AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
189Cevap
Muhtemelen evet. Nadir de olsa daha öncesinde de seven var
30 undan sonra evde kalıyor yalnızlık korkusundan seviyor psikolojik
Kafa olgunlaşınca doğru adım atabiliyor doğru kişiyi seçebiliyor.
30dan sonra genelde insan daha oturaklı daha mantıklı düşünür.
30'dan sonra erkek sevmeyi öğrenmez. Aksine herşeyinize katlanan, tiribinizi çeken adam populasyonu 30'u geçen adamlarda azdır.
Biz çocukken de aynıydık efendim.. Ama kimse bizi sevemedi maalesef...
Akil yaşta değil baştadır diyesim geldi
Bence alakası yok
Asıl erkekler 30dan sonra sevmez sırf pompake en güzel sevgiler aşklar çocukluk zmnlarda başlar 15ile 20yasinda gerçekten sever insalr ilerleyen yaşlarda mantık girer devreye ve aşkın sevginin mantığa yeri yoktur
Artik onlardan gelecek sevgi Allahtan gelsin bitirdiler beni
Ben sevmeyi hep biliyordum. Beni de hep sevmişlerdi.
Kadınları sevince onlar daha çok seviyor.
Hiç alakası yok 15 yaşında tanıdığı kizla evlenenler var
kendinizi sevdirmeyi bilirseniz 15 yaşında çocuk bile aşık olur
Öğrenme bozukluğu olabilir belki, lütfen ötelileştirmeyelim
Gözü dışarda olmayan erkek yoktur. Mutlaka göz ucuyla bakar.
Sevgi, aşkın yaşı mı olur ki. Seven, her yaşta sever.
kadında erkekte 30dan aonra olgunlasiyor net her konuda boyle
Alakası yok 30 yaşlarda çocuk olanda var bu zeka ile ilgili ve tecrübe ile ilgili
25 imde öğrendim de 5 senem heba oldu. 30 undan sonra değil yani
Sevmek karakter meselesi yaşla bir ilgisinin olduğunu düşünmüyorum
Sevmeyi biliyorum ama sevilmenin ne demek olduğunu bilen kadına denk gelmedim
30 doymusluk halidir 30 na kadar geleni geçeni 30 dan sonra evlenme modu kendi tenzih ediyorum
Sevmenin yais yok ki nasil asik olmanin yasi olmadigi gibi
Alakası yok her insanda bu değişir kadın erkek fark etmez.
30 dan sonra kadin kiymeti biliniyor bence ve ilişkinin önemi anlasiliyor
genelde 30 dan önce aklımız bir karış havada oluyor
30 dan önce heves her şeye atlıyor sonra öğreniyor her şeye atlnamayacağını
Erkekler bir şekilde öğreniyor da kızlar hala sevginin ne olduğunu bilmediği halde çok aşığım seviyorum deyip hem kendini hem de karşısındakini kandırıyor.
Durust saygılı guven veren sevgısıni gösteten bır kız cıkana kadar ögrenmez
Resimdeki adam 50 yaşında duruyor 😅 20 lerde aşık olurdum 30dan sonra kimseyi sevemez oldum
Asıl erkekler 30’dan sonra sevmez. Sevmek, aşk vs saçma gelir.
Hayır erkekler hiç sevmez sevdikleri tek şey bam bam bam
Sevmeyi öğrenmek nasıl bir tabir kestiremedim
ama en gercekci sevme bence kücük yaşlarda oluyor
Sevmeyi bilmeyen zaten yaşının da önemi olmaz. Yaşın, sevgi ile alakası yoktur.
Erkekler mi acaba erkeklerin yaşı belli ya Kadınalar
vallahi ben tüm insanları seviyorum benim için sıkıntı yok
Sevmeyi bilmem ama sevişmeyi 20 yaşımdan sonra öğrendim ckxkcdkd
Yaşadığın hayata ve insanına göre değişir. kendi adıma çok daha yetenekli ama bi o kadar da gereksiz görmeye başlayanlardanım.
soru yanlış olmasın SEVGİ aşk değildir sevgi konusunda insanın sevmesi için olgunlaşması gerekmez sevgi kücük cocukta bile var olan içgüdüsel bir his DuYGu dur
Bilmem ben 32 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevmedim sevilmedim
kıymet bilmeyi öğreniyor yaşlandıkça insan değer vermeyi öğreniyor
Yaş olarak değil olgunlaştıği vakit sevmenin kiymetini bilir.
Ailesinde gördüğü sevgi kavramına göre değişir ailede babası annesine değer verip bağlanırsa erkekte öğrenir kadınına nasıl davranacağını
Yo erkekler hiçbir zaman sevmeyi öğrenmiyor sadece 30 'dan sonra yalnız kalma korkusuyla ciddi ilişkiye yöneliyorlar yoksa akılları hala flörtte. Sevmeyi bilen tek tük erkekler varsa da onun da yaşı yok zaten yüreği olan erkek her yaşta sevmeyi bilir
Alakası bile yok, geneli istekli it gibi. Karı peşinde dolaşıyor çoğu, o yüzden tipin gittiğini fark ettikleri zaman hemen kıvama geliyorlar.
bir erkek vla vla vla.. bir erkek vla vla vla vla aforizmalara bah
Sjsjgd söylenme cevap ver bana
erkekler geç olgunlasiyor bunu zaten çogunluk biliyor.. sevmeyi ogrenmek de, bence hayati ogrenmek.. cunku hic bir kadin hayati bilmeyen bi adamin sevgisini degerli bulmaz.. kapişto?
Kapişko
Aaa yok o oyle degil...
Aslinda sevismeyi bilen kisi ile sevismeyi ogreniyor desek daha dogru olur😉
30 yaşında bir adam da 18 yaşinda bir adam da aynı bana göre..
Erkeklerin olgunluğu yaş'a bağlı bi şey değil.. Kadınların bunu anlaması gerek.
Olgunlaşınca bunun yaşı otuz değil kşiye göre değişir
Hep sevmeyı bılıyoruz da 30 dan sonra sevdığimızın kıymetını bilmeyi ögrenıyoruz
Sevmenin yaşı olmaz:)
Doğru
Hayır 30dan sonra sevilmeye layık olmadığınızı öğreniyoruz. Siz buna olgunluk diyorsunuz.
Yoo sevmeyi zaten biliyoruz. Ama sizin bizi sevmeniz için *, serseri, sert, aldatan erkek olmak lazım. degisik varlıklarsiniz. Bu yüzden sevilmedim hiç. Sevilmek nedir bilmiyorum
Bunun mantığini erkek arkadaşımdan duydum işini evini vs tam o yaşlarda 30 karda elde edebildiği halledebilidigi için ciddi ilişkileri de o zamanlar düşünüyorlarmis
Yani %50 /50 diyebiliriz nedenide o yaşlara kadar doğru sevgiyi bulamayıp hayat tecrübelerinin birikimini o yaştan sonra doğru şekilde yaşayabilmesi :)
Erkeklerin sevmeyi bildiği meçhul belki çok küçük bir kısmı
Onu bilmem de 30 undan sonra aşırı seksi oluyorlar 😃
Sevmeyi hep biliyorduk da. Sevilmeye değer olan denk gelmedi 🙂
30undan sonra sevmeyi değil başka birşeyi öğreniyorlar..
Ortam ve yapıya göre değişir, hayvanlardaki veya destanlardaki gibi sevebilen bir gönül büyük nimet