• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkekler nafaka ödememek için mi boşanmak yerine aldatmayı tercih ediyor?

_ΛqresiF_
_ΛqresiF_ Takip Et
FenomenMaster Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
914
Yapay Zekaya Sor
Erkekler nafaka ödememek için mi boşanmak yerine aldatmayı tercih ediyor?
Cidden böyle çirkin hesaplar mı yapıyorsunuz? :/
Erkekler nafaka ödememek için mi boşanmak yerine aldatmayı tercih ediyor?
Cevapla
Aldatma Soruları Erkek Soruları Ödeme Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Sakinvetatlikiz
    Sakinvetatlikiz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    allah aşkına şunu diyen kullanıcıya cevap ver ya da sil siz nafaka alırken ne hale düştüğünüzü görmüyorsunuz. erkek 100 defa aldatsa, nafaka alan kadından daha onurludur. aldatmak erkeğin geninde var. tek caydırıcı sebep din. islam zinayı büyük haramlardan saymasa gayet normal bir şey olur. adam neyin kafasını yaşıyor ya neyin kafasını

    18
    46 Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      arkadaşlar ben neden linç yedim bana dislike atan bunca kullanıcı aldatma erkeklerin geninde mi var iyimisiniz siz?

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      yorumda tartışan diğer kişiler özellikle @cielos ve @alienwins haksızsınız sizle uğraşamayacağım gidin öte tarafa

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      @sakinvrtatlikiz erkek veya kadın fark etmez aldatan karakter yoksunudur

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @MassHsteria anlamadım beni etiketlediğiniz yerde ne dediğinizi

      Yorumla
    • xAntiSosyalz
      xAntiSosyalz
      +1 yıl

      o kendini avutuyor boş ver kim bilir kaç kez aldatıldı Allah bilir ailesinde de vardır

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Genetik ya da neyse duyguya kapıldım gibi bir bahane bulunamaz
      Aldatmak karakteristik bir özelliktir
      Hoşlanmadığım kişiden ayrılabilirsin bunuda özgürsün
      Ama aldatmak birini kandırmak işte bunu genete bağlayamazsın
      Yani genel olarak bahaneye sığınmışlar

      Yorumla
    • Deniz_uysal_67
      Deniz_uysal_67
      +1 yıl

      @Sakinvetatlikiz erkeklerin geninde aldatma var demişsiniz o yüzden dislike attım ben. Bu tamamen karakter meselesidir o zaman sizin dediğinize göre ben erkek olmuyorum.

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @Deniz_uysal_67 şunu diyen kullanıcıya cevap ver dedim ve o gizli kullanıcının yorumunu kopyaladım aşağılarda bir yerlerde bulabilirsiniz

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @MassHsteria evet ben aksini söylemedim zaten.

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @xAntiSosyalz anlamadım benim için mi diyorsunuz?

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Peki 100 defa aldatan erkek den nafaka olan kadın neden onursuz olsun
      Ben bunu anlayamadım 🧐

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @MassHsteria bakın bunu söyleyen ben değilim burada bir kullanıcı söylemiş ve bende sorana şunu diyen kullanıcıya cevap ver diyerek orayı kopyaladım ve neyin kafasını yaşıyor diyerek sinirlendiğimi belirttim

      Yorumla
    • xAntiSosyalz
      xAntiSosyalz
      +1 yıl

      herkes yorumu senin zanneti

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Anladım özür dilerim
      Ama onu normal sıradan birisi olamaz zaten kuyruk acısı insana bazen mantık dışı işler yaptırır
      Bunu yazan da o insanlardan birisi sanırım
      Tekrardan özür dilerim

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @xAntiSosyalz farkettim ve çok moralim bozuk :(( ama başta demişim zaten kullanıcıya cevap ver ya da sil diye bir tırnağı unuttum sadece

      Yorumla
    • Deniz_uysal_67
      Deniz_uysal_67
      +1 yıl

      @Sakinvetatlikiz pardon başa nasıl dikkât edememişim anlayamadım. Çok özür diliyorum sizden. Çok haklısınız bence de neyin kafasını yaşıyorsa artık.

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @MassHsteria yo sorun değil ama bunu kuyruk acısı olsa bile söyleyemez ve söylememeli

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      İnsan oğlu bu söyle tüm sınırları aşacak tek canlı insandır
      Ve gerçekten çok karmaşık yazmışsın
      Tamam diğer kullanıcıya Öfkeni dile getirmek istemişsin
      Ama onun kendisi gibi bir şey olmuşsun
      Bazen kendi kendimizi çok saçma bir pozisyona sokuyoruz 😂
      Gerçekten tekrardan özür dilerim iyi akşamlar

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @MassHsteria evet zaten linç yemek umrumda olmadı ama yanlış anlaşılma cidden çok berbat bişi anlayışınız için teşekkürler.

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Rica ederim tekrardan iyi akşamlar 😌

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @MassHsteria size de iyi akşamlar :))

      Yorumla
    • Matmazellz
      Matmazellz
      +1 yıl

      @Cielos bana mı o kadar küfürü ettin sen şimdi?

      Yorumla
    • Matmazellz
      Matmazellz
      +1 yıl

      @Sakinvetatlikiz bi kaç saat önce böyle bir şey okumuştum ve linçlemiştim ben seni mi yoksa onu mu linçledim hiç bilmiyorum ama şu an tekrar okuyunca farkettim ne demek istediğini 😂 yine de kusura bakma.

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @Matmazellz beni linçledin ben görüşleri sildim benim dediğim şeyler görünebilsin diye

      Yorumla
    • Cielos
      Cielos
      +1 yıl

      @Matmazellz Sana neden küfür edeyim anlamadım sen kimsin

      Yorumla
    • Cielos
      Cielos
      +1 yıl

      @Sakinvetatlikiz sen ne diyorsun anlamıyorum

      Yorumla
    • Cielos
      Cielos
      +1 yıl

      @Matmazellz Sana neden küfür edeyim ki ben

      Yorumla
    • Cielos
      Cielos
      +1 yıl

      @Sakinvetatlikiz Ayrıca niye ben haksız oluyorum bütün yorumları iyi oku çok sabrettim kendimi bozamamak için ama çok zorladı gerçekten dayanamadım karşımda olsaydı paramparça ederdim ama yapacak bişey yok olan oldu.

      Yorumla
    • xAntiSosyalz
      xAntiSosyalz
      +1 yıl

      sjdkdkdk

      Yorumla
    • xAntiSosyalz
      xAntiSosyalz
      +1 yıl

      geride kalıyor teknolojiden

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Kapat birader engelle bitsin bunu uzatarak bir sona varamazsınız ikinizde
      Bir kadınla çene yarışına girmek zaten sonuçsuz bi durum
      Kapat biraderim boş ver 😉

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Sonu yok zaten bu tartışmanın lütfen kapansın artık 🙏
      Herkese iyi akşamlar 😌

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Tamam biliyorum okuyoruz. Ama Her ikinizde öfkelisiniz konu kapansın bitsin
      🙏

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Siz TSK ya yazılın 2 niz de terörü bırak Avrupa’nın ya bu hırsla tamam lan 🤣🤣 oldu bitti kaptın hava alın 2 dk tv bakın 😌

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      ikinizde birbirinizi Şikayet edin ama burayı salın artık Bu sitrese değmez 😌

      Yorumla
    • barbershop
      barbershop
      +1 yıl

      Sen ne diyosun ya boş konuşmuşsun

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @Cielos niye mi haksızsın sen cidden haklı olduğuna inanıyormusun?

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      ben hala niye linç yiyorum ya oha

      Yorumla
    • Matmazellz
      Matmazellz
      +1 yıl

      @Cielos senin yazdıkların bana bildirim olarak geldi de ondan dedim.

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      buraya geldikçe sinirim bozuluyor bu nasıl bir linçtir hala devam ediyor

      Yorumla
    • MaviHayat34
      MaviHayat34
      +1 yıl

      Bu yoruma niye eksi verirler anlamam. Demek ki doğru söz acıdır

      Yorumla
    • Matmazellz
      Matmazellz
      +1 yıl

      @MaviHayat34 yorumu okuyanın geneli yanlış anlıyor.

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @Matmazellz evt yanlış anlaşılma uğruna 43 dislike yedim bunu gerçekten diyen kişi bu kadar eksi almamış.

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      bu yorumu yapan kişi 9 kişiden linç yemiş

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Uğurlusun el attığın yer bereketleniyor 😁😁

      Yorumla
    • Sakinvetatlikiz
      Sakinvetatlikiz
      +1 yıl

      @MassHsteria ben dimi :D

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • yasemin0022
    yasemin0022 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 90%
    +1 yıl

    Alt sınıf insanlar aldatır ve aldatırken nafaka akıllarına bile gelmiyordur! Alçak ve aç gözlü olduğu için aldatır, aldatmaya nafaka ne alâka? Çok alakası ve aldatan taraf kusurlu sayıldığından maddiyat açısından daha çok kaybı olur ve velayeti bile alamaz. Aldatmaya sürekli yeni bahaneler ekliyorlar yav.

    9
    8 Yorumla
    • yasemin0022
      yasemin0022
      +1 yıl

      aldatmak isteyen erkeklerin bahanesi bitmez!

      Yorumla
    • istebirinsanim
      istebirinsanim
      +1 yıl

      Esimolsan sana tapardim. tanri gibi güzelsin

      Yorumla
    • Cielos
      Cielos
      +1 yıl

      Yasemin yalan söylüyor hiç güzel değilsin 😂

      Yorumla
    • Milleplateaux
      Milleplateaux
      +1 yıl

      Mavi kanlı Yaseminzade ayak takımını analiz ediyor.

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Aldatmak erkeğe özgü bir şey değil sadece
      Kadında aldatıyor
      Karakteri eksik kadın ya da erkek aldatır
      Bunu sadece erkeğe bağlamak yanlış bir görüş

      Yorumla
    • Matmazellz
      Matmazellz
      +1 yıl

      @MassHsteria evet kadınlarda aldatıyor ama soru başlığında şu an erkek var ve mevzumuz erkekler bu yüzden kadın yazsak alakasız olur.

      Yorumla
    • MassHsteria
      MassHsteria
      +1 yıl

      Bu aslında karakter işi kadın veya erkek değil ama arkadaş topu direk erkeklere atmış
      Yani matmazel tek suç Behlül de değil 😌

      Yorumla
    • yasemin0022
      yasemin0022
      +1 yıl

      @Milleplateaux asalet ve asillik ne alâka? aldatan insanın seviyesi düşüktür! alt sınıfa kendi düşürür kendini! kaliteli olsa aç gibi davranıp aklı o tip işlere çalışmaz! aldatan insanlar rahatsız olur bu yazdıklarımdan!

      Yorumla
  • ozgur00000
    ozgur00000 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl

    Hayır her erkek değil, gerçek sevgiyi arıyorum, karşımdaki bir şey istemezse nafaka gibi daha iyi olur anlaşmalı olumlu boşanma daha doğru. Kadın çirkin hesaplar yapmışsa, ondan sonra insanoğlu çirkinleşiyor maalesef. 🤔☹️😏 Keşke ayrılıklar olmasa, herkez mutlu olsa. 🙂

    1
    0 Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Nafaka ödemeyi istememekten çok, evdeki kurulu düzeni bozmak istememekle ilgisi var. Bu dediğim gecelik kaçamak yapan için değil tabii, sevgilisi olup ikinci ilişkisini evliliğe paralel götürenler için.

    0
    1 Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      EİG için teşekkürler, sevgili @_ΛqresiF_ , 3 kişi dislike atmış olsa da...

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

69

Cevap

147

Cevap

  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 86%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    Ne kadar cahilce ve sığ düşünceli (akıl süzgecinden geçmemiş) dimağlardan dökülmüş cümleler bunlar!! Allah aşkına boşanmalarda nafaka, maddi manevi tazminat ve diğer cezai yaptırımlar kusurlu taraftan talep ediliyor. Aldatma mutlak kusur olduğuna göre nasıl oluyorda nafaka vermek istemeyip aldatıyor erkekler! Aldatmak karakterli insan işi değil bir defa bunu netleştirelim ikincisi evlilik kutsal bir kurumdur nafaka, boşanma ve buna benzer hesaplar mide bulandırıcı. İşin komik tarafı ise aşağıdaki görsellerde..

    Nafakabaşı
    Nafakabaşı
    ..
    ..
    ..
    ..

    Daha buna benzer bir sürü görsel var. Bu durumda biraz hemcinslerinize çemkirmeniz daha doğru olmaz mı?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aldatmaya bir kılıf daha bulundu nafaka ödememek. Aldatmanin bahanesi olmaz. Ayrica bir erkek aldatıp bosanmiyorsa sebebi nafaka degildir. Evdeki duzen bozulmasın diyedir. Evde duzenli olarak iliskiye girebilecegi biri var baska kadinlar disinda bu secenegi neden yok etsin?

    Arkasini toplayan, yemegini hazırlayan, camasirlarini yikayan ütüleyen biri var. Bu hizmetten neden mahrum kalsin?
    Coluk cocukta varsa anne baba ayri kalmasin diye ayrılmama baska sebeplerden biri.

    Her zaman soylerim. Evlilik erkege yarar kadina degil. Evlilikte erkegin hicbir seyi degismez. Annesinin bosalttigi koltuga eşi oturur. Annesinin yaptigi cogu hizmeti kadin devralır. Evlilikte erkek icin cok bir sey degismez.

    Ama kadin icin buyuk sorumluluklar demek evlilik. Ev işleri basina kalır, cocuklar ustune kalir, evdeki koca bebege bakmasi gerekir. Erkekler bosaninca bosluga duserler. Bugune kadar bosanipta uzulen kadin gormedim. Hepsi bir oh cekiyor dunya varmis diyor.

    Erkekler evliligin kendilerine yararli oldugunu fazlasiyla farkindalar, evliligin kendilerine olan faydalarini farkindalar. Bu faydalari ve kurulu düzeni kolay kolay birakmak istemez bir erkek eger aralarinda cok buyuk sebepler yoksa. Sadece aldatma uzerine konusuyorum.

    Ha gurursuz hemcinslerimde var. Kac kere boynuzlanmasina ragmen erkektir yapar, erkek cok eşli, benden sıkılmıştır diyerek aldatmayi normal goren, kocasının zina etmesini normal goren hastalikli dusuncelere sahip olan kadinlarda var. Bu sorunun altina kadinlar tarafindan yapilan bazi igrenc yorumlar gibi. Bir insan bu kadar aşağıya düşmemeli. O erkek senin aldattigini öğrense aldigin nefesi sana dar eder. Bazi kadinlar cikip nerdeyse beni aldattigin icin cok minnettarim, cok hosuma gidiyor diyecek kadar tuhaflar.

    1
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    Öyle boşanınca daha çok zarara girecek. Bence sebebi o değil ki. Çoğu aldatan kişiler eşlerinden mutlu olmayan ve kendi kafalarınca sen öyle olmazsan böyle yaparım diyen öz güven eksikliği yaşayan insanların durumu. Farklı olarak ise herhangi bir kadın ortamında bulunmamış, karşı cinsle muhatap olamamış silik kişilerin yaptığı bir durumdur. Onun dışında olanları da başka soruda uydururum artık.

    7
    0 Yorumla
  • ilyess
    ilyess Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Biri aldatan kadın sorularını paylaşmış aldatan erkenlerin daha fazla olduğundan bihaber herhalde..
    Mevzu nafaka değil evde hazır kadın bekliyor nasılsa. Neden toplumun gözünde boşanmış erkek olsun, neden evde yemeğini temizliğini eksik etmeyen hizmetçi gördüğü kadından olsun ki? Nasılsa dizini kırıp oturan kadın her haltı yiyen erkeğe o erkektir yapar gözüyle bakacak. Sözde ataerkillik adı altında bacak kadar çocukları bile bu aciz zihniyetleriyle yetiştirmeye devam eden aciz kadınlar görüyorum. Onların sayesinde bu ortadoğu zihniyeti bizim yakamızdan 100 yıl daha düşmez.
    Kadınları aşağılayan ne dinimiz ne de ırkımız; yalnızca bu onursuz ve aciz zihniyetimiz.
    Son olarak dışarda her haltı yedikten sonra evde karısına beş karış surat gösteren şeref. sizin donunu bile alın ona mübah. Kadın yapınca namus naraları atıp erkek yapınca göz yummak yok.

