Kocamı eski sevgilimle aldattım unutamıyorum ne yapmalıyım?

2 yıllık evliyim, aşık olmadım ama çok iyi biriydi, evlendim ve 2 yıl sonra internetten eski sevgilim karşıma çıktı, bir süre yazışmadan sonra bir kaç kez görüştük. Kendimden tiksinerek söylüyorum ki bir kaç kez birlikte olduk. Evliliği bitir, her türlü kabul demeye başladı tuhaf bir şey ama beni eşimden çılgınca kullanmaya başladı gece yarısı arıyor mesajlar atıyordu telefonu nasıl saklayacağimi şaşırmıştım ve hemen sabahında arayıp istemiyorum dedim bir süre şansını zorladı sonra kararlı olduğumu anlayıp vazgeçti. Eşim beni gibi lanet birine aşık, her dileğimi gerçekleştirmeye çalışan, benim için çoğu insandan, yakınlarından vazgeçen bir kocam var. maalesef geçmişin yaraları, tutkusu, yarım kalmışlığıyla sarhoş oldum ve böyle bir şey yaptım. Aklımdan çıkmıyor, nasıl ve neden yaptım, her gün biraz daha nefret ediyorum kendimden. Kendimi asla affetmedim, affetmicem de bu utançla yaşamak zorundayım biliyorum. Kimseye elbetteki anlatamam, sizlerle paylaşmak istedim adi insanın tekiyim istediğinizi söyleyebilirsiniz
Kocamı eski sevgilimle aldattım unutamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla