yetiyo 2bin nasıl yetsin aw, geleceğini düşünmesi de gayet mantıklı
@isimsizüye045 gelecek yokki dizilere özeniyor çoğu genç kız 7 bin alanı her kıza düşmez ki
ozaman kız 7k kazansın
@isimsizüye045 kazansın
İstemem benim evim varsa kızında olacak abi
Kamu görevlisi ile evlen o zaman
Nerden geldiğini unutmuş lüpen
Seninde maasin cok degilki
Kariyerli erkek napsın seni ya
Bence de zengin koca bul sen.
Talip olabilir miyim :)
Ooo parayı veren düdüğünü öttürüyor desene
Kariyeri olan biri ve 5000 TL alması o da iyiymiş
Herkes farklı düşünüyor
Kimyagerim 7000 tl alıyorum haklısın geçim zor
fukaraaaa (akıl ve maddi)