Uzaktan İlişki Yaşamak Sizce Zor Mu, Ne Düşünüyorsunuz?

Ben uzaktan ilişki yaşıyorum sevgilimle ve seviyorum onu gerçekten. Aslında insanlar nasıl başaramıyor falan diyordum. Zor bir şey değil falan diyordum ama işte zaman geçtikçe bir süre sonra gerçekten anlıyorsun ki gerçekten kolay değil. Off sevgilimi gerçekten seviyorum ona çok değer veriyorum ama özellikle şu ara bilmiyorum. İnsan sevdiğini öpmek, koklamak, sarılmak falan istiyor ona ama işte olmuyor maalesef. Siz ne düşünüyorsunuz uzaktan ilişki hakkında?
Uzaktan İlişki Yaşamak Sizce Zor Mu, Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla