Kızlar bi yardımcı olun be sizce ne yapmalıyım bu kıza nasıl bi adım atmalıyım?

Cafe de çalışan bi kıza nedense çokk uzunn bi zaman sonra içimde garip bi his oluştu. Kolay kolay birine bişey hissetmem gerçekten, kız cafe de bahçe kısmında sürekli boşları topluyor kasada ve ya bar kısmında olmuyor hiç. Cafe sahipleri de sürekli onlarla konuşuyolar yani gözleri üstünde kızı da zor durumda bırakmak istemiyorum o yüzden konuşmak zor gibi. Sizce çıkışta gidip konuşsam sapıkça mı olur ya bana öyle geliyor biraz çünkü, aklım hep kızda ya
Kızlar bi yardımcı olun be sizce ne yapmalıyım bu kıza nasıl bi adım atmalıyım?
Cevapla