Bu kıza nasıl başla malıyım sizce en doğrusu nasıl olur sizce?

Şimdi bir kız vari hoşlanıp ilgi duyduğum ama kızı sima olarak tanıyorum yıllardır muhabbatimiz yok yani hiç merhabamız yok ben bu kızla nasıl başlamalıyım tanışmak için ve ona karşı ilgim olduğunu söylemek için.
Bu kıza nasıl başla malıyım sizce en doğrusu nasıl olur sizce?
Cevapla