Sevgilimin babası beni çok kötü dövdü :( Şikayetçi olursam haklı sayılır mıyım?

Sevgilimle dışarda gezerken babası bizi gördü arabadan indi beni çarşıda insanların içinde tekme tokat dövdü sevgilim de yanımdaydı o da gördü ağladı :( ben şimdi şikayetçi olursam haklı mı haksız mı olurum? ben 19 kız 17 yaşında :(
Sevgilimin babası beni çok kötü dövdü :( Şikayetçi olursam haklı sayılır mıyım?
Cevapla