Artık yeni nesil erkekler aşırı cimrileşmiş hoşlandığı kızla yemeğe çıkıyor yemek parasını ödemekten bile aciz her neyse bu konulara girip gereksiz tartışma çıkarmak istemiyorum. Haliyle yeni nesil erkekler böyle olduğu için aklıma evlenince eşi çalışmak istemese bunu maddi açıdan sorun eden çok erkek olur gibi düşünmeye başladım sizin düşünceniz ne?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bir erkek çalışma etme dese bile yapardım kimse kusura bakmasın ama özellikle bu ülke şartlarında kızların okutulması daha önemli ve ilerisi için güzel kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadın olması daha doğru. Ne diye koca parası yesin ki. Artık kadınları aşağıya çekmeyi bırakın bence herkesin kendi düşüncesi fakat benim tercihim her ne olursa olsun kendi ayaklarım üzerinde durmayı birine bağlı yaşamamaktan yana olurdu. Şu yaşıma kadar okul eğitim hayatımda mücadele verdim bundan sonrada iyi bir kariyer ve bana saygı sevgi gösterecek engel olmayacak yüceltecek eş adayıyla hayatımı sürdürmek isterdim. Karşımda değil hep arkamda olup en iyisini yapmamı destekleyecek birisi…
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBir erkek henüz karısı olmayan bir kızın hesabını ödemek zorunda değil. Öderse ikramdir sadece. Evlilikte de eğer aşırı harcamaların yoksa çoğu erkek bunu sorun etmez. Ev gecindirecek konuma gelmeden çoğu erkek evlenmeyi düşünmez çünkü. Yok ben o kadarı ile yetinmem lüks harcamalarim var diyorsan çalış bir zahmet.
00 Yorumla
+1 yılIşim yok iflas ettiğimde terk edip gitti diyelim şimdi biriyle evlendim bana çalışmak istemediğini söyledi hay hay hiç çalışma derim evde oturur ev işlerini yapar Ben de çalışırım bir gün parasız kaldığında bir şey almak istediğinde o şeyi alacak paramız yok derim çünkü tek maaşla anca evin ihtiyaçları karşılanır ekstra bir şeyi yapamazsın
05 Yorumla- +1 yıl
Canımı bile veririm ben almak ne demek
- +1 yıl
Çünkü param olmadığı için iflas ettiğin için eşim terketti
Yadirgamam ister çalışır ister çalışmam gelirim fena değil ama eğer çalışmadığı halde uçuk aşırı şeyler istemiyorsa ister çalışır ister çalışmaz kendi bileceği bir şey. Ben zaten gezen tozan bir tipin imkanlar dahilinde fazlasını istemezse sorun etmem
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
52Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılSorun etmezdim eşimin kendi kararı
00 Yorumla
+1 yılTesbitini doğru buluyorum.. gerçi kendi parasını kazanan kadında çok.. calişmaya alişmis ve kariyerini devam etmek isteyen bir kadına “artık çalişma” demek çok mantıklı değil.. ama suda bir gerçek..
Kadinin yükü fazlalaşmiş oluyor.. daha erkeklerimiz ev işini kadının işi olarak gördüğü için, kadınin yükü coğaliyor.
Öyüzden iyi düşünüp Eş adayını iyi seçmek gerek!
Düşüncelerinize uymali.. uyumlu olmali..
Konudan saptım.. farkındayım.. ama Cımri bir erkek “no go” olmaz olmamali..!40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Genel olarak eşimin çalışmasını istemem. Çünkü bir çocuğu en iyi annesinin büyütebileceğini düşünüyorum başkalarına emanet edemem.
Eşim evine baksın, çocuklarımızla ilgilensin benim çalışmam yeterli bence.
Genel olarakta hayattaki yatırımlarımı eşimi çalıştırmayacak maddiyata ulaşmak adına yapıyorum zaten.
