Kendisi 38 yaşında fakat beni sevdiğinden emin olamıyorum. Neden böyle davranıyor?

23 yaşındayım ve bir şirkette çalışıyorum. Sevdiğim adamda 38 yaşında. Aramızda 15 16 yaş var farkındayım bunun yargılayacak olan varsa yargılasın fakat ahlaksız cümleler yazmasın.
İlk başta sevmiyordum işi öğretirken oldu ne olduysa özellikle bakışları. Bazen yürümeyim diye arabayla eve bırakıyordu. Şirkette böyle şeyler yasak biliyorum ben de onunla konuşmak için yanına gittim eve bırakabilirmisin diye rica ettim. Oda kabul etti her zamanki gibi. Ben ceketimi koltukta unutmuştum evin önüne geldim arkamdan geldi ceketimi vermeye
benden baya uzun 2 metre var sanırım ben 1.70 . Bu fırsat kaçmaz ne olacaksa olsun dedim ve duygularımı açıkladım sonra öptüm fazla yetişemesemde. oda beni belimden tuttu kucağına aldı ve öptü. Biri görecek diye korktum allahtan hava karanlıktı. Çok değişik bir moddaydım. İçimde bir yandan aşk sarhoşluğu bir yandan yaptığımın yanlış olduğu gibi düşünceler içine girdim. Değerdi onun için kimseden görmediğim ilgiyi ondan gördüm. Bir süre öpüştükten sonra bıraktı bende gülümseyerek eve girdim. Ertesi sabah mesaj geldi telefonuma aşağıdayım gel dedi. İşe beraber gittik arabayla. İş yerindeki arkadaşımız durumu farketti sanırım kulak misafiri oldum konuşurlarken çocukla mı takılıyon bilader dedi güldü. Oda güldü geçti. Ben bu gülüşmeleri ve bu sözleri duyunca ağlamak geldi odaya geçtim. Yüzüne bile bakmadım. Noldu diyip sordu hatta hiç cevap vermedim. Ama ısrar edip duruyor bu ne hal diye. Kahve almış getirdi onuda içmedim. Ben de böyle 3 4 gün surat asınca ve konuşmayınca bidaha sormadı konuşmadık 2 gündür.
Çok uzun oldu biliyorum ama benim ne yapmam lazım? Sevgisi yalan mıydı yoksa? Çocukla mı takılıyon bilader denildigi zaman neden güldü arkadaşını geçistirmek olamaz.
Kendisi 38 yaşında fakat beni sevdiğinden emin olamıyorum. Neden böyle davranıyor?
Cevapla