    2
    0 Yorumla
  • Eslimnaz
    Eslimnaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl

    Bir kadın olarak ben nafakaya karşıyım ya abi sonuçta biri kafana silah dayamıyor ki o masada evet demen için madem dedin biseyler olmadı bitti çocuk varsa alır çocuğun eksiğini ıvır zıvır ını geri kalanı boş zaten hani niye ekstra nafaka bilmem ne versin adam sanki kafasına silah dayadı da evlendi sonuçta bir yaşanmışlık vardır gerek yok böyle çirkin şeylere erkeklerde bence bu yüzden aldatmıyor her gece başım ağrıyor dırdırına felan maruz kaldıkları için veya boş kıskançlık krizleriNden buNaldıkları için bence karakter meselesi bu ama aldatmaya da kesinlikle karşıyım yürümüyor sa bitir gitsin 😉

    1
    0 Yorumla
  • AciTRaiN92
    AciTRaiN92 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 91%
    +1 yıl

    Aldatmayan adamdan da anlaşamadığı için boşanan kadınlar neden nafaka istiyor onuda desene hiç bir erkek hayatında nafaka gibi küçük hesaplar yapmaz adam seni aldatmışsa diğer kadını da seninle aldatmış eşin senden ayrılmak istemiyorsa seninle ömür geçirmek istiyor diğer kadın ile ise gönül eğlendirip yol veriyor ama sen öyle ince planlar yapan şüpheci bir kadınsın ki ayrılıp nafaka almayı düşünüyorsun adamın aldatmış olması ayıp olabilir bir kerelik bir şey dir pişman etmişsindir zaten ama senin nafakayla ayrılmak istemen daha çok ayıp adam bir ayıp yapıp pişmanlığını affını ister ama sen bu ayıbı marifet gibi adamın ömrü boyunca her ay nafaka alırsın çok güzel dimi böyle

    1
    40 Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      👍🏻🙏🥰

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Kadında bir kere yapsın o zaman. Ayrılmak istememesinin sebebi nafaka vermemek. Madem bir kereliğine yapıyor kadında yapsın.

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      Yorumumu tam okuyup anlamışsınız bile ama neyse sizin düşünceniz

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      Boşandıgın adamda neden para alacaksın ki git babandan iste veya calıs hayır sever sgk kurumumu boşandıgın adam yine evlenicek yeni eşine yedirwcek parasını giden eşe değil gittiysen basının caresini düsünüpte gidiceksin adam kovmadıysa tabi

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @Hkn_Trg senin karın ağrın niye. Kemik atan oldu mu. Sazan gibi atlama herşeye. Aldattiysa nafakayı ödemek zorunda. Kadını aldattığı kişiyle evlenecek ve ve eski karısına büyük kabahati olduğu halde nafaka ödemeyecek? Maaşının 3/2 sini vermeli ki aldatmasinin bir bedeli olsun. Bakalım o zaman evlendiği kadın tahammül ediyor mu bu adama yoksa tekmeyi basıyor mu.

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      çalışmıyorsa nafakayı nasıl öder ve her dönem gidip ödenmedi diye şikayet edecek sonra adam hapse girecek sonra cıkıcak psikolojisi bozulacak ve diyecekki nasıl olsa hapse giriyorum bu işi çözmem lazım diyebilir engel olunabilirmi hapse girmesi umrunda olmadıgı gibi çözüm üretmesi icinde engel olamassın mantıksızlık sonucu sorun olusacaktır hemdi ciddi bi sorun

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Neyi okuyayım açık açık erkek aldatsin diyorsun bir kereden bir şey olmaz. Kadında yapsın durumlar esitlensin boşanmayın o zaman. Başkalarıyla yaşayın ama yine evli kalın ha.

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      yeni evlenip hayat kurmasına engel teskil edecek eski ese ödenen nafaka napıcak yeni karısını calısırıp eski ese nafakamı ödeyecek bu adam birde 3/2 si nerde yazıyo bu

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @Hkn_Trg o zaman aldatmasın bak çözüm basit. Adam aldattı boşadı diye öylece yeni karısıyla güllük gülistan yaşamasına izin vermez mahkeme. Aldatacaksan evlenmeyeceksin.

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      adam aldatmıs fakat kadında kocasına kadınlık yapmadı ise nolacak ispatlarsa burada sorun sadece takısal aldatmamj hani evlilik kırumunun icindeki kaideler adama kahvaltı hazırlamamıs ütüsünü yapmamıs güler yüzle karsılamamıs adamı muhatap bile almamıs tamamen kendi ailesine adapte olarak yaşamıs kadın adamı insan icinde kücük düsürmüs ve adam sonunda baskasına meyil etmis söz konusu sadece adamın aldatmasımı peki neden olan ağır diger suclar etken sebebler değerlendirmede öyle kolay ve basit değil evlenirken iyi günde kötü günde deniyor adam evine bakıyor ona ragmen eşte nankörlük ve bencillik hakim konunun en sonu aldatma bası ve evlilik gidisat adam tüm bunları ispatlarsa aldatma hafif kalır o aldatma olmazki

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      Sadece zevksel gönül eglendirme kacamak, vb aldatma durumlarında senin dediklerin gecerli olabilir sanırım

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      birde söyle bir durum var adam 5 yıl önce aldatıyor kadın boşanmıyor davada acmıyo 10 yıl sonra kocam 5 yıl önce aldatmıstrı diyor hakimde diyorki ozaman neden dava acmadın menffat ve cıkarsalıkk görüp son 6 ayda olan suclarla değerlendiriyor bilgine

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @Hkn_Trg aldatma aldatmadir. Evlendiği karısı evli bir adamla olup diğer kadını rencide ediyorsa, evli bir adamla birşeyler yaşamayı göze almışsa ödesin. Adam da kadında serefsizdir. Konu erkeğin aldatması ve nafaka. Aldatan kadınlar değil mevzu. Erkekler. Bu zamana kadar eşine kadınlık yapmayan kadın hiç görmedim ama güzel bir karısı olupta, severek evlenip, bir kereden bir şey olmaz diyip aldatan adam çok var. Çoğu erkek hala kendisini bekar delikanlı sanıyor. Aynı anda 4 kadınla olmak istiyor. Nafaka aldatılan eşin hakkıdır. Çalışıp çalışmaması eski kocayı ilgilendirmez. Aldatmanın bedeli, eski kocaya ceza nafaka.

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      sen bu konuda yaralısın sanırım çok fazla bilinçlisin erkegine hizmet etmeyen kadın görmediysen kendin acından psikolojinde yorum yapıyorsn diyebilirim nafaka için evlenen ve gelecek icin bolca cocuk yapan kadınlardan da haberin yoktur kadın pek rencide olmuyo aksine zaten boşanmak icin sebep aradıgı ilgi dıymadıgı adam icin bahanesi olusuyor siz kadınlar evlenip boşanınca ne olursa olsun nafaka istiyorsuz zaten. aldatma konusu haklı sebebi dogurtmak icin kullanılan bi yol haline geliyor takısını kullanmak cok göreceli kocasına kadınlık yapmayan ilgi şevkat göstermeyen sevmeyen ama seviyormus gibi yapan her kadının olası basına gelecek seylerden biridir

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      sgk lı işte calısıyorsa nafaka biraz zor oğlu varsa ona cıkar en kötü ihtimalle tazminat öder 15 veya 20 bin

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      kadına nafaka ödeyeceksem hayatımın geri kalanı ona bagımlı gecer benden kırtulmak istemedgini düsünürüm cünkü ben ona nafaka ödeyerek yeni bir hayat kuramam ona amade yasarım , sonunda oğlan kardesi veya abisi isin icine girer bir nafaka derken işler nerelere gider aile kardesine sahip cıkmak istyorsa gecmis koca üzerinden değil kendi imkanlarıyla sahip cıkmalıdır akıl verip yönlenmdirmelerin sonucu muhataplıklar dogurmazmı? her türlü buda bir gercektir

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @Hkn_Trg şu zamana kadar sadık tek erkek görmedim. Bir tane bile. Hep diziler kitaplar. Gerçek hayata bakınca erkekler hayal kırıklığı yaşatıyor. Yapamıyorlar ne olursa olsun mükemmel dört dörtlük kadınla da evli olsa kafa hep disardakinde. Bir erkekte dışardaki kadını elinin tersiyle itsin hiç görmedim. Kadın daha nasıl sevsin. Siz nasıl kadınlarla evleniyorsunuz. Fingirdek, oynak kadınlarla evlenmeyin o zaman. Ben oynayan kadın seviyorum diye evleniyorsunuz. Sonucunda aldatıyor. Ya da nafaka istiyor. Evlenceginiz insan hayat arkadaşı da olmalı, fingir fingir olanların peşinden koşmayın ne diyim. Erkekler şanslı fingirdek olmayan çok kız var ama aldatmaya erkek yok

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      @Edatekn benim yaptığım yorumda aldatmayan erkek te var kardeşim ayrıca benim sorduğum sorulara bakarsan ki daha iki soru sormusum daha dün tanıştığım güvensizlik sezdigim kız için bugün görüştüğüm de iyi ki güvenmemisim diyorum

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      inan benim eşim dört dört değil 1/4 olsaydı olurdu

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      Yani sadece erkekler aldatmiyor napim daha dün tanışıp yalanlarına inanır gibi olduğum kızı bugün dövüp öldüreyim mi senin düşüncen öyle gibi feministce savunduğun hemcinslerinden bir tanesi karşısında kini aptal yerine koymaya çalışıyor resmen

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      evleneceginiz insan hayat arkadası olmalı %100 katılıyorum sana ama insanları bilemiyorsunuz senin düsünce yapında olmayan o kadar cok kadın varki bilsen kendi ırkından nefret edersin sende haklısn

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Sen kendi açından bakıyorsun da soru erkekler diyorum erkekler. Onların aldatması. Tek derdiniz kendinizi aklamak. Erkekler tam bir tilkidir. Kurnazca hem aldatma hem idare etme peşindesiniz. Aldatmayan erkek diye bir şey yoktur. Fırsat buldumu evdeki aklına gelmez vicdan yapmaz hemen işe koyulur birde evdekinden anlayış bekler. Kadında bir kereliğine beğendiği başka adamla olsun o zaman. Heyecan yaşasın. Değerli olduğunu hissetsin bari. Sadece erkekler değil kadında yapsın bunu

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      Dün otururken telefonuna gelen mesajlara cevap vermeyince aramalara da cevap vermedi kim diye sorduğum da bı aile dostu demişti adam için bugün tesadüfen onun yanına giderken adamla karşılaştım o adamın o adam olduğunu bilmiyordum bile muhabbet ederken konuşurken söyledi askermis adam 3 gün önce tanışmışlar birliğine dönecekmis gitmeden görüşürüz diye geldim ama işten çıkmasını bekliyorum filan diye anlattı herşeyi dün akşam benimleyken ona ailemle sahildeyiz demiş ondan bakamadım filan demiş adamada diyemedim kardeş o kız sanada banada gelmez Allah'ın dan bulsun diye asker sonuçta yazıktır

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      Eda seni aldatmıslar bence

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      biri senin erkeklere olan güvenini bitirmis ön yargı yapmıssjn hem cinslerini direk koruyorsn sebeplere odaklanmaksızın yaran var büyük ihtimal ama adam dedğin gibi tilkiyse o iş yaş nafaka ödemez

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      Ayrıca bizi dün tanıştıran arkadaşlarımdan aldığım bilgi de kanka o kız eski sevgilisiyle mesajlasiyor sorduk hayırdır umut varken ne oluyoruz diye filan eski sevgilisi için oynuyorum onunla aldattı beni böyle hiç ummadığı zamanda bırakıcam demiş arkadaşlara yani aldatma burada da var eski sevgilisi denen şahısla hem beni hem diğer adamı aldatıyor bizimle de eski sevgilisi denen şahsi aldatıyor ama kız dürüst dimi bişey yapmamış oluyor

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      Ben ne yaptım biliyor musun hiç bozuntuya vermedim arkadaşlarla görüştüm bu da herhalde asker olan adam la görüştü bir kaç saat sonra yanımıza geldi haberim yokmuş gibi bir şey bilmiyormuş gibi davrandım belki anlatır diye ufak ufak sorular sordum ama baktım anlatmıyor dizili yalanlar geliyo hayırlısı dedim geçtim bir daha muhattap olur muyum kesinlikle olmam

      Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      @AciTRaiN92 zaten inanmamıstım whatsaptaki son görülme vs uyuya kaldım genel kadın aldatması 🤣 gecmiş olsun birde evlenceksin sonra boşanmak icin bahaneler arayacak ve nafaka isteyecek senden sonra cünkü her boşanan kadın istiyor

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      Yani çok ön yargılısın ya erkeklere karşı bende kadınlara karşı çok güvensizim genelde de haklı çıkıyorum bu konuda bende tüm kadınlar için genellememi yapayım hepiniz aynısınız kadınlar tam bi tilkidir mi diyim her insan aynı değildir empati yeteneğiniz yoksa herkesi kendiniz gibi düşünmeyin hayatlar yaşantılar her zaman farklıdır ince çizgiler vardır bende çok güveniyordum eskiden ama eskiden benide en güvendiğim yerden kırdılar güvenemiyorum şimdi ama ön yargılıda değilim güvenmek için şans vermiyor da değilim

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @Hkn_Trg hayatımda şu yaşıma kadar kimse olmadı. Çok şükür aldatilmadim. Bunları yaşayan kişiler yakın arkadaşlarım ve tanıdıklarım ve akrabalar. Adam gibi adam yok. Uzaktaki de aynı yakında ki de. Erkekler tam bir tilkidir. Kolunu kaptirirsan her şey biter. En iyisi hiçbir erkekle olmamak hepsi aynı. Hem cinslerimi direk koruyorum çünkü karşı cinsin ne kadar uyanık olduğunu biliyorum. Tek amaçları çok eşlilik. Birini alayım 1 ay sonra yenisine gideyim kafası. Ukala, kendini beğenmiş, çocuk çocuk hareketler yapmalarına cabası

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      @Hkn_Trg yani ben daha dün geceden isgillendim bugün tüm foyasını öğrendim tamamen fiyasko yanıyorum yanıyorum da haklı çıkmama yanıyorum bir kere olsun yanılayım o doğru insan çıksın karşıma da her şey bi değişsin dengem Şaşsın ama hayat hiç şaşırtmıyor nasıl tecrübeler edindiysem artık hisslerim ne kadar kuvvetliyse

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Sen tamamen bireysel bakıyorsun. Bulmuşsun birtane dansöz gibi kızı tüm kızlar aynı sadakatsiz diyorsun. Senin kız ne olduğu hareketlerden belli eder zaten. Diyorum ki fingirdek kızla olma. Normal kızla, oturup kalkmasını bilen biriyle olun.

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      @Edatekn zamanın varsa benim yorumlarımı da oku kardeşim çok genelleme yapıyorsun hemcinslerinde melek değil hani

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      @Edatekn sadece bir değil ki benim senin yaşına kadar ilişkim yoktu senin yaşındayken bir ilişkim oldu evlilik yolunda düzgünce giderken 4 yıllık ilişkinin bir hiç oldugunu öğrendim ailelerimiz tanıştı isteme olucaktı kızın okul arkadaşıyla tesadüfen karşılaşıp beni 4 yıl boyunca nasıl aldattığını fotoğrafla kanıtlaya kanıtlaya gösterdi öğrendim kıl payı kurtuldum yani nasıl güveneyim ben şimdi karşı cinse

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Hemcinslerim melek değil zaten. Sorunun hemcinslerimle alakası da yok ama neyse. Ülke deki her erkek türk kizlarinin ne kadar sadakatsiz, iğrenç birisi olduğundan bahsediyor. Ve bakıyorum da akranım olan erkekler her bir yanı farklı oynayan kızlarla takılıyorlar, bakıyorum onlara her şey normal gözüküyor ama buralarda onlara nefret kusuyorlarmış ya. Sizi aldatmayacak kız bellidir duruşundan, hareketlerinden. Bir kıza cilveli diye bakarsan, o kız cilvelidir seni bu yöntemle elde etmiştir. Ve yine bu yöntemle başkasını da elde eder. Seçtiğiniz kıza bir bakın, sakince uzaktan inceleyin insanlara tavrını neyin nesi bu diye.

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      Ondan sonra da kiminle denediysem olmadı her seferinde bu kız tamam ya iyi aile kızı işte tamam bu olur dediğimin başka başka pislikleri çıktı hatta bi ara lanet ettim anneme dedim sen bul bulduğun kızla evlenicem dedim iyi güzel buldu eyvallah 5 6 ay görüştük filan kızla evlenicem yani evlilikten beklentilerini soruyorum kız hiç bir şey söylemedi seninle birlikte olmak bana yeterli dedi düğün filan istemiyorum dedi evine gitti ertesi gün geldi hiç beklemedigim anca konusunu dahi açmadan pat diye surda düğün istiyorum şu kadar bilezik istiyorum şu kadar takı istiyorum evimiz surda olsun en az 3+1 kiralayalım annemler kalmaya gelir misafir gelir filan sayıyo pardon da dedim dün sordum sana bir şey istemiyordun bugün ne değişti dedim annem bunları söyledi dedi he seninle değil annenle evleniyorum yani sen kendi kararlarını veremiyorsun annen seni yönlendiriyor anladım anneni yarın akşam çaya çağır da arada aracı olmasın söyleyeceklerimi ona söylerim ben sen muhattabım değilsin artık dedim gönderdim

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      Ertesi gün de annesine olmayacağını açık bir dille ifade ettim evlilik iki kişi arasında olur ne benim annem nede siz karışabilirsiniz dedim istekler neyse yapılabilir dert değil ama evlendikten sonra o borçları ben ödeyeceğim siz değil kızınız ile ben sıkıntı cekicem sizin ruhunuz duymayacak ben o düğüne vereceğim 70 80 binle hem başka yerde daha güzel bir düğün yaparım hem balayında kullanırım hem evimin eşyasını dizerim falan filan herşeyi açık açık söyledim istedikleri takılar zaten 180 bin filan tutuyor ev alacağım yerde niye ömür boyu kiracı kalayım onları yapana kadar direk nikah kıyarım nikah salonuna zaten 100 kişi giriyor çağırırız yakın çevreyi oldu bitti ne güzel işte ordan balayı sonra kendi evinde sin yani bir düğün için tonla borç ödeyip birşeyin sahibi olamayacağına en azından ev aldım onu ödüyorum dersin

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      Senin yaş grubun yani Z kuşağı öyle olabilir bizim yaş grubumuz 80 li 90 lı yılların çocukları tamamen farklı bir jenerasyonuz bu dün tanıştığım kız da duruşundan giyimin den konuşmalarından aldatmayacak gibiydi çünkü annesi rahmetli babaları yok kız namusuyla çalışıp kardeşleriyle ev gecindiriyor diye tanıştırdılar benide bende dedim helal olsun o kızla olur ben kardeşlerine bile destek olurum abilik yaparım diye de düşündüm ama yok yani hiç göründüğü gibi masum değilmiş taniyamiyoruz artık insanları kardeşim tavırları konuşmaları tamamen avını canım yerine koymak için miş yani onuda öğrenmiş oldum

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Aldatmayip parasıyla evlenmek isteyen kadında çok. Bunlara bir şey diyemem. Düğünde bilezikleri takıp kankalariyla oynamadan yapamayan tipler bunlar. Amacı akrabalarına gösteriş yapmak, herşeyi tam, dört dörtlük düğün yapmak isteyenler -senin tanıştığın kızı bilemem onun için demiyorum bunu- güzel olsun özene bezene evleneyim diye değil. Konu komşu, akrabalara gösteriş sadece. En iyisi olduğunu kanıtlamaktır. Ama senin tanıştığın kız annesini dinlediği içindir muhtemel.

      Yorumla
    • AciTRaiN92
      AciTRaiN92
      +1 yıl

      Ben hayatıma öyle her gördüğüm kızı almadım her gördüğüm le de biseyler denemedim toplasan 5 ya da 6 kişi ama güvenimi tamamen sarstılar yani doğal olarak yinede hiç kimseyi genellemeye katmiyorum umudum var yani illaki çıkar karşıma biri ezberlerimi bozar diyorum

      Yorumla
  • VivaDaCoulpe
    VivaDaCoulpe Takip Et
    Bilge Yaş: 48 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 485 cevap paylaştı.

    Medeni Kanun zina yapan kadına nafaka ödenmez der
    Yargıtay kadın zina yapmış bile olsa, boşanma ile yoksulluğa düşüyorsa nafaka ödenir der
    Zina yapan kadın nafaka alıyorsa, aynı evi paylaşmaya katlanamayan ama paraya gelince alan, lafa gelince ayaklarımın üzerinde duruyorum diyip eski kocası nafakayı ödemeyince donuna kadar alacağım diyen, hatta işsizse bile ödemeyince 3 ay hapse atılan adam olduktan sonra
    Bunları yapan gururlu ve ayaklarının üzerinde mi duruyor🤔🤔🤔
    Sadece erkek için değil her iki cins için de aldatmak karaktersizlik ve şerefsizliktir.
    Ama hala erkek diyorsanız da şunu düşünün. Erkek kimle aldatıyor, aldattığı kişi bekar mı? Araştırın bakalım altından neler çıkacak?
    Erkek kadın istemedikten sonra bir şey yapamaz.

    0
    0 Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    nafaka kadınların dünyasında nasıl algılanıyor bilmiyorum ama erkekler aleminde şöyle bir algı var. hakim ne karar verirse versin. vicdanlarda na adilane bir değerlendirmesi var nafakanın. acıklayım. öncelikle kişi bekar bile olsa nafakaya kotu bakıyor. cagdısı diyor. ve sadece kadınlara yönelik olmasına da içten bir kızma hali var. sebebi ise artık kızlarında bosanmalarından sonra hayatlarının eskisi gibi zor olmaması. dul olmak artık ayıplanıyor fazla. gidip calısabilir. ama bir evlilik ne kadar erkekin aleyhine de bozulsa. yani bosanmak için erkek haklı gerekcelere sahip de olsa hakim amca illa ki kitlicek nafaka adama. kimsede durduk yere maasından kesıntı istemez. o yüzden aman diyor evlendik. caktırmadan yapalım capkınlık nafaka sırtımıza kambur olur sonra diyorlar. bi de ömür boyu ya. o da kötü. senin paranla hayatını yasayan kadınlarda bi de bazı erkeklere gurur yaptırıyor.

    0
    0 Yorumla
  • TeslaDaVinci
    TeslaDaVinci Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 97%
    +1 yıl

    Aldatma tek tarafli degildir. Kadinda kendisine bakacak birini bulamayacagindan ayrilmak istemiyor kocasini boynuzluyorsa bunuda hak gormemek lazim. Gunumuzde gorunmeyen bir iliski agi var. Cocuklarin gercek soyagaci yakinda belli olmaz. Neden mi? Git gide ahlaksizlasiyoruz ve bunu modern bir z kusaginin kendi insiyatifine birakiyoruz. Bize cocuklarimizin psikolojisi bozulur diye bagirmayin dovmeyin diyorlar. Sorumsuz bir genclik ailelerinden daha fazla internete bagli. Allahin varligini ogretmeyen anne baba dindar olsa ne olur? Sonra biri cikar erkekler nafaka vermemek icin mi aldatiyor? Ben aldatmam o sebepke ama sirf hayatim boyunca bir kadini beslemek icinde yasamam. Bana maddi bagimliligi olmayan kadin lazim.

    0
    0 Yorumla
  • Milleplateaux
    Milleplateaux Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Boşanınca evinden çıkmak zorunda kalmak, aile mahkemelerinde ikinci sınıf vatandaş muamelesi görmek, çocuklarına yabancılaşmak, ömür boyu görüşmesen de nafaka ödeme, vs. tehlikeleri olunca bazı erkek yapıyor.

    Ama erkekler eğer boşanmak istiyorsanız boşanın. Boşanma pahalıdır ama her kuruşuna değer.

    Hah bunun bir de bizzat kendi boşadığı eski kocasından aldığı nafaka sürsün diye ikinci eşiyle evlenmeyen kadın versiyonu var tabii ki.

    1
    1 Yorumla
    • theumbrellaacedemy
      theumbrellaacedemy
      +1 yıl

      Yanlış aslında çünkü aldatsan da onları yaşıyorsun. Çözüm basit BAŞTA EVLENMEYİN.

      Yorumla
  • anonimdekim
    anonimdekim Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 700 cevap paylaştı.

    İnsan oğlu kendi dengesini kendi bozdu.

    Yanlıştır ancak ne bekliyordunuz ki?

    Televizyonlarda kadının beyanı esastır diyen bakan vardı bu ülkede. Kadın aldatır, kocası boşanma davası açıyor ama nafakayı erkek ödüyor. Bu durumlar varken normal. Anormal ama normal.

    Pozitif ayrımcılık adı altında dengeyi kaybettiler. Herkes birbirini aldatıyor, ayrılmıyor çünkü ömür boyu nafaka var.

    Bu millet kendi kendinin sonunu getiriyor.

    1
    0 Yorumla
  • cicimod
    cicimod Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 85%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Hem ödememek hem de belli düzeni bozmak istemiyorlar. Aldatan evli erkeklerin çoğu hemen boşanıp aldattıklarıyla evlenmeye acele etmiyor. Ama tabi başlıca sebep para. Oysa kapatmaları onları daha fazla soyuyor bir süre sonra da terk ediyor. Sebep olarak erkekler çok bahane bulur efenim çocuklarım için yok efenim karım hasta yok bilmem ne liste uzun ve aynı. Zaten evli erkeğe bulaşan kadın başından beri çıkarını gütmekte. Akılsız erkeğin sonu hep hüsran.

    0
    0 Yorumla
  • Hkn_Trg
    Hkn_Trg Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Anne baba evine gitmis biri icin neden nafaka ödeyeyim eli kolu tutuyorsa çalışşsın ayrıldıgı kişiyi gelir gözüyle sgk maaşı gibi görmesin çıkar amaclı evlilikler önceden sezgiselliğinde kadın kocasına özveride bulunmaz fikir ve düşünce ayrılıgı yaşanır ve erkeğin karsısına karısının göstermedigi ilgi gösteren biri cıkarsa kayar gider digeride anladıgında ise gec kalmıstır ayrıca nankördür kadın bencil benim neyim var sigortamı yaptın evmi aldın bana demistir basından beri ayrılınca doğal olarak nafaka tazm talep eder

    0
    0 Yorumla
  • scorplion
    scorplion Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 88%
    +1 yıl

    evet doğru.. bazı kadınlar da buna benzer şekilde rahat yaşamak için sevmediği ama zengin olan bir adamla evlenmeyi tercih ediyor. sonra evli iken hoşlandığı başka adamlarla oluyor ama boşanmıyor. Çünkü para gider.. yani teknik olarak o da aldatıyor😅

    0
    0 Yorumla
  • E_m_r_e33
    E_m_r_e33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne farkeder ki bu durumda aldatsa da hakliyjen haksız duruma düşmeyecek mi zaten? Ama nafaka olayı gerçekten sıkıntılı çözüm olması lazım iki ay evli kalan biri bile senelerce nafaka oduyo ve kadın resmi nikah yapmadan yasayabiliyo biriyle nafaka almak için bunu kötü niyetli kullananlarda var o yüzden makul bı şekilde iki tarafından mağdur olmayacağı şekilde çözüm olursa iki tarafta zarar görmez kimse yan yola da sapmaz

    0
    0 Yorumla
  • olasılıklararenedak
    olasılıklararenedak Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Yapanı da var. Ama adam eşini seviyor, cinsel yönden mutlu değil bu yüzden aldatıyor. Bazısı eşini sevmiyor, ama kurulu bir düzeni var. O düzeni bozmak istemiyor ve aldatıyor. Bazısı da toplum baskısı gibi nedenlerden boşanmıyor. Bazısı da her çiçekten bal almak ister. Bir tane ile yetinmez ve aldatır.

    0
    0 Yorumla
  • Artiekler
    Artiekler Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Düzen kurmak daha zor geliyorda ondan. Bence iki taraf içinde evlilik, aşkın çoğunlukla başka bir duyguya verildiği ve de eskisi gibi hissedemedikleri halde onca emeğin, zamanın boşa gitmemiş olması için uzun yıllar sürdürdülen medeni hal olduğunu söyleyebilirim. Bir de kurulmuş olan konfor alanından çıkmak var ki oda bir etken.

    0
    0 Yorumla
  • spacescom
    spacescom Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 47%
    +1 yıl

    Bazı düzen kuralları insanı zorlayınca daha kötü çözümler üretiliyor bu da toplumda bazı kesimin ya adını çıkarıyor ya da insanları bu insanlardan dolayı mağdur ediyor.

    Kadınlar mağdur oluyor, çocuklar mağdur oluyor, bu şeyi yapan adam bu işin sonunda mağdur oluyor.

    Gerçekten aileler yıkılıyor ve bu yıkılma gelecek kuşakları ve terbiyelerini etkiliyor zor bir durum, umarım kısa zamanda bu durumlara çözüm bulunur ve kimse mağdur olmaz.

    Başlık için teşekkürler.

    0
    0 Yorumla
  • narinbirbey
    narinbirbey Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Nafaka aslında Arapçadan ve haliyle de İslamdan gelen bir mevzu. Nafaka aslında erkek bireyin, eşinin ve çocuklarının geçimini sağlama zorunluluğudur. ( Dini işine geldiği gibi uygulayanlar bunu sevdi ) Ama işte günümüzde kadın da kendi ayaklarının üzerine durabilir, erkeğe muhtaç değildir, kadın her şeyi yapabilir gibi mevzular var, doğrudur. Ama ne hikmetse o sözde "kendi ayakları üzerinde duranlar" 'ın çoğu nafaka peşinde koşuyor. Böyle de çelişkili bir hayat 😂

    0
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Daha çok ne yardan ne serden mantığı var onlarda. Biri evimin işlerini görsün çocuklarımı büyütsün öteki bana heyecan yaşatsın istiyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Erkek olmak cinsiyet meselesi. Adam olmak haysiyet meselesidir. Adam olan sevdiğini hayallerinde bile aldatmaz. Ben aldatmadım. Yalan söylemedim. O kadar emek verdim. Sonunda suçlu oldum.1. 5 ay evli kaldım. Aldatıldım terk edildim. Boşanma davası açtım. Hayatım zehir oldu. Ve hiçbirinize güvenmiyorum. Nefret ediyorum hepinizden.

    1
    2 Yorumla
    • theumbrellaacedemy
      theumbrellaacedemy
      +1 yıl

      Çok üzüldüm :(. İyi bir insan olurken aynı zaman da saf da olmamak lazım. Hem erkek hem kadın için geçerli bu maalesef. :((((

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben üzülmüyorum hatta umurumda değil. Bundan sonra yalnız yaşar yalnız ölürüm.

      Yorumla
  • cesurky
    cesurky Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Araştırın bakalım aldatma en çok hangi ülkelerde var. Bizdeki nafaka sorunsalı zaten başlı başına bir problem. Nasıl ki anlaşarak evleniyorsanız anlaşarak da ayrılınız yani. Neden tencereyi aldığınız yere geri koymuyorsunuz ki. Bence öncelikle zihniyetler değişmeli.

    0
    0 Yorumla
  • birumut39
    birumut39 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 84%
    +1 yıl

    Bir tane böyle olay yoktur hep ters anlatın. Kadın tüm şehirle yatarken aldatırken kocadan bol para yedigi için boşanmaz. Kocasının parası bitince ya da nafaka ve tüm malını çalmak için boşanır sadece kadın

    2
    4 Yorumla
    • HeyTanks
      HeyTanks
      +1 yıl

      Eig bence

      Yorumla
    • birumut39
      birumut39
      +1 yıl

      Yok ya gercek leri sevmez kadın lar engel yer kaldırılır yorum

      Yorumla
    • HeyTanks
      HeyTanks
      +1 yıl

      Haklisin erkekleri iftira atsaydın nafaka fogus başkasın dan çıkan çocuğu destekleyip islamı kotuleseydin eig kesin alırdın

      Yorumla
    • birumut39
      birumut39
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Eşimden memnun değilim mutsuzum boşanamıyorum o sebeple hem kalitesiz hayat kadınlarla birlikte oluyorum ve saçma sapan bir evliliği yürütmeye çalışıyorum. Boşanalım diyorum boşanmıyor. Bir tane hayatım var saçma sapan gidiyor adalet sistemimiz sayesinde

    0
    1 Yorumla
    • theumbrellaacedemy
      theumbrellaacedemy
      +1 yıl

      Çok üzücü

      Yorumla
  • desolato
    desolato Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 105
    +1 yıl

    Aldattığında daha fazla tazminat ödeyebilir.

    9
    1 Yorumla
    • linkerboy1991
      linkerboy1991
      +1 yıl

      Çok iyiydi😄😄

      Yorumla
  • MassHsteria
    MassHsteria Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Aldatmak zaten başlı başına bir nafaka sebebi
    Kadın veya erkek fark etmez aldatmak karakter eksikliği
    Medeni bir şekilde ayrılabilirsin
    Bunu genetik veya ayrılık için bahaneye sığınma vs gibi düşünce ile süsleyip aldattım diyemezsin
    Karakter bozuksa aldatmak senin işin
    Nafaka ise ihanet vb olaylar işin içinde varsa bence az bile donuna kadar alınması gerekir bence

    2
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Hem pekmezim dökülmesin hem g. tüm s. klmesin kafası
    Evdeki düzen bozulmasın ama uçkurum da bayram etsin istiyor itler…boşanmak istememek değil bu daha pis bir mantalite.