Ha bir mesleği vardır çalışmak istiyordur karşı gelmem veya zorlamam tamamen kendi tercihi.10 YorumlaKadın çalışsın bana destek versin diyenler başka iş kalmasa kadini kerhanedede calistirirlar kadın çalışmak istese calisir istemese zaten evin gülü kadındır bahcesinden koparılmaz
22 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle pavyonda çalışan eskortluk yapan bazı kadınları kocası çalıştırıyor zaten. Adamlıktan nasibini almamışlar yapıyor yani
+1 yılÇalışmak günümüz şartlarında kadın içinde artuk ihtiyaç ama kadın çalışmak istedin ve ya istemesin erkek evin geçiminden sorumludur çocuk olduğunda ve ya başka bir çok şart gerektiğinde kadın işten ayrılmak zorundadır çocuğuna bakmadı evine bakması lazım bunun içinde şartlar el verişli olmalı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer ki ilişkiye adım attığın evlenmeye karar verdiğinde eşinin maddi gücü iyiyse tabi ki çalışmana gerek yok ama erkek eve para getirmeli diye de bir kanun yok. Avrupa, Amerika, kore, çin Rusya gibi ülkelere bak bakalım kadınlar evde mi oturuyor yoksa çalışıyor mu. Ayrıca ek maaş eve gelse nereesi zarar? Ek yatırım demektir. Yaşınız kaç acaba sizin daha?
13 Yorumla
Soran+1 yılErkek eve para getirmek zorunda bu arada dünyanın kuralı bu. Diğer ülkelerde de aynı şekilde çalışıp çalışmamak kadının tercihi. Diğer ülkelerde genelde kadınlar çok çocuk doğurmadığı için evde akşama kadar oturmayı tercih etmiyor benim için de mantıklı olan çalışmak ama bu soruyu sorma amacım erkeklerin böyle bi durumda fikrini öğrenmek
Cevap sahibi+1 yılDünyanın kuralı yok öyle bir şey. Bu kural sadece Arap ülkeleri ve burada gecerli. Avrupa yüzü görmemiş olman çok belli ben Amerika , Fransa Hollanda İsveç ve güney Kore'de bulundum. İş gezisi niyetinde ve kadınlar neredeyse erkeklerden daha çok çalışıyor. Sen o zaman mantık evliliği yap ve zengin koca bul bu arada cevap vermedin yaşın kaç daha senin merak ediyorum
Soran+1 yılYaşım 20 ve babamın işi sebebiyle sık sık amerikaya gidiyoruz yılın yarısını LA da geçiriyorum diyebilirim. bir kaç sefer Fransa ve Almanyaya da gittim. Senin bahsettiğin tipte insanlar yok demiyorum ben ama özellikle amerikada bahsettiğin tipte olan kadınlar maskülen kadınlar ve Amerika'daki erkekler bu durumdan fazlasıyla şikayetçi ama sizin gibi maskülen olmayan emasküle erkekler seve seve kabul ediyor öyle kadınları tercih meselesi sizde gidin kendinize sizden daha maskülen olan kadınlar bulun :)
+1 yılÇocuğumuz olduğu andan itibaren çalışmasını istemem. Annesiz, ilgisiz büyüyen leşlerin ne olduğu ortada. O ana kadar zaten kendisiyle birlikte çalışıp ortak hayallerimizi gerçekleştireceğiz inşallah.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bence bir erkek bir kadınla yemeğe çıkıyorsa gerçekten erkek ödemeli diye düşünüyorum ben çünkü erkek güçlü olmak zorundadır ikincisi evlilikte kadın ister çalışır ister çalışmaz ona da saygı duyulmalı diye düşünüyorum
19 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle size katılıyorum bu maskülen bir erkeğin yapacağı şey. Kadında hesap ödemeli ben ödememeli demiyorum ama erkek zayıflık yaparak kadından bunu beklememeli
Soran+1 yılPara yiyen kadın kendini her türlü belli eder zaten. herkes kendine denk olan kişiyi seçmeli, zengin bir erkek fakir bir kızla birlikte olursa o kız onun parasını tabiki yer ama kendisine denk maddiyatta olan bir kadınla birlikte olursa o kadın o erkeğe hesap ödetse kendisine hediyeler aldırsa bile, o kadının zaten bir erkeğin parasına muhtaç kalmayacak kadar parası vardır. haliyle o para yiyici bir kadın değildir (tabiki istisnalar var) ayrıyeten bazı zengin erkekler bilerek maddi durumu iyi olmayan kadınları tercih eder çünkü istediği şey cinselliktir. Benim parama muhtaç olsun ve istediklerime evet desin zihniyetindedir. Zaten bu erkekler yüzünden diğer erkekler kadınlara ön yargılı yaklaşıp cimrileşmiş durumdalar.
- +1 yıl
Şöyle söyleyeyim bir kadının ekonomik durumu iyiyse elbette ki Okey doğru haklısın ama Türkiye'de kadınların ekonomik özgürlükleri kısıtlı işte buna istinaden söyledim ben ve bir erkek de güçlü olmak zorunda bu Senin söylediğine katılmıyorum erkek güçlü olmak zorunda Her ne yaşanırsa yaşansın alkol de alsan erkek ayakta duracak kadın yıkılırsa kucağına alacak götürecek arabaya bindirecek bunlar çok önemli
Gizli Üye(25-29)+1 yılKuzucum bu erkekler pinti net ömür sömürürler benim eski sözlümün birebir aynısı çalış çalış ben tek yapamam tek ev geçindiremem pardon da sen evleniyorsun dimi kocaysan karının sorumluluğunu almak zorundasın ben kadının çalışması taraftayım evet ama çalışamayan kadınlarımız da var belki çocuk doğuracak hiç çalışmayacak çocuğuna kendi bakmak isteyecek herkes çalışmak zorunda mı evlilik çok büyük bir sorumluluk ve herkesin taşıyabileceği bir şey değil bence herkes evlenmemeli
20 YorumlaEşek gibi çalışacaklar, öyle tembel tembel oturup adamı yiyeyim demeyecekler.
Boşanırken de erkeğin donuna niyetlenmeden ve nafaka istemeden def olup gidecekler.
Bu kadar basit.
Yok öyle dava. Kadın erkek eşit.
00 Yorumlaerkek olsam sorun etmezdim. ev işi yapıyorsa tamamdır
10 Yorumla
+1 yılbisy demem sorun etmem ama ozaman ayağını yorganina göre uzatcak zor zamanlarda şunu istiorum bunu istiyorum diye tutturmicak empati kurcak. dönem kriz dönemi.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evet çalışmayan kadınlarla evleneceklerini sanmıyorum ben de. Dünya düzeni o yöne doğru ilerliyor.
00 Yorumla
+1 yılBen sorun ederim. Çünkü tek maaşa, evi geçindirmek imkansız. Zaten memur eş istiyorum. Memur eş, istifa etmez. Çünkü memurluk, bulunamaz bir nimettir.
