Babam beni yolda sopayla dövdüğünde şikayetçi olmalı mıydım?

Antalya’ya götürdü otelde kalmak istediğim için otelin önünde yolun ortasında sopayla dövdü 2 kişi görmüş polis çağırdılar hapse girmesini istemedim ve korktum şikayetçi olmadım ama olsaydım tazminat alsaydım iyiydi çünkü olay beni çok yaraladı bana zatrn babalık yapmıyor yani üniversiteye gidiyorum anca yurda gönderir aparta çıkmak istediğimde napçak 3 erkekle mi kalacakmış apartta dedi. belki 2 şahit ve yokun ortasında olduğu için 100 bin lira alırdım

Güncellemeler
+1 yıl
Antalya’ya 6 kişi götürdü ailecek sadece otelde kalmak istedik diye cimrliğinden dövdü arabada kaldırıyodu tamam dedim arabada uyuyamadan da 2 saat bekledim kardeşim bana oturacak yer bırakmayınca ona koltuğu Çek dememle canavar adam ormandan sopayla gelip beni dövdü bu olayda bile beni suçlayanlara ezan okunurken dua ediyorum Allah ceza versin
Güncellemeler
+1 yıl
Şu aşağıdaki 2 iğrenç erkekten başkaları yorum yapsın lütfen arkadaşlar🌺
Babam beni yolda sopayla dövdüğünde şikayetçi olmalı mıydım?
Cevapla