Sanırım 33 yaşındaki bir meydan hoşlanıyorum ben 20 yaşındayım çok fazla mı?

Ben haziran'dan beri evimizin yanındaki parkta yürüyüş yapıyorum neredeyse her gün gidiyorum 5-6 kere anca gitmemiş şimdi rü ya da yazlık dayken falan gitmedim orada bir sürü insanla tanıştım ama biri var O ne zamandır geliyor bilmiyorum işte kat etmemiştim ama bir keresinde benim çantamdan su içerken kolonya şişesini düşürmüştüm arkamdan seslendi bana verdi öyle tanıştık işte sonraları yürürken merhaba falan filan 33 yaşındaymış babasının fabrikası varmış artık o çalıştırıyor Muş O da benim gibi tek çocuk evin tek çocuğu hoşlandım gibi sanki sizce bizimkiler nasıl karşılar
Güncellemeler
+1 yıl
Mesela ben hep akşamüstü gidiyorum ikindiden sonra falan ama o işten geliyormuş normalde akşam yürüyormuş orada sadece hafta sonları erken gelebiliyor Muş şimdi bana dedi akşam yürür müsün yok dedim olmaz o iş programını ona göre ayarladı akşamüstü geliyor sonra olmadı işe falan dönüyor benim için ayarlama yaptı sonuçta
Sanırım 33 yaşındaki bir meydan hoşlanıyorum ben 20 yaşındayım çok fazla mı?
Cevapla