00 Yorumla
+1 yılZor bir soru ekonominin ileride bir nebze düzelceği garanti olsa tamam derim de düzelmeyecek o yüzden çalışmasını isterim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 12,4b cevap paylaştı. Çalışmayıp ne yapacak? Çocuk mu bakmak için geldi? Hobisi yok mu? Uğraşı yok mu? Boş insan mı
01 Yorumla
Soran+1 yılÇalışmayınca hobisi olmamış mı oluyo
Ben çalısıyorum eşimin de calısmasını isterim. birlikte bir gelecek hazırlamamız lazım hazıra konmak isteyen gidip zengin koca bulsun
013 Yorumla- +1 yıl
E bu sefer de sen hazira konuyosun ütün yapiliyo yemegin yapiliyo cocuguna bakiliyo
- +1 yıl
Temiz eve geliyorsun üstelik eşek gibi calisiyor kadin para getiriyor parasi olduktan sonra erkek dirdiri niye ceksin niye evlensin ki tek yaşar sizi mi basimiza bela edicez bide
- +1 yıl
Mantiga bak yani o zaman gün gelecek ev işi yapacaksin yemek yapacaksin bebek bakacaksin kadinda calissin öyle hazir yok
- +1 yıl
@xdenizx898 Pardon da beni alan kız yaşadı demek bu söylediklerim sen diyorsun ki dırdır ben neden sizin tribinizi çekeyim aldatmanızı , en ufak bişide kavga cıkarmanızı , azla yetinmeşinizi , daha iyisini bulunca hemen gidişlerinizi? evde kalmıssın zaten o yüzden daha fazla batma.
- +1 yıl
Bir bayan olarak size katılıyorum. Zaten kötü bir zamanda yaşıyoruz tek maaş kime yetsin maaşı geçtim kadın neden evde otursun artık öyle bir geri kafalılık kalmadı erkekte kadın da çalışır ev işlerinde de elbette iki tarafta birbirine yardım eder. Ayrıca bir kadının ekonomik özgürlüğü olmalı diye düşünüyorum, kendi kazandığın parayla eşinin kazandığı para ne olursa olsun bir olmaz..
- +1 yıl
@yaseminsarikaya1548 Benim kendi işim var nerdeyse 3 asgari ücrete yakın kaznıyorum bazen geçiyor da eşim milletin işinde afedersiniz getir götür yapacagına veya tacize uğrayacasına rahatsız olacgına olur mu olur. benim yanımda çalısır benim gibi aşçı olur ya da kasada durur elemana gidecek para cebimizde kalır geleceğimize katkısı olur sonrasında daha rahat bi hayat süreriz amacım bu.
- +1 yıl
@ByExrian evde niye kalayim gormeden konusan cahil beni taniyormus gibi evde kalmissin diyor güzel kardeşim dibine vurmuşsun
- +1 yıl
Senin gibi kadin dusmanini kim ne yapsin
- +1 yıl
Anca aldatir terk ederler işte
- +1 yıl
Haklilar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılYanlış düşünüyorsun sorun cimrilik değil eşitlik. Eğer feministsen buna karşı cikmayacaksin
02 Yorumla
Soran+1 yılFeminizm toplumdaki hak eşitliği savunur ilişkiyle bunun alakası yok! Feminizm ilişkilere bağlayan kişiler manüpüle edilmiş kişilerdir
- +1 yıl
Hak eşitliği zaten var herkeste feminizm savunsa ne olur savunmasa ne olur
+1 yılBazıları için tam tersi sorun olabilir, önceden konuşulmalı kısacası.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKadından para bekleyen erkek kılıklılara diyecek lafım yok.
10 Yorumla
+1 yılBen kendi adıma konuşacağım benim eşim bana çalışmam derse boşarim.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence kadınlar eğer istemiyorlarsa çalışmamalıdır.
00 Yorumla
+1 yılYeni nesil kızlar da aşırı rezil illa hesap ödetecek 😅😅
00 Yorumla
+1 yılÇalışsın isterim. Yaşadığımı yaşasın ki hayatı anlasın
00 Yorumla
+1 yılNe çalışması ya evinde otursun ev işleriyle uğraşsın akşamda beraber çalışırız 🤭😁
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBenim çalışıp çalışmamamı sorun edenle zaten olmaz olamaz
01 Yorumla- +1 yıl
Tercih meselesi
+1 yıldogru duzgun birbyer olursa tabi cakis8snnnorlam bu
00 YorumlaBen bir ömür çalışmamak için yatırımlar ve kendi işimi yapıyorum. Yeteri kadar gelir olduktan sonra eşin çalışmak istememesi sorun olmaz.
10 Yorumla
+1 yılBen Bi kadın olarak çalışmak istiyorum ama nişanlım dışarıda o kadar iğrenç insan varken nasil gözüm arkada kalmasın diyo
10 YorumlaAynen öyle benim paramı yeme git çalış derler ama ev işine gelincede elini sürmezler. Bence yetiştirilmesiyle alakalı
10 Yorumla
+1 yılKanun ne diyor eşit. Ee altına yat erkeğin sonra nafaka al. Çalışsın her ikisi de köle gibi. Gerçi evlenemem artık sik im bile kalmıyor hadım edildim. Erkekleri kullanmanız sona gelindi. Cimri imiş. İslam deme Allah olsa bu halde sikilmezdim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYo ben pek etmem aslinda ama sosyallesmesi acisindan calismasinin iyi olacagini istegine bagli oldugunu soylerdim
00 Yorumla
+1 yılEtmem hanımlarımız bize emanettir onlara gücümüz ölcüsünde ihtiyaçlarınj giderip bakmakla mükellefiz
10 YorumlaEderim istemem çalışmasını herkesin fikri ayrı olabilir
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. hayatına yazık derim.. ben ölsem ne yapacak hayatta?
00 Yorumla
+1 yılŞartlar Ne Olursa Olsun Bir Erkek Eşini Çalistirmamalidir Evleniyorsa Eşine Ve Çocuklarına Bakmakla Mükelleftir
00 Yorumla
+1 yılİkimize yetecek şekilde para kazanıyorsam bir şey demem ama kazandığım para ucu ucuna yetiyorsa çalışması benim ve onun açısından daha kolay olurdu.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılsorun etmem zorla çalışacak değil ki
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılZaten çalışmasını istemiyorum ki işime gelir
10 Yorumla
+1 yılSorun değil ve çalışmıyor zaten..
10 YorumlaBen sorun etmem çalışır bakarim ona. Yeterki eve geldiğimde başımın etini yemesin :)
00 Yorumlaistesiğini yapsın çalışığı yer iyi bi yerse çalışmak isterse çalışır istemesse çalışmaz
00 Yorumla
+1 yılYemek parası ödemekten bile aciz? Sen erkek mi arıyorsun cüzdan mı?
00 Yorumla
+1 yılDeğil calismayi Burak mümkünse hiç çalışmamış olsun
00 Yorumla
+1 yılGeçim zor onunla alakası olabilir mi acaba?
01 Yorumla
Soran+1 yılParası olmadığı için sorun eden erkeklerden bahsetmiyorum sırf üç günlük kız para ywdiremem zihniyetinde emaskülen ve cimri erkeklerden bahsediyorum. Ayrıca kız hesap ödemesin de demiyorum ben ama en azından erkek kibarlık ve maskülenlik yaparak kızdan ödemesini beklememeli fakat kızlarda bundan yararlanmamalı ama konu o değil erkeklerin emasküle olması
+1 yılKesinlikle. Özgür irade denen bir şey var.
00 Yorumla
+1 yılParaya tapan kızla işim olmaz çalışacak
00 Yorumla
+1 yılHesabı ödeyen erkek ilede artık olmayın ya
00 Yorumla
+1 yılHayır etmem. Ev işlerinde zaten çalışır.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇalışmamasini tercih ederim
00 Yorumla Sorun olmaz
10 Yorumlahayıır
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılKeyfî bilir
10 Yorumla
+1 yılHayır sorun etmem ben
10 YorumlaHayır
10 Yorumla
+1 yılBen Calismasına Karsı Cıkardım Şahsen
00 Yorumla
+1 yılHer erkek bir değildir
00 Yorumla
+1 yılBosarim
00 YorumlaSevmiyorum zaten çalışmayı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.
+1 yılEderim
00 Yorumla - Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler, ilerde eşiniz çalışmak istemese bu durumu hiç sorun eder misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer