Merhaba 30 yasindayim. Eşim 24 yasinda gecen yil evlendik esimin maddi durumu iyi ama calismiyor Şu an ailesinin sirketi var arada yanlarina gidip geliyor. Bende avukatım bir hukuk merkezinde çalışıyorum. Ailem aramizda 1 yas var zannediyor evlenirken karsi cikacaklari icin ve utandigimdan soyleyemedim. Basta hersey iyi olsada yani yas farkini basinda fazla önemsemesemde Şu an her hareketi gozume batmaya basladi nefes alsin cildirir vaziyete geldim hergun tartisma cikariyorum bilerek. Sirketle surekli sehir disi gorusmelere toplantilara seminerlere kendi ismimi yazdiriyorum biraz olsun uzak olmak icin evden ve ondan.
Son gezide eski sevgilimde Bursadaydı bende is icin oraya gittigimde gorustum aradim gorusmek istedigimi soyledim oda kabul edince cok guzel bi gün yasadim hic eskisi gibi degildik cok mutluyduk o gun hic bitmesin istedim ( bu arada o evlendigimi bilmiyor soylemedim bende) . Eşimede is uzadi dedim pazarla baglagip 1 gun daha kaldim. Şu an aksamlari eve gitmek istemiyorum gece yataga girmek istemiyorum erkenden uyuyorum hergun bahane uyduruyorum yok karnim agriyor, yok reglim erken geldi yok su yok bu inanin ne yapacagimi bilemez haldeyim bi yandan da tüm duzenimi bozmak istemiyorum maddi olarakta manevi olarakta.
Ne yapacagim bilmiyorum ona ihanet ediyorum ama hic pismanlik hissetmiyorum en cokta bu uzuyor beni kötü bi insan degilim normal. sartlarda ama bilmiyorum. Psikologa danismayi dusunuyorum ama kimseyle paylasamadigimdan bu olanlari cildirmak uzereyim.
Son gezide eski sevgilimde Bursadaydı bende is icin oraya gittigimde gorustum aradim gorusmek istedigimi soyledim oda kabul edince cok guzel bi gün yasadim hic eskisi gibi degildik cok mutluyduk o gun hic bitmesin istedim ( bu arada o evlendigimi bilmiyor soylemedim bende) . Eşimede is uzadi dedim pazarla baglagip 1 gun daha kaldim. Şu an aksamlari eve gitmek istemiyorum gece yataga girmek istemiyorum erkenden uyuyorum hergun bahane uyduruyorum yok karnim agriyor, yok reglim erken geldi yok su yok bu inanin ne yapacagimi bilemez haldeyim bi yandan da tüm duzenimi bozmak istemiyorum maddi olarakta manevi olarakta.
Ne yapacagim bilmiyorum ona ihanet ediyorum ama hic pismanlik hissetmiyorum en cokta bu uzuyor beni kötü bi insan degilim normal. sartlarda ama bilmiyorum. Psikologa danismayi dusunuyorum ama kimseyle paylasamadigimdan bu olanlari cildirmak uzereyim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer