Beni pazardan al, hastahaneye götür şeker tansiyon kontrol edelim ( özel hastahane ücretinide ben ödüyorum), bizim oğlana öğretmeni bilgisayar al dedi sana zahmet uygun bişey al ve en uyuz olduğum bu sene kaplıca tatilini bana kitledi sözlüyüm ama düzgün bir konuşmayla yollarımızı ayırmam gerekiyor buna emin oldum
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kardes sen ciddimisin?
Evet ve maalesef
Sevgilinle konuş bu durumu uymuyorsa yolları ayır
Zaten şu anda aramız limoni bence bu bir fırsat
Eşinin annesi Fransız galiba iyi sömürüyor
🤣🤣🤣🤣 güzeldi
Alırız bir eig 😂
Dolsun sende
Evlendiğinde düşünemiyorum
Bende düşünemiyorum sinir katsayım yükseldi maddi durumları kötü diye sakin kalim dedim ama yeter sabrımın limitindeyim kalp kırmadan ayrılma zamanı geldi mütevazi ailesi olan birine kaderimi bağlıcam
Yani şöyle ki maddi durumları kötü olabilir ama bana her şeyi senden bekliyorlar gibi geldi
Yani misal hadi sağlık tamam da tatil ne alaka
Annemden kıskandı annem her sene 3 tatil yapıyor aralarında konuşmuşlar ne gördüysem ben oğlumdan gördüm yazın deniz kışın kaplıca ve dağ evi tatili yaşlanınca yaşamaya başladım demiş annem sonrasıda olan bu işte
Yani sen bilirsin senin hayatın , ama bana göre çok doğru değil
Yani o senin annen tabi ki bir şey yapicaksin daha evlenmeden bile bu şekilde kıskançlıktan yapmis
İleride akıl sagligin gitmesin sonra
Bence her iki cinsiyetin de ailesine de biraz sınır koymak lazım
İstersen konuş partnerinle durumu ama şimdi tamam diyip ileride başa dönmeyin yine sakıncalı biraz iyi düşünmek lazım
Aramız kötü zaten bu benim sorgulamama neden oldu dikkatlice geçmişten bugün bi before after yaptım ben neler yaşamışım kendi ailemin geçiminden sorumluyum abiminkinden biraz sorumluyum kendi harcalamarım var üstüne bunun ailesi bide bizim kurcağımız aile sinir hastası olurum ben düzgün bir ayrılma konuşması bulcam kalp kırmadan sonrası malum
Simdiden kaç
Evet aklımda
Işler ciddiye binerse daha fena olur evinde huzur olmaz
Anneye bak Firdevs yöreoğlu mübarek adnan ziyagili bulmuş bihterle söğüşlüyolar insan utanır
Maddi durumum iyi ama ben senin için çalışıp kazanmıyorum ailesinin durumu kötü diye görmezden geldimde bi yere kadar
Maddi durumla alakası yok bunun bildiğin yüzsüzlük herkesin durumu iyi olcak diye bise yok ama insan ağır başlı olacak nerede durması gerektiğini bilen haya sahibi aile kültüründe yetişmiş olcak. Bunlarda bu yok. Resmen paranla evlenecek belli. Çoktan kızdan soğumuş olman lazımdı
İlk başlarda basit şeyler diye dikkatimi çekmedi en son beni gönene bırakırmısın kardeşimle kaplıcaya gitcez dedi peki dedim 2 kişilik suit oda dedi receptiona sonra 10 gün dedi adam 5400 tl dedi damat gerisi sende biz kahvaltıya geçiyoruz dedi beynimden aşağı kaynar su döküldü para zerre umrumda değil ben bu parayı 5 günde kazanırım ama bunu talep etme cesareti bende olayı bitirdi annesi 2 gun sonra döncek aricak beni gel beni burdan al diye o anda dicem kocanı ara kapat
Küçük şey de istenmez edep kurallarına sığmaz bu. Sen teklif eder götürürsün ya da alırsın o başka. Ablam da evli benim. Enistemden tek kuruş boyle şey talep etmedik etmeyiz de ayıp denen şey var insanin biraz yüzü kızarır bu ne? Ne yaptıysa eniştem yaptı tatile goturecekse enistem hadi ailece gidiyoruz dedi odemelere ortak olmak istedik enistem kabul etmedi. Mesela fenalastim diyelim ozele goturecekse kendi goturdu ben odeyeyim dedim kendi kabul etmedi ve bu insan kac yildir ailemizin uyesi. Teklif edilmesi bile ayıp bi de damat sende diyo bu ne ya direkt kaç.
Maddi durumu sana denk, en azindan belli seviyenin üstünde gelirle çalışan bir kadınla birliktelik düşünürsen paran için sana bakmayacagindan daha çok emin olabilirsin. Bunlar melih bey takımı net yani!
Ya sorma kızla aram iyi iken umursamıyordum ben kendim zaten elibol biriyim hediye vermeyi severim ama bu durum isteğim dışında saçma şekilde gerçekleşiyor hayatımda böyle saçmalıklara yer yok aşk adamın gözünü ciddi kör ediyor ya bi düşündüm öylesine ben safmışım meğer
Kız ailece seni sogusleme derdinde sana değil parana aşık. Sen saf değilsin saf olan evi arabayı kaptırıyor üstüne tonla borçla. Bi iki bişe almakla hastaneye götürmekle vs saf olmazsın insanlık yapmissin onların derdi başka ama belli. Sen de fark ettin zaten hep bu zamanlarda tanırsın gerçek yüzler ortaya çıkar. Bence hiç vakit kaybetmeden yarin bitir ve kız ne yaparsa yapsın geri barışma asla asla ve asla!
Evet kesinlikle yarın bi ayrılma metni yazcam kalp kırmadan cinsel yakınlaşma oldu ama ne olursa olsun öldürmeye cesaretleri varsa buyursun hergün ölmekten iyidir ben bu şekilde yaşamayla zaten yaşıyor sayılmam
Aman zaten sen onu sevmiyorsun belli sevsen batmaz zaten
Pardon batmaz derken? Sevmek ile enayiligi birbirine karıştırıyorsun. Bi insan sevebilir aşık da olabilir ama bu durum olayları durup objektif degerlendirme yetkisini elinden almaz. Daha evlenmeden boyle talepler aileden başlamış gerçi evlendikten sonra da olmaması lazım ayiptir demek ki adamın kalbine değil cebine bakmışlar adam enayi mi de devamını düşünsün? Aşkta bunun yeri yok
Bence hiç para lafina girme senin ailen şunu bunu istedi gibisinden. Ben düşündüm ve ilişkimizde sağlıklı gelecek göremiyorum de öyle bitir eğer bu muhabbetlere girersen sen haksız cikarsin. Evlenmeden cinsel yakınlaşma olmasaydı ben hep karşıyım buna ama her yerden irtibatı kesersin bise olmaz tehdit gelirse de polise git ama sanmam
@bananapie gerekeni söylemiş saolsun
Babası biraz maganda tipli bir insan ama bence boş hava dediğini yapıcam durumu aynen böyle anlatıcam bu ilişkinin geleceğini hayal ettiğim noktada göremiyorum uzun zamandır düşünüyorum ve kararıma verdim hayatında mutlu diliyorum diyip kesip atıcam cinsel konularada girerse kimse sana zorla bişey yaptırmadı her yola başvurabilirsin dicem
Aynen öyle sen zorlamadın sonuçta. Karşına daha iyileri çıksın
Amin cümlemizin ilgin için teşekkür ederim
Hayırlı sabahlar
Böyle gidersen kaptan banka ile bacanak olursunuz
Tersim pistir bence uyanma vakti geldi
En güzelini yaparsın kaptan yoksa bir ceket bile kalmayacak
Hic katlanamam valla
Oha bildiğin kullanıyorlar seni inanamıyorum
Du artık limitim doldu
Sen nasıl katlandın bu kadar şeye, çoktan ayrılman gerekiyordu senin. Arkana bakmadan kaç
Katlandım çünkü sevgilim huyu suyu hoşuma gidiyordu uyum vardı son zamanlarda oda saçmalayınca sorgulamama neden oldu işte