Etkilemenin yolu ve iyi bir izlenim bırakmak için kendimizi doğru ifade etmenin yolu sanırım kelimelerin gücü.. Kelimelerin gücüne inanmayan yoktur.)) Tatlı sözler insana bir anlık huzur veriyor. Daha pozitif düşünmeye itiyor.. Peki konuşurken ağzından bal damlayan karşı cins her zaman 1-0 önde midir?
Senin için konuşurken ağzından bal damlayan karşı cins 1-0 önde midir?
Şimdi her ağzından bal damlayan karşıt cinse de 1-0 önde diyemem. 😂😂😂 Herkese göre bal nedir bilmek lazım. Kimi ifade şekli kimi de ifade tarzına bakar.
Doğamız gereği Biz insanlar konuşarak anlaşan birden bir türüz o yüzden mutlaka ve mutlaka kendine iyi ifade etmeli ve iyi tarif etmeli yoksa anlaşamayız karşı cinste bizi anlamaz biz de onu onun için konuşmak çok önemli tabii ki ağzından bal damlayan daha daha iyi.
Ben sevmiyorum fazla romantik olunmasini. Yalak yalak konusmalar yapildigi zmn geri cekiliyorum. Durust olsun, normal olsun fazla ilgi gostermesin o benim icin öndedir iste.