    2
    0 Yorumla
  • 65412
    65412 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 109 , eic 92%
    +1 yıl

    erkek evde bulamadığı dışarıda arar
    evdekini de üzmek istemez
    dolaylı yoldan aldatma bu şekilde olur
    erkek ayrılmayı kafaya koyduysa isterse kadının vajinası altın kaplama olsun umrunda olmaz nafaka felan hikaye

    0
    0 Yorumla
  • AhmetMiraç
    AhmetMiraç Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 89%
    +1 yıl

    Saçma bir düşünce. Her boşanan erkek hemen koşa koşa başka bir kadınla evlenmiyor. Kaldı ki aldatmanın sonu yine boşanmaya gidiyor. Her halükarda nafaka yine ödeniyor. Aldatan erkek boşanamaz diye bir kural yok ya.

    0
    0 Yorumla
  • hayaletmiyorum
    hayaletmiyorum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Aldatılmayı bekliyorsa neden olmasın? İnternette "Nafakadan nasıl kurtulurum" , "Nafaka ödenmeyecek haller" , "Nafaka ödememek için ne yapılır" başlıklı onlarca yazı & makale görebilirsiniz. Belli ki çeşitli arayışlar daima var.

    0
    0 Yorumla
  • MimariuS2
    MimariuS2 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 56%
    +1 yıl

    Kadın neden boşanmak yerine aldatıyor o zaman?
    Beni neden bu paradoksun içine soktun ki şimdi mbcnzbv

    Püü... Buna cevap bul beni ikna et. Tum gunumunu buna cevap aralamakla geçirmek istemiyorum :A

    0
    0 Yorumla
  • dark_men
    dark_men Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 80%
    +1 yıl

    siz nafaka alırken ne hale düştüğünüzü görmüyorsunuz. erkek 100 defa aldatsa, nafaka alan kadından daha onurludur. aldatmak erkeğin geninde var. tek caydırıcı sebep din. islam zinayı büyük haramlardan saymasa gayet normal bir şey olur.

    0
    3 Yorumla
    • Pqkdksksjd
      Pqkdksksjd
      +1 yıl

      Hepiniz geberin karaktersizler

      Yorumla
    • Semadoğan01
      Semadoğan01
      +1 yıl

      jsjsjjsjsjsjs

      Yorumla
    • dark_men
      dark_men
      +1 yıl

      @Pqkdksksjd :bunu nafaka alan ya da almayı düşünen kadın söylerse aynaya bak derim. karakterin k'sini gör yeter.

      Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Erkekleri savunmuyacam nafaka için evlenip boşanıp kocişimden şu kadar nafaka alıyorum diyerek diğer kadınlara instagram üzerinden hava story atanlarıda eleştir!!!

    1
    0 Yorumla
  • azbuka
    azbuka Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    Öyle bir hesap yapıcaksam evlenirken sözleşmeli evlilik yaparım yalana dolana dolambaca ihtiyaç duymam hem zaten kafa yapısı olarak tek kadıncıyım aldatmam

    1
    0 Yorumla
  • yasminnnnnnnnnnn
    yasminnnnnnnnnnn Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    Evet, bunu bir tanıdığım söylemişti. Düzenim bozulacağına, mal paylaşımı olacağına aldatırım daha iyi diye.

    2
    0 Yorumla
  • tenekee
    tenekee Takip Et
    Bilge Yaş: 49 , eic 48%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı.

    Erkeğin aldatma olayi yüzde 90 karısinin hatasıdır. Cinsel doyum yapamayan erkek aldatır. Gayet basit. Bir kadinin bunu anlaması mümkün değil. Cinsel olarak çoğu kadın soğuktur.

    0
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Aldatınca nafaka ödemiyorsak haklı olarak aldatmak isteriz nafaka ne ya bundan rahatsız olmuyor nedense kadınlar resmen erkeği soyuyorsunuz bunda sorun yokmu hiç

    0
    2 Yorumla
    • theumbrellaacedemy
      theumbrellaacedemy
      +1 yıl

      Bence var. Bu yüzden çalışan kadınla kendi parasını kazanan kadınla evlen ve bebeğiniz olursa birlikte doğum izni alın ve bakın. Böylelikle hayatı her anlamda olabildiği kadar eşit yükleneceğiniz için boşanma durumunda bir para alma hakkı olamaz. Nafaka ev kadınlarının, çocuk ve ev işleri gereği para kazanamayan kadınların hakkıdır. Çünkü yıllarca o adamla bir hayat yaşıyor, bir iş bölümü yapıyorlar ama ayrılınca kadın da çalışmasına (ev işleri ve çocuk bakımı) rağmen parasız kalıyor. Bu yüzden o nafaka o kadınların hakkı. Yani nafaka ödemek istememeni çok iyi anlıyorum, şikayetini çok iyi anlıyorum ama bunun çözümü ise eşitlik ancak eşitlik için kadının güçlenmesi ve erkeğin kadınla ev işlerini ve çocuk bakımını vs tam olarak paylaşması lazım. Bana kalırsa her kadın kendi ayakları üzerinde dursun ve kendi parasını kazansın, her erkek de kendi ayakları üzerinde dursun ancak bunun olması için önce her açıdan eşitlik gelmeli. En basitinden kız çocukları sadece bebeklerle, makyaj oyuncaklarıyla büyürken oğlan çocukları daha yaratıcılık isteyen oyuncaklara yöneltilmemeli. Cinsiyetçiliğe karşı savaşırsak kadın zaten güçlü olacağından erkeğin nafakasını da almaz ama güçlü kadın mantığı her coğrafyada ve her kültürde hala geçerli değil. Bu yüzden o nafaka bazı kadınların hakkı.

      Yorumla
    • uomoitaliano
      uomoitaliano
      +1 yıl

      Kadınların hiçbir şekilde nafaka hakkı yok eşitlik isteyen kesim işine gelen durumlarda eşitliği unutuyor

      Yorumla
  • kurpagiribanzarşi
    kurpagiribanzarşi Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Nafaka dediğin süreli olmalı, ömür boyu nafaka çok özel durumlar için olmalı sadece. Bizdeki nafakaya dair yasalar güncellenmeli. Kadın da erkeğe ödemek zorunda kalmalı.

    0
    3 Yorumla
    • theumbrellaacedemy
      theumbrellaacedemy
      +1 yıl

      Kadın erkeğe ödüyor. Eğer ki sen ev işleri yaptıysan ve evin gelirini kadın sağladıysa yani iş bölümünüz bu şekilde olduysa o zaman ayrılırken erkek nafaka talep edebiliyor. Nafaka konusunda şikayetçi olmanızı çok iyi anlıyorum ancak bunun çözümü toplumsal cinsiyet rollerinden sıyrılmamız ve ataerkil mantığı yıkmamızla mümkün. Ataerkil mantık da her ne kadar kadının özgürlükleri daha sınırlı olsa da aslında erkeğin omuzlarında da bir sürü yük oluyor. Kadın ve erkeğin yapısı çok farklı ve evet çeşit çeşit kadın ve erkek var bu dünyada ama aslında erkeklerin yaptığı her işi kadınlar da yapabilir ve kadınların yaptığı pek çok işi (bazı bebek bakımı işleri hariç) erkekler de yapabilir yeter ki bunu engellemeyelim.

      Yorumla
    • kurpagiribanzarşi
      kurpagiribanzarşi
      +1 yıl

      @theumbrellaacedemy söylediklerinize katılıyorum, bizde maalesef boşanma davaları bile adil yürümeyebiliyor. Nafaka konusunda özellikle. Çok ama çok ağır hasar veren durumlarda nafaka ömür boyu bağlanmalı bence. Mesela kadın hamileyken aldatıldı diyelim. Boşanmak istedi. Ya da işte kadın kanser, adam gitti aldattı vs. gibi. Erkeğe de kadına da eşit yaklaşmalı mahkeme.

      Yorumla
    • theumbrellaacedemy
      theumbrellaacedemy
      +1 yıl

      Katılıyorum.

      Yorumla
  • nuzyukute
    nuzyukute Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Çocuk yoksa nafaka ödenmez eğer adam isterse oder kadina bu tamamen karakterszlikle alakali erkekler cuklerine hakim olamayacak kadar zavallı ve aciz aldatma arının nedeni o şu bu değil tamamen beyinleri kansız kalıyor tüm kan malum bölge de oluyor ve travestileri bile delip geciyolar

    0
    0 Yorumla
  • milf-sever
    milf-sever Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Hayır hiç alakası yok. Kadınlar da erkekler de boşanmak istedikleri için aldatmazlar. Hayatlarından çoğu zaman memnundurlar. Ellerine güzel fırsatlar geçmiştir yapmışlardır. Hiç kimse eşine kötülük olsun düşüncesiyle ya da evdekinden memnun olmadığı için aldatmaz. İnsanlar saha fazlasına hayır demezler. Atasözü bile var. Fazla mal göz çıkarmaz diye. Fazla seks de herkese cazip geliyor.

    0
    0 Yorumla
  • deadalus
    deadalus Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Yani hesap yapıyorsa aldatmadan boşanmak daha mantıklı ve hesaplı olur sonucta aldattınca mahkemede işler değişiyor biraz ve daha fazla bile nafaka ödeyebilir bu yüzden

    0
    0 Yorumla
  • 34Constantine
    34Constantine Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.

    Böyle hesap yapan erkek yüzde 1-2 falandır. Ama sırf para için kendini önce satıp sonra boşanma nafaka koparma tazminat alma peşinde koşan kadın sayısı çok çok daha fazladır.

    0
    5 Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Aldatan erkek oranı yüzde 98 falandır

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      +1 yıl

      @Edatekn Bu oranı yapabilmeniz için en az 100 erkekle olmuş 98 i tarafından aldatılmış olmanız lazım.

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      100 erkekle olmama gerek yok. Çevrem, arkadaş çevresi, tanıdıklar, akrabalar. Hepsinin gözü evdeki kadından başka herkesi görüyor

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      +1 yıl

      @Edatekn senin çevren bozuksa ben ne yapayım. Benim çevremde de ben dahil onlarca yüzlerce erkek var hepsi de gayet eşine sadık.

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Haberleri ac bak dahası da var. Kabul edin işte doganizda var bu. Tek kadınla yapamıyorsunuz

      Yorumla
  • ZiVRi
    ZiVRi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45 , eic 92%
    +1 yıl

    Kendim için söylemiyorum ama evdeki garanti, dışarıdaki her renkten bir özgürlük. Dilediğin gibi takıl birde boşanmam diye diret bırak kadın uğraşsın 🙂

    0
    0 Yorumla
  • らƐƔƓɪ
    らƐƔƓɪ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Boşanmak zor geliyor hem elalem ne der korkusuda var her akşam onu bekleyen biri var yemeğini hazırlayan elbiselerini yıkayan daha ne olsun kirli zevklerindende vazgeçemiyor bazıları

    0
    0 Yorumla
  • Hislerinnsonu85
    Hislerinnsonu85 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben öyle bir insanım ki O kişiden bırak nafaka almayı bi kuruş bile istemem
    Benim için biten insanın parasını ben ne yapayım

    1
    0 Yorumla
  • Stipe
    Stipe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 56%
    +1 yıl

    Kadinlar aldatip da nafaka aliyor ama nafaka kesikmesin diye dost hayati yasiyor, buna da yorumunuzu bekliyorum sayin feminazi adayi hanimefendi.

    1
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    kadınların nafaka almaktaki çirkin hesaplarının yanında erkeklerin yaptığı çirkin hesap da bu oluyor sanırım

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.

    Ailede çocuk varsa, çocuk annedeyse erkek nafaka öder.
    Aldatması bir şeyi değiştirmez.
    Çocuk yoksa bir şey alamaz.

    1
    0 Yorumla
  • iwont
    iwont Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    nafaka ödemeyecek olsa da aldatır. evde ev işlerini yapan birisi olsun ben istediğim kişiyle takılayım diye evlenenler bile çoğunlukta.

    1
    0 Yorumla
  • Nammellesss
    Nammellesss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Bazıları da nafaka ödesin diye evleniyorrr her iki türde de var bu çirkin hesaplamalar

    2
    0 Yorumla
  • efekentli91
    efekentli91 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 81%
    +1 yıl

    Evlenelimde önce... Boşanmak için hıc bır erkek evlenmez. Bunu düşünecegını sanmıyorum. Aldatacagı bir kadın ile evlenmez erkek.

    0
    0 Yorumla
  • Yoğunbakım
    Yoğunbakım Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 73%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı.

    Aldatılırsam bir gün boşanırım daaaa, nafakamı da alırıııım, boğazına da çökeriiiiim. Piiisss. Bela olurum. Bedduamla yakarım onu😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Mathildaa88
    Mathildaa88 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 54%
    +1 yıl

    Çok mantıklı seven insan aldatmaz çünkü boşanıp o yükümlülüğün altına girmemek için aldatmayı tercih ediyor

    0
    0 Yorumla
  • ahuyucel
    ahuyucel Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı.

    nafaka duydugum en sacma seylerden biri.. erkekleri nafaka ødemeye mahkum etmeye kadinlarin hakki yok

    0
    0 Yorumla
  • priashairp
    priashairp Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    alakası yok bence. genelde her türlü yemiyordu onlara boşanmak ve aldatmak zihniyetlerinde var zaten.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Nafaka ödemek çok normal bir şey mi ne duygusuzsunuz yahu neden ödesin erkek nafakayı baba evinde aç kalan kocaya gidince aklı fikri nafakada oluyor şahsen aldatılsam kadına dokunmam ama illa nafaka derse mermiyi yer

    0
    5 Yorumla
    • xAntiSosyalz
      xAntiSosyalz
      +1 yıl

      ailesi de seniÖldürür o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @xAntiSosyalz ben kendimi öldürürüm o zaman ailesine gerek yok nafaka para sevdanız sonunuzu getiriyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @xAntiSosyalz ya bak genç kadınsın beni delirtme benden uzak dur allah aşkına git ne yapıyorsan yap.

      Yorumla
    • xAntiSosyalz
      xAntiSosyalz
      +1 yıl

      herkes başkasını kendi gibi bilirmiş nasıl bilmek istiyorsan öyle bil ama kullanılan ben olmam karşıdaki olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @xAntiSosyalz sinirlenme kalbinden öpüyorum seni aslında iyi birisin de seni üzmüşler öyle oldun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    aldatınca da suçlu duruma düşüyor, nafaka çok daha garanti. yani hem görüntüde evli işinde gücünde görünecek, hem de kafasına göre takılacak; bence asıl sebep bu. evli bekar gibi bişey falan filan işte

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    siz nafaka alırken ne hale düştüğünüzü görmüyorsunuz. erkek 100 defa aldatsa, nafaka alan kadından daha onurludur. aldatmak erkeğin geninde var. tek caydırıcı sebep din. islam zinayı büyük haramlardan saymasa gayet normal bir şey olur.

    0
    0 Yorumla
  • Teόmάń
    Teόmάń Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır bu sefer kadın ihaneti ispatlarsa hakim tek celsede boşar ve erkeğe tazminat ve nafaka yükümlülüğü getirir, bu çok daha kötü :D

    0
    0 Yorumla
  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Nafaka için böyle bsi yapiolarsa daha kötü. Aldattg ispatlanırsa karşı taraf daha çok hakli olur ve aldatanin herseyini alır daha çok kaybı olur

    0
    1 Yorumla
    • Hkn_Trg
      Hkn_Trg
      +1 yıl

      üstünde birsey yoksa canınımı alcak

      Yorumla
  • Devamını Gör (156)
Devamını Gör(201)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler nafaka ödememek için mi boşanmak yerine aldatmayı tercih ediyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler nafaka ödememek için mi boşanmak yerine aldatmayı tercih ediyor? 29 cevap verildi
Erkekler boşanmak yerine neden aldatmayı tercih eder? 26 cevap verildi
Erkekler neden aldatır ve eşlerinden boşanmaz? 7 cevap verildi
Evli erkekler aldattıkları halde neden boşanmazlar? 14 cevap verildi
Erkekler eşlerinden aldatmak yerine neden ayrılmıyorlar? 18 cevap verildi
Erkeklerin aldatması boşanma sebebi değil midir 🤔? 32 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