Ayrıldığımız 2 haftada başkasıyla oldum aldatma sayılır mı çok kötü hissediyorum bunu bilmeli mi?

Sevgilimle son zamanlar çok sıkıntı yaşıyorduk. En son baya büyük bir kavga ettik ve ayrıldık. O anki boşluğumda birkaç gün eski sevgilimle takıldık ve gecelik ilişkilerim oldu. Dün böyle ayrılmayalım en azından bir konuşalım dedi bugün de barıştık. Şu an aramız gayet iyi çok özlemişim. Ama ayrı bile olsak o zaman için çok pişmanım. Aldatma mı oluyor bilmiyorum ama bunu ona söylemeli miyim? Eğer öğrenirse net şekilde ilişkimiz bitecek ama ben onu seviyorum ya.
Ayrıldığımız 2 haftada başkasıyla oldum aldatma sayılır mı çok kötü hissediyorum bunu bilmeli mi?
Cevapla