Çok kötü bir şekilde terkedildim ve çok zoruma gidiyor akıl verir misiniz?

Bu yazıyı okuyan güzel ve nadide insanlar bu kıza ben neler neler yapmadım ki gece ben uyutup telefondan tabi gündüz ben uyandırdım günümün her saatini dakikasını saniyesini onunla geçirmek istiyordum tabi onunda bu durumdan mutlu olduğunu hissetmek hoşuma gidiyordu ama böyle herzaman ufak bir tartışmada çekip gidiyor ağzımı açıp tek bir kötü söz kullanmıyorum ama kendisi hadi ordan git bana dışarıda kaç kişi aşık biliyormusun kapımda köpek olamazsın vs cümleler kurduğu için bu kez hazmedemedim herzaman arardım tartisinca ama bu kez aramadım kendide beni aramıyor ben seviyorum ama onlara olmuyor onsuz hiç olmuyor ne yapmalıyım yardım edermisiniz şimdi gelip unutmak için başka birini seç gibi cümleler kullanmayın kimseyi bir peceteymis gibi kullanmam lütfen yardım
Çok kötü bir şekilde terkedildim ve çok zoruma gidiyor akıl verir misiniz?
Cevapla