+1 yıl

Babam bana vurdu çok kötüyüm ağzıma geleni söyledim ne yapmalıyım kötü mü yaptım? Haksiz miyim?

Arkadaşlar 22 yaşındayım 17 yaşındaki kız kardeşim yüzünden bana vurdu babam hem de çok kötü bı yumruk attı gözümün üstü şişti bı de yüzüme tükürdü yarın ise gideceğim yüzümde şişlik var çok kötü ağlıyorum. Bu sinirle bı daldım salona sen artık benim babam değilsin bunun hesabını soracagim bı daha bana vurursan öldürürüm seni dedim. İlk fırsatta bu evden gidicem bana bı daha vurursan dedim. Biliyorum babaya of denilmez ama bu dayağı haketmedim ben babamı severdim bugün itibariyle resmi davranicam aldığım maaştan iki yüz lira harçlık alıp gerisini babamın eline teslim ediyorum bende genç kızım istediğim gibi o parayı yerim ama babama veriyorum gezip tozmam yok sigaram makyajım yok marka takıntim yok. Ya biriktirdiğim 7. 000 lirayı da babama verdim ben bu yumruğu tükürüğü haketmedim. 6 yıldır acı çekiyorum sevdiğim adamla evlenmeme izin vermediler sevgilim kaç o zaman dedi ben babamin yüzü öne eğilmesin diye kacmadim 6 yıldır acı çekiyorum çocuk hala peşimde koşuyor ama dedim ilk fırsatta kaçıp gidicem çok fedakarlığın sonucu yumruk olmamalıydi hala ağlıyorum. Memur oldum atandım. İki ay sonra inşallah göreve başlayacağım. Ama yinede işten ayrılmadim ki 2 ay daha çalışıp babama eve katkı olsun dedim halbuki iki ay evde oturup gezebilirim bu yumruk hele bana tükürmesi çok gücüme gitti. Sevdiğim adam peşimde ilk fırsatta kaçıp gidicem değerimi anlar belki babam bugünü unutma
Güncellemeler:
+1 yıl
Babam az önce ben yatakta ağlarken yanıma gelip sarıldı ve öptü sen benim ilk göz ağrımsin babalar hem döver hem de sever bı daha kardeşinle tartışma dedi ben de döndüm yüzümü bakmadım babama vurdun tamam ama tükürmek niye dedim canım babam benim :(
Babam bana vurdu çok kötüyüm ağzıma geleni söyledim ne yapmalıyım kötü mü yaptım? Haksiz miyim?
15
8
Görüşünü yaz