Ben İstanbul sevgilim adana yaşıyor. okulu da izmirde. hiç istemezdim ama işte uzak meseje oldu :D
daha yeni başladık 1ay oldu gerçi ama endişeliyim.
daha yeni başladık 1ay oldu gerçi ama endişeliyim.
Selamalar.
Reele taşınmadığı sürece uzak ilişkiler zordur ve birçoğu malesef olumsuz sonuçlanıyor bir insan ne kadar süre bir ilişkiyi sosyal medya ya da telden sürdürebilir başlarda heyecanı yüksek olur zaman geçtikçe konuşulacak konular kalmadıkça hafif sıkılmalar soğumalar ve birbirlerine daha az vakit ayırmaya başlarlar tabi uzaktan kıskançlıklarda başlıyabiliyor yanında olamadığın için oluyor bunlarda tabi herkes için geçerli değil bu umarım senin için olumlu sonuçlanır...
Zor değil yapamam diyen kendi sevgisine güvenmiyordur. Sevgiliniz her daim yanınızda olmaz mesela aynı şehirde olsanız bile evinizde mi? Hayır her gün dibinizde mi hayır. Aldatır yok yalan söyler diyenper dibinizdeki aldatıyor daha.
Kizdigimi nerden cikardin sorunlu
Cevap
2Cevap
Bu devirde güven sorunu varken pek olumlu bakmıyorum.
En sevdiğim ilişki türüdür. Uzak olunca daha iyi yürüyor, arada özlemin olması her zaman iyidir. Değerini biliyorsun.
gerçekten biraz zor. insanı umutsuzluğa düşürdüğü çok oluyor çok iyi anlaşsanız bile
Uzun ilişki de uzak ilişki de yorar insanı
Hadsiz
Zordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?