Flört ettiğim çocuk ne yazdı ne ben yazdım bir gün oldu konuşmayalı hikayeme bakıyor yinede yazarsa ne demem mantıklı?

Daha önce okuyup mavi olunca akşama doğru yazdığında ve bunu bir kaç defa yapti için böyle demiştim “Kusura bakma aklımdan çıkmışsın çok yoğundum bende sana yazmayı unutmuşum”. Yani onun yaptığı kabahati sanki ben yapmışsım gibi ve umrumda değilsin getirdim ama bos çıktı

Tam bir gündür konuşmuyoruz o yazmadı icin bende yazmadım. Sürekli benden günaydın mesaj bekliyor ben atmayınca böyle aklına gelmiyorum bile olurda akşama doğru yazarsa ne yazsam?
Flört ettiğim çocuk ne yazdı ne ben yazdım bir gün oldu konuşmayalı hikayeme bakıyor yinede yazarsa ne demem mantıklı?
Cevapla