Konuştuğum çocuk görüldü attı ben bir şey yazmalı mıyım ayrıntıyı okuyun lütfen?

Aşırı sinir bozucu birisi hem kendi mesaj atıyo hem saatler sonra cevap veriyo konuşmak istemiyo diyelim neden mesaj atıyor napiyosun falan diye her neyse dün ben mesaj atayım dedim saat 8 gibi yazdım aktif olduğu halde görüldü bile yapmadı sabah baktığımda son görülmesi gece 3tü şimdi görüldü attı ve yazmadi amacı ne bunun sizce ne yapmam lazım? yazmalı mıyım?
Konuştuğum çocuk görüldü attı ben bir şey yazmalı mıyım ayrıntıyı okuyun lütfen?
Cevapla